Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оноківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04350168 |
Вебсайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 89412, Україна , Закарпатська обл., с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
Контактна особа: |
Іван Колодій +380636112307 zakupivli.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 21:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 00:05 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 63 344 936,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 633 449,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та відповідати вимогам, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14 грудня 2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» і обов’язково містити реквізити гарантії, визначені у формі, які є обов'язковими для складання гарантії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника (банківської гарантії) має бути не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Сума забезпечення: 158362,34 грн. Реквізити для виплати замовнику (бенефіціару) забезпечення тендерної пропозиції: Найменування замовника: Оноківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області; Місцезнаходження: 89412, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Оноківці, вул. Головна, 59; код ЄДРПОУ: 04350168; Р/р замовника: IBAN UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 158362.34 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом перерахування на рахунок замовника коштів у сумі, яка дорівнює 0,25 відсотку вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р IBAN UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, одержувач - Оноківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області; місцезнаходження: 89412, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Оноківці, вул. Головна, 59; код ЄДРПОУ – 04350168. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2021 21:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2021 21:40 |
ДОДАТОК 5 Пропозиція.doc | |
08 вересня 2021 21:40 |
ДОДАТОК 7 Проект договору.doc | |
08 вересня 2021 21:40 |
ДОДАТОК 3 Лист-згода.doc | |
08 вересня 2021 21:40 |
ДОДАТОК 6 Субпідряд.doc | |
08 вересня 2021 21:40 |
ТД Будівництво школи.docx | |
08 вересня 2021 21:40 |
ДОДАТОК 8 Технічне завдання.docx | |
08 вересня 2021 21:40 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаційні.doc | |
08 вересня 2021 21:40 |
ДОДАТОК 2 Вимоги статті 17.doc | |
08 вересня 2021 21:40 |
ДОДАТОК 1 Відомості.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000090 ● 224cdcc3ee7f4300a88bda51e768928d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-09-08-012977-c 08.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 16:18:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи I-III ст. в с. Кам’яниця Ужгородського району» Коригування. (Перерахунок кошторисної частини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-08-012977-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 16:49:29
відповідь на питання
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Експертизу проектно-кошторисної документації здійснено Товариством з обмеженою відповідальністю «Перша приватна експертиза», в результаті чого 18.02.2020 року отримано Експертний звіт з №18/08-02/20/А. Розмір бюджетного призначення визначений проектно-кошторисною документацією та відповідає розрахунку видатків до кошторису Оноківської сільської ради на 2021 рік та планування на 2022-2023 роки. Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що дане обгрунтування знаходиться за посиланням - https://onokivska-gromada.gov.ua/news/1638345515/.
Що стосується надання учасником-переможцем ТОВ «Уж-Строй» банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю від 19.10.2021р. №558 шляхом перерахування на рахунок замовника коштів у сумі, яка дорівнює 0,25% від вартості договору повідомляємо, що даним учасником-переможцем здійснено перерахування на рахунок замовника, зазначений у пункті 6 розділу VI тендерної документації, коштів у сумі 156 748,89 гривень. Копія виписки Управління Державної казначейської служби України в Ужгородському районі Закарпатської області додається.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-31 12:16:49
Причини неможливості усунення виявлених порушень
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на вищевказане просимо надати роз’яснення враховуючи наступне.
Відповідно до ч.7. ст. 8 Закону, у рішенні щодо моніторингу, в разі виявлення порушень, органом контролю має бути вказане, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В даному рішенні не вказано, яким саме чином Замовник має усунути зазначені порушення, так як визнання договору не дійсним або нікчемним належить до компетенції суду,а не замовника закупівлі.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України (далі – ЦК та ГК відповідно) з урахуванням особливостей, визначених Законом. Статтею 651 ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору.
Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 43 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.
Слід зазначити, що після укладення договору з переможцем тендеру внесення змін до договору, його розірвання або визнання недійсним проводиться на підставах та в порядку, визначених чинним законодавством України, зокрема цивільним та господарським, з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі». Так, підстави розірвання господарського договору, пов’язаного з виконанням державного замовлення, встановлені ст. 651 ЦК України та ст. 188 ГК України. З-поміж таких підстав відсутнє прийняття висновку органів Держаудитслужби стосовно несуттєвих недоліків тендерної пропозиції учасника, які не призвели до спотворення результатів торгів, незаконного визначення переможця, незаконного використання бюджетних коштів або інших суттєвих порушень процедури публічної закупівлі. У зв’язку з цим замовник не в змозі здійснити процедуру розірвання укладеного договору.
Окремо звертаємо увагу Держаудитслужби на те, що згідно глави 25 ГК України та глави 51 ЦК України таке розірвання може спричинити необхідність відшкодування замовником виконавцю збитків, заподіяних таким незаконним розірванням договору (понесені підрядником витрати, неодержаний прибуток тощо). Таким чином, виконання вказівок Держаудитслужби замість забезпечення ощадливості витрачання державних коштів (яка у даній закупівлі досягнута на рівні 645 тис. грн. порівняно з бюджетом закупівлі) призведе до суттєвої втрати бюджетних коштів, що суперечить цілям і задачам Держаудитслужби.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-01-11 10:28:47
Про надання роз'яснення
Відповідно до статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон № 2939) Держаудитслужба здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель шляхом проведення моніторингу закупівель у порядку, установленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922).
Відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону № 922 Держаудитслужба обов’язково у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначає зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, пункт 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі – Порядок № 552) передбачає, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Держаудитслужба склала висновок від 23.12.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-09-08-012977-c (далі – Висновок) відповідно до Порядку № 552, а саме: у пункті 3 констатуючої частини Висновку зазначила про зобов’язання вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, а саме: шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать вжиття таких заходів.
Рішенням Верховного Суду визначено, що у висновку про потребу «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель» Держаудитслужба має конкретизувати, якого саме заходу має вжити позивач для усунення виявлених під час моніторингу порушень.
Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід вжити для усунення виявлених порушень, зі свого боку, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.
Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Частина п’ята статті 242 КАС України передбачає при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Отже, зважаючи на зазначене, Держаудитслужба зобов’язала Замовника усунути встановлені порушення та запропонувала один із можливих шляхів усунення цих порушень припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та не вийшла за межі своїх повноважень. Таким чином Держаудитслужба при зобов’язанні усунення порушення чітко дотримувалася норм та вимог, установлених Законом, врахувала позицію Верховного Суду та жодним чином не порушила прав та охоронюваних інтересів Замовника.
Окрім цього, Держаудитслужба зауважує, що норми Закону № 922 є спеціальними і такими, якими Держаудитслужба керується при здійсненні моніторингу публічних закупівель.
Згідно із частиною шостою статті 1 Закону № 922 договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Частиною першою статті 41 Закону № 922 визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України за особливостями, визначеними цим Законом.
Позаяк, Оноківська сільська рада уклала договір за результатами проведеної процедури закупівлі, яка проведена з порушеннями вимог Закону № 922, Держаудитслужба в Висновку зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором, у тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності / нікчемності договору, оскільки договір про закупівлю є результатом процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на вищевказане просимо надати роз’яснення враховуючи наступне. Відповідно до ч.7. ст. 8 Закону, у рішенні щодо моніторингу, в разі виявлення порушень, органом контролю має бути вказане, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. В даному рішенні не вказано, яким саме чином Замовник має усунути зазначені порушення, так як визнання договору не дійсним або нікчемним належить до компетенції суду,а не замовника закупівлі. Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України (далі – ЦК та ГК відповідно) з урахуванням особливостей, визначених Законом. Статтею 651 ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 43 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю. Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання. Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу. Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Слід зазначити, що після укладення договору з переможцем тендеру внесення змін до договору, його розірвання або визнання недійсним проводиться на підставах та в порядку, визначених чинним законодавством України, зокрема цивільним та господарським, з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі». Так, підстави розірвання господарського договору, пов’язаного з виконанням державного замовлення, встановлені ст. 651 ЦК України та ст. 188 ГК України. З-поміж таких підстав відсутнє прийняття висновку органів Держаудитслужби стосовно несуттєвих недоліків тендерної пропозиції учасника, які не призвели до спотворення результатів торгів, незаконного визначення переможця, незаконного використання бюджетних коштів або інших суттєвих порушень процедури публічної закупівлі. У зв’язку з цим замовник не в змозі здійснити процедуру розірвання укладеного договору. Окремо звертаємо увагу Держаудитслужби на те, що згідно глави 25 ГК України та глави 51 ЦК України таке розірвання може спричинити необхідність відшкодування замовником виконавцю збитків, заподіяних таким незаконним розірванням договору (понесені підрядником витрати, неодержаний прибуток тощо). Таким чином, виконання вказівок Держаудитслужби замість забезпечення ощадливості витрачання державних коштів (яка у даній закупівлі досягнута на рівні 645 тис. грн. порівняно з бюджетом закупівлі) призведе до суттєвої втрати бюджетних коштів, що суперечить цілям і задачам Держаудитслужби.
2021-12-31 12:27:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомлення про подачу позовної заяви від 11.01.2022р. |
Дата публікації: | 12 січня 2022 |
Документи:
12 січня 2022 10:07
|
Електронний підпис |
12 січня 2022 10:06
|
позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УЖ-СТРОЙ" |
63 333 005,76
UAH з ПДВ
|
62 699 556,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС"" |
63 340 936,80
UAH з ПДВ
|
63 340 936,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УЖ-СТРОЙ" #40659684 |
Переможець |
62 699 556,39
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 18:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2021 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2022 16:59
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
03 березня 2022 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 09:53
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 17:05
|
договір 558.pdf | укладений |
20 жовтня 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у зв'язку зі зміною бюджетних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 558 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано за згодою сторін у зв'язку із корегуванням замовником проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням позитивного експертного звіту |