Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АРЦИЗЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04057037 |
Вебсайт: | http://www.arciz-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., місто Арциз, ВУЛ. 28 ЧЕРВНЯ, будинок 95, корпус "А" |
Контактна особа: |
Анастасія Делі-Стоянова +380985284218 delistoianovaa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 890 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 450,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 11:10 |
Проект договору .docx | |
10 вересня 2021 11:10 |
Додатки до ТД № 1, 2, 3.docx | |
10 вересня 2021 11:10 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не згодні з рішенням Уповноваженої особи (Замовника торгів Арцизька міська рада) Анастасії Делі-Стоянової про нашу діскваліфікацію:
1. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:- відповідно до пункту 4 Додатку № 1 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасник повинен надати інформацію яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерної документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.(Порівняльна таблиця). Однак учасник ТОВ «Охоронні системи» надали інформацію лише в таблиці, що була надана замовником без додаткової таблиці для порівняння, навіть якщо відсутній еквівалент, що є виконання зазначеного пункту не в повному обсязі – надання порівняняльної таблиці є необхідність, якщо Учасник предлагає еквівалентну продукцію. ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надали таблицю в якої в примітках прописали відсутність надання еквіваленту, що підтверджує всі технічні параметри, які вимагалися Замовником.
2. 3 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає Лист від виробників відеокамер запропонованої продукції, з зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) та підтвердження гарантій щодо поставки товару та гарантійних зобов’язань. (Листи від виробників), повинні бути адресовані Замовнику даних торгів з зазначенням номеру оголошення в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro), однак учасник ТОВ «Охоронні системи» надав зазначений лист від офіційного дистриб’ютора компанії, яка є виробником відеокамер, що є неналежним виконанням умов тендерної документації; - відповідно до абзацу 4 Додатку № 3 – ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надав лист розяснення, що виробник в поставках своєї продукції працює по всьому миру тільки через своїх представників. І в листі від представника, через якого Учасник планує закупити продукцію вказані данні (номеру оголошення в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro, і ПП ЯВІР-2000 надало цю ссилку), що Замовник недогледів при аналізу документів Учасника.
3. Для підтвердження можливості встановлення запропонованого товару, а саме відеокамер та їх комплектуючих, Учасник у складі пропозиції надає: лист від виробника обладнання, в якому зазначено, що Учасник має навички щодо монтажу та налаштування запропонованого обладнання у відповідній кількості. Даний лист має містити повну назву запропонованого обладнання, технічні характеристики відповідного обладнання з зазначенням основних технічних характеристик), однак учасник ТОВ «Охоронні системи» надав зазначений лист від офіційного дистриб’ютора компанії, яка є виробником відеокамер, що є неналежним виконання умов тендерної документації – Замовник неуважно вивчає документи Учасників. В листі наданого ПП «ЯВІР-2000» наданий повний перелік з повною назвою обладнання, та з технічними його характеристиками.
4. ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» будуть чекати рішення по ФОП "КОЛОСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", який надав фальшивку – лист від виробника (по цьому питанню довірені структури, які роблять поставку по Україні вже розбираються, при задіянні по вирішенню цього і самого виробника). І тільки після кінцевого рішення Замовника ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМУ» будуть приймати рішення по наступним оскарженням рішення Замовника.
Так відповідно до пункту 4 Додатку № 1 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасник повинен надати інформацію яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерної документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.(Порівняльна таблиця). Тобто Замовником перебачено, яким саме документом підтверджується інформація про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, а саме – порівняльною таблицею. Неподання порівняльної таблиці є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до абзаців 1 та 4 Додатку № 3 Тендерної документації Замовником від учасників вимагається надання листів саме від виробників обладнання. Неналежне виконання вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Згідно з ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, з урахуванням викладеного, Замовник має право надане законодавством вимагати від учасників документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема сертифікатів відповідності. Ненадання відповідних сертифікатів, або документів, що передбачені ч.6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення.
