Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вуличного освітлення Л-1, Л-2 від ТП-328 по вул. Героїв Майдану в с. Сахнівка Корсунь-Шевченківського району Черкаської області (згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
217 008,00 UAH
UA-2021-09-08-012679-c 70693d55f7994c79b82bda61feeb2280
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Іванович Пуха

+380683738586 nabutivsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Набутівської сільської ради Корсунь-Шевченківського району Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41066136
Місцезнаходження: 19425, Україна , Черкаська обл., с. Набутів, вул. Центральна, буд. 190/1
Контактна особа: Ігор Іванович Пуха
+380683738586
nabutivsr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 217 008,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 085,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - Україна, 19425, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, село Набутів, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 190/1. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вуличного освітлення Л-1, Л-2 від ТП-328 по вул. Героїв Майдану в с. Сахнівка Корсунь-Шевченківського району Черкаської області (згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19424, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, с. Сахнівка, вуличне освітлення Л-1, Л-2 від ТП-328 по вул. Героїв Майдану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання відповідних документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, але не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати – згідно розділу 3 проекту договору підряду згідно додатку 2 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Сплата Підряднику авансу не передбачається. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; місцезнаходження замовника - Україна, 19425, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, село Набутів, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 190/1; вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2021 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 18:54
Оголошення про проведення спрощеноi закупiвлi та проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВІС" 215 749,00
UAH з ПДВ
215 749,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2021 15:08
Електронний підпис
16 вересня 2021 15:06
Електробезпека_26.07.2021.pdf
16 вересня 2021 15:06
Паспорт Пошиваник Г.І..pdf
16 вересня 2021 15:06
Протокол_Директор.pdf
16 вересня 2021 15:06
Виписка ОВІС_19.08.2020.pdf
16 вересня 2021 15:06
Копія статуту.PDF
16 вересня 2021 15:06
Сертифікат ГІП.pdf
16 вересня 2021 15:06
Охорона праці_26.07.2021.pdf
16 вересня 2021 15:06
Опис.PDF
16 вересня 2021 15:06
Договір підряду.pdf
16 вересня 2021 15:06
Декларація ОВІС 10.09.19р.PDF
16 вересня 2021 15:06
№35 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВІС"
#30599451
Переможець 215 749,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 09:24

Документи

20 вересня 2021 09:24
Електронний підпис
20 вересня 2021 09:23
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВІС"
#30599451
215 749,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2021 09:24
Електронний підпис
20 вересня 2021 09:23
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:55
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 12:53
Дод.угода №1 від 08.11.2021 до Дог.№174 від11.10.2021 Реконструкція ТП-328 Сахнівка.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 12:52
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 11:06
ПРОТОКОЛ виправлення тенх.помилки 21.10.2021 ТП-328 с.Сахнівка).pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 12:39
Протокол технічної помилки (ТП-328).doc зміни до договору
20 жовтня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 22:22
Договір №174 від 11.10.2021 (ТП-328 Сахнівка).pdf укладений
12 жовтня 2021 22:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2021 15:26
215 749,00 UAH UA898201720344211026100098379
Виконком Набутівської сільради
UA903052990000026008031607217
ТОВ "ОВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даний протокол фактично не являється зміною істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", а оприлюднюється виключно з метою надання інформації про внесення змін до преамбули та реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даний протокол фактично не являється зміною істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", а оприлюднюється виключно з метою надання інформації про внесення змін до преамбули та реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода фактично не являється зміною істотних умов договору про закупівлю в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі". Опис змін відповідно до змісту додаткової угоди, що додається.
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 215 749,00
UAH