Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська селища рада |
Код ЄДРПОУ: | 34106981 |
Місцезнаходження: | 81070, Україна , Львівська обл., селище Івано-Франкове, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Бутка Христина Василівна +380325933444 i-fsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 09:50 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 626 385,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 131,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 11:12 |
перелік змін (2).docx | |
14 вересня 2021 11:12 |
виправлена тендерна.doc | |
09 вересня 2021 09:45 |
Тендерна документація роботи (4).doc | |
09 вересня 2021 09:45 |
Оголошення (6).docx | |
09 вересня 2021 09:45 |
Додаток_3 (Проєкт договору) (5).doc | |
09 вересня 2021 09:45 |
Додаток 2 (Техзавдання) (7).rtf |
14 вересня 2021 11:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 вересня 2021 11:12 |
перелік змін (2).docx
|
||||||
14 вересня 2021 11:12 |
виправлена тендерна.doc
|
||||||
09 вересня 2021 09:45 |
Тендерна документація роботи (4).doc
|
||||||
09 вересня 2021 09:45 |
Оголошення (6).docx
|
||||||
09 вересня 2021 09:45 |
Додаток_3 (Проєкт договору) (5).doc
|
||||||
09 вересня 2021 09:45 |
Додаток 2 (Техзавдання) (7).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
шановний учаснику щодо даного пункту будуть внесенні зміни в тендерну документацію!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-04-000022 ● f2179d5101a243c488e6df35d3714135
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2022 № 7-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
04.07.2022 № 7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-09-000685-b, 09.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-11 15:13:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-09-000685-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2021-09-09-000685-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав для продовження терміну дії договору від 08.11.2021 № 102, згідно додаткової угоди від 09.11.2021 № 1, обрано частину 6 ст. 41 (відповідно до повідомлення про внесення змін до договору) Закону? Крім того, надайте підтверджуючі документи щодо обгрунтування об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-14 14:57:55
Пояснення
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), надаємо наступні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктної документації, яка була розроблена з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом ««Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області» ((Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Об’єкт будівництва розрахований на 2021 рік. На 2021 рік кошти в сумі 2 626 385,68 грн. передбачалося виплачувати із бюджету селищної ради до кінцевого строку виконання робіт.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої експертним звітом проектної документації.
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Івано-Франківська селищна рада, розмістила обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Інформацію можна перевірити за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/if/news/1657607532/
3. З яких підстав для продовження терміну дії договору від 08.11.2021 № 102, згідно додаткової угоди від 09.11.2021 № 1, обрано частину 6 ст. 41 (відповідно до повідомлення про внесення змін до договору) Закону? Крім того, надайте підтверджуючі документи щодо обгрунтування об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Термін дії договору від 08.11.2021 року №102 згідно додаткової угоди від 09.11.2021 року №1 продовжено на підставі пункту 4 частини 5 ст. 41 у зв’язку із неможливістю виконання договору протягом 2021 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-13 11:18:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-09-000685-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону, зокрема, у Додатку 2 до тендерної документації пункти 5 та 6 частини першої статті 17 не відповідають нормі Закону?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК», якщо надана ним Довідка про субпідрядника не відповідає умовам п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, не вказані контактні особи та телефони/інші засоби зв’язку субпідрядника (ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД»)?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК», якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема:
на вимогу п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації згідно договору оренди з ФОП Ірза В.І. від 01.09.2020 № 26 не надано акт прийому-передачі транспортного засобу Каток bomag bw138ad nf;
на вимогу п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» цього додатку не надані копії протоколів/витягів з протоколу комісії, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій;
на вимогу п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» цього додатку довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не містить інформацію щодо строків виконання таких договорів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-18 16:28:59
Пояснення на запит
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), надаємо наступні пояснення.
З яких підстав тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону, зокрема, у Додатку 2 до тендерної документації пункти 5 та 6 частини першої статті 17 не відповідають нормі Закону?
З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК», якщо надана ним Довідка про субпідрядника не відповідає умовам п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, не вказані контактні особи та телефони/інші засоби зв’язку субпідрядника (ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД»)?
В Довідці про субпідрядника одним із документів, що підтверджує інформацію вказується Лист-згода субпідрядника, в якому зазначений контактний номер телефону.
З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК», якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема: на вимогу п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації згідно договору оренди з ФОП Ірза В.І. від 01.09.2020 № 26 не надано акт прийому-передачі транспортного засобу Каток bomag bw138ad nf
ТОВ "АВТЕНТІК" було надано акт-прийому передачі транспортного засобу Каток JCB VIBROMAX VM 115D відповідно до договору оренди №03/05-21о від 28 травня 2021р. з ТОВ "БУД-СПЕЦТЕХНІКА".
На вимогу п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» цього додатку не надані копії протоколів/витягів з протоколу комісії, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій; на вимогу п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» цього додатку довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не містить інформацію щодо строків виконання таких договорів?
- відповідно до наданих ТОВ "АВТЕНТІК" договору №147 від 18.05.2020 та актів виконаних будівельних робіт, зокрема акт №3 приймання виконаних будівельних робіт від 23.10.2020, а також відгуку від Замовника, роботи були виконані в повному обсязі, якісно і в строки, передбачені даним договором.
З повагою,
Уповноважена особа ________________________
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву направлено до суду 01.08.2022 року |
Дата публікації: | 02 серпня 2022 |
Документи:
02 серпня 2022 10:54
|
Електронний підпис |
02 серпня 2022 10:49
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТЕНТІК" |
2 623 764,00
UAH з ПДВ
|
2 623 764,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЛ БУД" |
2 625 100,80
UAH з ПДВ
|
2 625 100,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТЕНТІК" #41907229 |
Переможець |
2 623 764,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 13:51
|
Підрядник.pdf | укладений |
05 грудня 2022 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 08:44
|
додаткова 4 автентік.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:43
|
додаткова 3 автентік.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 09:06
|
ДУ 2 (грушевського).pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 08:56
|
ДУ 2 (грушевського).pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 09:10
|
Додаткова угода 1 (договір 102).pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 13:52
|
Договір 102.pdf | укладений |
09 листопада 2021 13:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області | 1 | роб |
2 623 764,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна документу Додаткова угода №2 до договору №102 від 08.11.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт у 2021 році та збільшення вартості робіт у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт у 2021 році та збільшення вартості робіт у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області | 1 | роб |
2 623 764,00
UAH з ПДВ
|