З урахуванням викладеного, ТОВ «Охоронні системи» не надало повний пакет документів, що вимагався Замовником, а тому тендерна пропозиція підлягала відхиленню, внаслідок чого рішення уповноваженої особи Арцизької міської ради прийнято правомірно з дотриманням вимог законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-02-000031 ● da2d73d307294c559027947c6af05e05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2022 17:22 |
01.11.2022 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
28 UA-2021-09-10-003575-c 10.09.2021 АРЦИЗЬКА МІСЬКА РАДА Код ЄДРПОУ: 04057037 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-03 14:12:30
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних[ питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-08 09:54:22
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 02.11.2022) процедури закупівлі Системи відеоспостереження (з встановленням), за кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-10-003575-c, повідомляємо наступне.
Арцизькою міською радою (далі – Замовник) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було оголошено відкриті торги на закупівлю: Системи відеоспостереження (з встановленням), за кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-10-003575-c.
Арцизька міська територіальна громада має розвинену інфраструктуру, де проводяться численні масові заходи, актуальним є питання посилення безпеки дорожнього руху, зменшення кількості злочинів, що пов’язані із пошкодженням, знищенням або викраденням приватного та комунального, а також попередження скоєння правопорушень. Таким чином, для поліпшення ситуації, що склалася, виникає необхідність встановлення систем відео спостереженням у визначених місцях, з об’єднання усіх камер в єдину систему моніторингу. Закупівля проводиться з метою збереження об’єктів благоустрою, комунального майна та історико-культурних цінностей населених пунктів територіальної громади, а саме в м. Арциз, с. Виноградівка, с. Делень, с. Главані, с. Кам’янське, с. Задунаївка, с. Холмське, с. Прямабалка, с. Нова Іванівка, с. Надеждівка.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик наведено в Додатку 1 (додається).
Згідно рішення Арцизької міської ради від 16 липня 2021 року №535-VII «Про внесення змін та доповнень до рішення Арцизької міської ради від 24 грудня 2020 року №92-VIIІ Про бюджет Арцизької міської територіальної громади на 2021 рік«» та рішення Арцизької міської ради від 26 січня 2021 року № 163-VIIІ «Про затвердження Програми «Безпечна громада» (копії рішень додаються), спрямувати кошти Арцизькій міській раді на виконання заходів Програми «Безпечна громада» на 2021 рік.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 1 890 100 грн з ПДВ.
На сайті Арцизької міської ради arciz-rada.gov.ua, в розділі Державні закупівлі є посилання на сайт Прозоро, за яким можна знайти всі закупівлі, які були проведені Арцизькою міською радою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі, враховуючи висновок Державної аудиторської служби Ураїни від 22 листопада 2022 року, сторони дійшли взаємної згоди достроково припинити дію договору №239 від 01.11.2021 року шляхом його розірвання (додаткова угода додається).
2022-11-28 15:53:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення інформації, документів передбачених Постановою № 710 встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної Постанови.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШКРАБАК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 890 100,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Охоронні системи" |
1 795 599,00
UAH з ПДВ
|
1 786 145,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОЛОСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 890 100,00
UAH з ПДВ
|
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШКРАБАК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3212018996 |
Відхилено |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 09:20
|
ТОВ "Охоронні системи" #23706562 |
Відхилено |
1 786 145,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 23:38
|
ФОП "КОЛОСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3209614477 |
Переможець |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 08:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 15:44
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
28 листопада 2022 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:03
|
Доп.солашение №1 договор 239.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 16:25
|
239.pdf | укладений |
01 листопада 2021 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою виішили внести зміни до договору та викласти п.1.1. та п.5.1. Договору №239 від 01.11.2021 в наступній редакції: 1.1. Учасник зобовязується до 31.12.2022 року поставити і встановити Замовникові товари , зазначені в специфікації , а Замовник - прийняти і оплатити такі товари; 5.1. Строк поставки товару: до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 листопада 2021 — 28 листопада 2022 |
Сума оплати за договором: |
658 700,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі, сторони дійшли взаємної згоди достроково припинити дію договору. |