Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цемент ПЦ-500 25 кг
Очікувана вартість
540,00 UAH
UA-2021-09-09-012504-c 32b30f276166458084ced9a7f37536ca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА

+380577251201
+380577251178
25_pk.economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003445
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Руставелі, будинок 14
Контактна особа: Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА
+380577251201, +380577251178
25_pk.economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Згідно з договором. Продавець повинен передати Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічнім умовам тощо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Цемент ПЦ-500 25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Руставелі, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі підписаних видаткових накладних шляхом безготівкового переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2021 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСАДЧА ЛІДА МИКОЛАЇВНА
#2095120060
Переможець 540,00
UAH
09 вересня 2021 17:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 17:33
Договір №219_09 від 09.09.2021 р..pdf укладений
09 вересня 2021 17:32
Додаток №1 до Договору №219_09 від 09.09.2021 р..pdf укладений
09 вересня 2021 17:32