Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення аналізу 30 дзвінків колл-центру, складання гайда для таємних покупців гарячої лінії, проведення 40 "таємних покупців" для тестування якості роботи гарячої лінії підприємства, формування аналітичного звіту після проведення "таємних покупців" з рекомендаціями щодо поліпшення якості роботи гарячої лінії, розробка чек-листа з відпрацювання звернень харків'ян гарячої лінією і в соціальних мережах на підставі проведеного дослідження, проведення кабінетного дослідження скарг і звернень харків'ян в соціальних мережах і на форумах, формування правил комунікації для КП "Харківводоканал" на підставі проведеного кабінетного дослідження; складання списку паблік і Telegram-каналів, де публікуються пости, пов'язані з водоканалом
Очікувана вартість
45 500,00 UAH
UA-2021-09-10-000855-a c4af5da1514e4adb92247a0d141016c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарова Г.О.

380577399703 GALINA150380@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2
Контактна особа: Гончарова Г.О.
380577399703
GALINA150380@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79320000-3: Послуги з опитування громадської думки


відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення аналізу 30 дзвінків колл-центру, складання гайда для таємних покупців гарячої лінії, проведення 40 "таємних покупців" для тестування якості роботи гарячої лінії підприємства, формування аналітичного звіту після проведення "таємних покупців" з рекомендаціями щодо поліпшення якості роботи гарячої лінії, розробка чек-листа з відпрацювання звернень харків'ян гарячої лінією і в соціальних мережах на підставі проведеного дослідження, проведення кабінетного дослідження скарг і звернень харків'ян в соціальних мережах і на форумах, формування правил комунікації для КП "Харківводоканал" на підставі проведеного кабінетного дослідження; складання списку паблік і Telegram-каналів, де публікуються пости, пов'язані з водоканалом
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61018, Україна, Харківська область, Харків, вул. Дерев’янка, будинок 3-В, кв. 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79320000-3 — Послуги з опитування громадської думки

Тендерна документація

10 вересня 2021 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 10:59
ФОП Чепурний М.С..docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕПУРНИЙ МИХАЙЛО СТАНІСЛАВОВИЧ
#3392601397
Переможець 45 500,00
UAH
10 вересня 2021 11:07

Документи

10 вересня 2021 11:07
Електронний підпис
10 вересня 2021 11:07
ФОП Чепурний М.С..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 11:09
ФОП Чепурний М.С..docx укладений
10 вересня 2021 11:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проведення аналізу 30 дзвінків колл-центру, складання гайда для таємних покупців гарячої лінії, проведення 40 "таємних покупців" для тестування якості роботи гарячої лінії підприємства, формування аналітичного звіту після проведення "таємних покупців" з рекомендаціями щодо поліпшення якості роботи гарячої лінії, розробка чек-листа з відпрацювання звернень харків'ян гарячої лінією і в соціальних мережах на підставі проведеного дослідження, проведення кабінетного дослідження скарг і звернень харків'ян в соціальних мережах і на форумах, формування правил комунікації для КП "Харківводоканал" на підставі проведеного кабінетного дослідження; складання списку паблік і Telegram-каналів, де публікуються пости, пов'язані з водоканалом 1 посл. 45 500,00
UAH