Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пиловник хвойних порід (смерека) першого сорту, ДСТУ 3071-95
Очікувана вартість
128 000,00 UAH
UA-2021-09-09-003799-c 73a53c1ce4764a509e17a46b7e195e08
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баган Христина Мар'янівна

380686770733 dmlbtz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Укроборонпром ДП "Львівський Бронетанковий завод"
Код ЄДРПОУ: 07985602
Місцезнаходження: 79031, Україна , Львівська обл., Львів, ЛЬВІВ, вул. Стрийська, 73
Контактна особа: Баган Христина Мар'янівна
380686770733
dmlbtz@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2021 16:00
Очікувана вартість: 128 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 м.куб.
Пиловник хвойних порід (смерека) першого сорту, ДСТУ 3071-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату (передоплату) в розмірі 50% вартості партії Продукції, погодженої у відповідній Специфікації. Аванс 5 Банківські 50
Поставка товару Покупець здійснює 50% остаточної оплати партії Продукції на підставі виставлених Постачальником рахунків – фактур протягом 30 банківських днів з моменту поставки Продукції при виконанні наступних умов: - проходження вхідного контролю; - належної реєстрації Продавцем податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних згідно вимог Податкового Кодексу України; - надання Постачальником усіх належно оформлених супровідних первинних бухгалтерських документів на Продукцію, а також документів, передбачених пунктом 2.3. Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2021 11:17
Конкурсна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-09-003799-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОПОСТАЧСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34279276
Дата подання: 10 вересня 2021 17:29
стосовно заборгованості
Шановний замовнику!
Навіщо Ви організовуєте тендера, якщо не в змозі розрахуватися більше ніж 7 місяців, а по деяким рахунка, більше року, за раніше відвантажений товар????
Навіщо Ви накопичуєте борги та підводити постачальників??? При цьому у договорах на всі тендера на Вашому підприємстві ,НЕЗМІННО ТА ЗАВЖДИ, вказано термін термін сплати за відвантажений товар протягом 30 банківських днів, хоча ЖОДНОГО разу Ваше підприємство не розраховувалось у вказаний термін!!! Зазначайте у конкурсній документації реальний термін оплати за відвантажений товар 180-360 днів!!
На листи стосовно заборгованості Ваше підприємство не відповідає, залишаючи постачальників без жодної відповіді та розуміння подальшої дії! Навіщо залишати ще більше постачальників з боргами???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2021 13:48
Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення, але воно не відноситься до предмету закупівлі!
Номер вимоги: UA-2021-09-09-003799-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИСТЕХПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:35774330
Дата подання: 13 вересня 2021 14:06
стосовно умов конкурсної закупівлі в частині розрахунків
Шановний замовнику!
Наше питання безпосередньо відноситься до предмету закупівлі, бо саме у конкурсній документації зазначається термін сплати 30 днів, а фактично досягає 180-365днів. Внесіть зміни до конкурсної документації,та вкажіть реальні терміни спати, щоб не вводите в оману постачальників!!!!
Скасована
Дата: 13 вересня 2021 14:09
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2021-09-09-003799-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОПОСТАЧСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34279276
Дата подання: 14 вересня 2021 10:24
стосовно заборгованості

Наше звернення відноситься до предмету закупівлі, бо по-перше, саме у конкурсній закупівлі зазначено термін сплати 30 днів. По-друге Ваше підприємство не відповідає жодного разу на листи, стосовно заборгованості! !!
Вимагаємо у конкурсних документаціях Вашого підприємство вказувати ДОСТОВІРНІ терміни сплати за відвантажений товар, щоб постачальники продукції мали змогу реально оцінювати риски та приймати рішення опираюсь на достовірну інформацію, що сплата за товар може буди понад 360 днів!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2021 07:56
Доброго дня! Ми приймемо ваші зауваження.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій