Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з оцінки майна: на частину нежитлових приміщень, приміщення автономного опалення, загальною площею 11,6 кв.м. та розташованої за адресою: Житомирська обл., с. Ходаки, Коростенського р-н., вул. Центральна №29
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2021-09-08-007980-c 2ddf332ddc924f1987f33ddc898c7a82
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Послуга з оцінки майна: на частину нежитлових приміщень, приміщення автономного опалення, загальною площею 11,6 кв.м. та розташованої за адресою: Житомирська обл., с. Ходаки, Коростенського р-н., вул. Центральна №29
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з оцінки майна: на частину нежитлових приміщень, приміщення автономного опалення, загальною площею 11,6 кв.м. та розташованої за адресою: Житомирська обл., с. Ходаки, Коростенського р-н., вул. Центральна №29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

08 вересня 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНТОНЮК ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2794806033
Переможець 2 000,00
UAH
08 вересня 2021 14:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 08:24
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 14:43
Договір №168 від 08.09.2021р..pdf укладений
08 вересня 2021 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 000,00
UAH