ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

23 грудня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-08-012977-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Оноківська сільська рада, 04350168, Україна, с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Будівництво загальноосвітньої школи I-III ст. в с.Кам’яниця Ужгородського району» Коригування. (Перерахунок кошторисної частини), 63344936UAH, 45214800-8, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: edb35fa5d4b24a369ae60c50234ddfb2, 2021-09-08
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 30 листопада 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оноківської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.09.2021 № 09/09, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УЖ-СТРОЙ» (далі – ТОВ «УЖ-СТРОЙ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2021 № 03/10, протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою від 06.10.2021 № 05/10, повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2021, договір від 19.10.2021 № 558 (далі – договір), додаткова угода від 27.10.2021 № 1 до договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 06.12.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаженням інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку №4 до тендерної документації, зокрема довідки про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно до пункту 3 додатку № 4 тендерної документації аналогічним(-и) буде(-уть) вважатися договір(-ори) з будівництва/капітального ремонту або реконструкції будівель житлового або громадського призначення, що відповідають критеріям: за класом наслідків належить до об’єктів із незначними (СС1) або із середніми (СС2) наслідками, підтверджується сканкопією експертного звіту; учасник є генеральним підрядником по кожному наданому аналогічному договору; будівельні роботи за кожним аналогічним договором повинні бути виконані в повному обсязі, що підтверджується довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та актами приймання-передачі будівельних робіт (форми – КБ-2в). Учасник ТОВ «УЖ-СТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 22.09.2021 № 183 про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначив інформацію про виконання договору підряду на виконання робіт від 13.11.2017 № 2-17/Уж, укладеного з Управлінням Державної казначейської служби України в Ужгородському районі Закарпатської області, та надав копію зазначеного договору. Проте, предметом закупівлі зазначеного договору є капітальний ремонт системи опалення приміщень будівлі УДКСУ в Ужгородському районі Закарпатської області по вул. Митній, 56 в м. Ужгород, що не відповідає предмету аналогічного договору, який визначено Замовником, чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку № 4 тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації. Проте в тендерній пропозиції ТОВ «УЖ-СТРОЙ» відсутній зазначений гарантійний лист, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація щодо необхідних технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі, зазначена у Додатку № 8. Згідно з вимогами додатку № 8 тендерної документації виконавець повинен надати послуги та виконати роботи в об’ємі не меншому, що визначений у таблиці. Також відповідно до підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції кошторисної документації. Учасник ТОВ «УЖ-СТРОЙ» в складі тендерної пропозиції надав локальні кошториси, в яких обсяг робіт та кількість матеріалів, виробів та устаткування не відповідає обсягам робіт та кількості матеріалів, виробів та устаткування, встановлених технічним завданням додатку № 8 тендерної документації, а саме: - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 на загальнобудівельні роботи Будівля школи обсяг робіт, вказаних в пункті 31 «Улаштування перемичок», не відповідає обсягу аналогічних робіт, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 0,0416 (100 м3), в учасника – 0,000416 (100 м3); кількість матеріалів, вказаних в пункті 43 «Стрижнева арматура А-I, дiаметр 6 мм» не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 0,6616 (100 кг), в учасника – 0,006616 (100 кг); обсяг робіт, вказаних в пункті 53 «Улаштування тепло- i звукоiзоляцiї суцiльної з плит або мат мiнераловатних або скловолокнистих не відповідає обсягу аналогічних робіт, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 10,862 (100 м2), в учасника – 1,0862 (100 м2); кількість матеріалів, вказаних в пункті 159 «Клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ 11» не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 273,52 кг, в учасника – 23,9 кг); - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-2 Опалення Будівля школи кількість матеріалів, вказаних в пункті 23 «Кран випробувально-спускний, 10Б8бк1, діаметр 15 мм», не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 8 шт, в учасника – 2 шт); відсутні матеріали «Переходи штампованi концентричнi, дiаметр умовного проходу 125х100 мм, зовнiшнiй дiаметр та товщина стiнки 133х5-108х4 мм» в кількості 4 шт та «Закладні конструкції для термометра і манометра» в кількості 1,72 кг, зазначені в пунктах 90 та 113 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 Опалення технічного завдання; - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-3 на теплопостачання калориферів Будівля школи кількість матеріалів, вказаних в пункті 12 «Кран кульовий d32» не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 15 шт, в учасника – 10 шт); - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-4 на вентиляцію Будівля школи кількість матеріалів, вказаних в пункті 4 «Вентилятор кухонний "Systemair" N=0,37 кВт, U=380 в, MUB/Т 042 400DV», не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 3 шт, в учасника – 2 шт); - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-7 на каналізацію виробничу (К3) Будівля школи відсутні матеріали «Крiплення для трубопроводiв (кронштейни, планки, хомути)» в кількості 1,2 кг, зазначені в пункті 7 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-7 на каналізацію виробничу (К3) технічного завдання; - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-9 на слабострумові пристрої Будівля школи кількість матеріалів, вказаних в пункті 13 «Провід т.RG-598/U перерiз 2х0,5», не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 0,36 (1000 м), в учасника – 0,036 (1000 м); кількість матеріалів, вказаних в пункті 14 «Провiд дво-, трижильний пiд штукатурку по стiнах або у борознах», не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 3,6 (100 м), в учасника – 0,36 (100 м); обсяг робіт, вказаних в пункті 15 «Прокладання проводу при схованiй проводцi», не відповідає обсягу аналогічних робіт, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 3,6 (100 м), в учасника – 0,36 (100 м); - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 3-1-1 на загальнобудівельні роботи Навіс для зберігання дров обсяг робіт, вказаних в пункті 3 «Планування площ ручним способом, група грунтiв 2», не відповідає обсягу аналогічних робіт, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 0,056 (1000 м2), в учасника – 0,0056 (1000 м2); - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 6-2-1 на каналізацію Зовнішні мережі каналізації обсяг робіт, вказаних в пункті 4 «Укладання трубопроводів із азбестоцементних безнапірних труб діаметром 150 мм (Укладання трубопроводiв iз труб ПВХ дiаметром 160 мм)», не відповідає обсягу аналогічних робіт, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 0,2135 (1000 м), в учасника – 0,02135 (1000 м); - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 6-2-2 на загальнобудівельні роботи ємності V=12 м3 (збірник для очищених стоків) Зовнішні мережі каналізації обсяг робіт, вказаних в пункті 2 «Додавати на кожнi наступнi 10 м перемiщення грунту [понад 10 м] бульдозерами потужнiстю 59 кВт [80 к.с.], група грунтiв 1. При переміщенні до 100 м Н1=(100-10)/10=9» не відповідає обсягу аналогічних робіт, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 0,0215 (1000 м3), в учасника – 0,00215 (1000 м3); кількість матеріалів, вказаних в пункті 14 «Стрижнева арматура А-III, дiаметр 12 мм», не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 1,3074 (100 кг), в учасника – 0,013074 (100 кг); кількість матеріалів, вказаних в пункті 15 «Стрижнева арматура А-I, дiаметр 12 мм», не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 0,0356 (100 кг), в учасника – 0,000356 (100 кг); відсутні матеріали «Труби сталевi електрозварнi прямошовнi iз сталi марки 20, зовнiшнiй дiаметр 219 мм, товщина стiнки 4 мм» в кількості 0,25 м та «Дошки обрiзнi з хвойних порiд, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 25 мм, I сорт» в кількості 0,015 м3, зазначені в пунктах 25 та 28 технічного завдання відповідно; - в локальному кошторисі на будівельні роботи № 6-3-1 на монтажні роботи Модульна котельня кількість матеріалів, вказаних в пункті 11 «Стрижнева арматура А-III, дiаметр 12 мм», не відповідає кількості відповідних матеріалів, зазначених у технічному завданні (в технічному завданні – 5,327 (100 кг), в учасника – 0,05327 (100 кг); - в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-11 придбання технологічного обладнання Будівля школи кількість устаткування, вказаного в пункті 60 «Графопроектор ЛЕКТОР2000; (маса=0,012)», не відповідає кількості відповідного устаткування, зазначеного у технічному завданні (в технічному завданні – 6 шт, в учасника – 1 шт). Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УЖ-СТРОЙ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав ТОВ «УЖ-СТРОЙ» переможцем та уклав з ним договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УЖ-СТРОЙ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

Осипова Наталя Юріївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)