Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи електропостачання будинків 19 та 19/1 по вул. Крилова у м. Миколаєві. Коригування (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
846 741,50 UAH
UA-2021-09-08-006008-b 65703b1cbfa04037841d8155115ca408
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021 23:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2021 10:00
Очікувана вартість: 846 741,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 467,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи електропостачання будинків 19 та 19/1 по вул. Крилова у м. Миколаєві. Коригування (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 4000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.
08 вересня 2021 23:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 23:16
128. Електропостачання - Карпенко, 19.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СПЕКТР ЮГ" 836 000,00
UAH з ПДВ
836 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2021 18:46
Електронний підпис
16 вересня 2021 18:43
АКТ №1 к Договору № 484.pdf
16 вересня 2021 18:43
Відомості з ЄДР.PDF
16 вересня 2021 18:43
НАКАЗ № 09.21 Кузнєцов А.В..pdf
16 вересня 2021 18:43
ГАРАНТІЯ G21-09-0090.pdf
16 вересня 2021 18:43
ГАРАНТІЯ G21-09-0090.pdf
16 вересня 2021 18:43
Протокол.pdf
16 вересня 2021 18:43
АКТ №2 к Договору № 484.pdf
16 вересня 2021 18:43
Директор - Наказ № 20.02.19К.PDF
16 вересня 2021 18:43
Витяг ПДВ.PDF
16 вересня 2021 18:43
Довідка 008 Субпідрядник.pdf
16 вересня 2021 18:43
Витяг.pdf
16 вересня 2021 18:43
Наказ №195к.pdf
16 вересня 2021 18:43
Ліцензія.pdf
16 вересня 2021 18:43
Довідка 010 Стаття 50.pdf
16 вересня 2021 18:43
Статут ТОВ СПЕКТР ЮГ.PDF
16 вересня 2021 18:43
Статут АТ СКАЙ БАНК.pdf
16 вересня 2021 18:43
Статут опис 21.01.19.PDF
16 вересня 2021 18:43
Ліцензія опис.PDF
16 вересня 2021 18:43
АКТ №3 к Договору № 484.pdf
16 вересня 2021 18:43
Ліцензія і додаток.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕКТР ЮГ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ G21-09-0090.pdf

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕКТР ЮГ"
#36099510
Переможець 836 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2021 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2021 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕКТР ЮГ"
#36099510
836 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:28
ДУ №3 від 28.12.2021 до договору №593 від 08.10.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:01
ДУ №2 від 24.12.2021 до договору №593 від 08.10.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 23:29
ДУ № 1 від 30.11.2021 (Договір № 593).pdf зміни до договору
02 грудня 2021 23:29
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 17:12
Розрахунки до договору №593 від 08.10.2021 (90%).pdf укладений
13 жовтня 2021 17:11
Розрахунки до договору №593 від 08.10.2021 (100%).pdf укладений
13 жовтня 2021 17:11
Договір №593 від 08.10.2021.pdf укладений
13 жовтня 2021 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 593
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в предметі договору про закупівлю. (зазначення, що вказані у предметі договору будинки є житловими будинками).
Номер договору про закупівлю: 593
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення під фактичне виконання
Номер договору про закупівлю: 593
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 835 329,98
UAH (в тому числі ПДВ 139 221,66 UAH)