Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кріплення для умивальн. 8*100
Очікувана вартість
54,00 UAH
UA-2021-09-09-012063-c 12d04ec62d864be09f6172ec7cf37f3f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА

+380577251201
+380577251178
25_pk.economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003445
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Руставелі, будинок 14
Контактна особа: Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА
+380577251201, +380577251178
25_pk.economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Згідно з договором. Продавець повинен передати Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічнім умовам тощо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пара
Кріплення для умивальн. 8*100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Руставелі, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі підписаних видаткових накладних шляхом безготівкового переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСАДЧА ЛІДА МИКОЛАЇВНА
#2095120060
Переможець 54,00
UAH
09 вересня 2021 16:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 16:59
Договір №217_09 від 09.09.2021 р..pdf укладений
09 вересня 2021 16:58
Додаток №1 до Договору №217_09 від 09.09.2021 р..pdf укладений
09 вересня 2021 16:58