Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Доводчик дверний
Очікувана вартість
3 080,00 UAH
UA-2021-09-08-005171-b b585b3d2737349d9a2d13897d7ddfd8a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скуба Юлія

380664558749 yukolos08@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Скуба Юлія
380664558749
yukolos08@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 3 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (статут/засновницький договір/код доступу до результату надання адміністративної послуг), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Доводчик дверний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул. Гагаріна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання Товару, відповідно до накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 16:38
доводчик Проєкт договору.doc
08 вересня 2021 16:38
доводчик технічні вимоги.doc
09 вересня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 16:38
доводчик Проєкт договору.doc
08 вересня 2021 16:38
доводчик технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доставка товару
Дата подання: 09 вересня 2021 09:46
Дата відповіді: 09 вересня 2021 16:37
Вітаємо! Шановний Замовнику, чи рзглядаєте ви можливість доставки товару стороннім перевізником(Нова пошта)?
Відповідь: Добрий день!
Пунктом 2.4. проєкту договору про закупівлю визначено місце поставки товару: м.Шостка, вул. Гагаріна, 1. Пункт 1.2. проєкту договору передбачає, що ціна товару включає витрати на пакування, доставку, сплату мита, податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
Спосіб доставки Учасник визначає самостійно, з урахуванням пунктів 3.2., 3.3., 3.4. проєкту договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА 2 296,00
UAH з ПДВ
2 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2021 23:27
Електронний підпис
16 вересня 2021 23:25
МВС Дзерин.pdf
16 вересня 2021 23:25
Лист відгук_КМПЛ №3.pdf
16 вересня 2021 23:25
ВИТЯГ 19.05.2021.pdf
16 вересня 2021 23:25
Анкета.pdf
16 вересня 2021 23:25
Договір КМПЛ №3.pdf
16 вересня 2021 23:25
Декларація ФОП Дзерин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА
#3217508667
Переможець 2 296,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 11:40

Документи

20 вересня 2021 11:40
Електронний підпис
20 вересня 2021 11:37
протокол 9 від 20.09.21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА
#3217508667
2 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2021 11:40
Електронний підпис
20 вересня 2021 11:37
протокол 9 від 20.09.21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:18
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 13:13
дог.82 від 01.10.21 доводчики.pdf укладений
01 жовтня 2021 11:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Доводчик дверний 8 штуки 287,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2021 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 296,00
UAH