Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Машинобудівників від буд. 4 до вул. Покровська в смт. Чабани Києво-Святошинського району Київської області (коригування) (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 154 760,00 UAH
UA-2021-09-08-002121-a 47e1d02808e64efa9e921d116daca954
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бардис Олег Миколайович

380445262374 Bardis-om@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧАБАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362160
Вебсайт: http://chabany-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08162, Україна , Київська обл., смт Чабани, вул.Машинобудівників, 4-А
Контактна особа: Бардис Олег Миколайович
380445262374
Bardis-om@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2021 05:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 154 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 773,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 15.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше тридцяти робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку дії пропозиції). Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше. У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо. Розмір забезпечення пропозиції: 5 773,80 грн (П’ять тисяч сімсот сімдесят три гривні 80 копійок). Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції вказані у пункті 15.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5773.8 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається, не пізніше дати укладення договору, внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 2 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем зобов’язань за договором, а також у разі визнання судом результатів спрощеної закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою. встановленою Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт тротуару по вул. Машинобудівників від буд. 4 до вул. Покровська в смт. Чабани Києво-Святошинського району Київської області (коригування) (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт тротуару по вул. Машинобудівників від буд. 4 до вул. Покровська в смт. Чабани Києво-Святошинського району Київської області (коригування) (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Авансування Робіт здійснюється Замовником на підставі письмових заявок на авансування, у розмірі, що не перевищує 30 (Тридцяти) % від вартості Робіт, передбачених Планом фінансування робіт на поточний рік. Сплата авансу здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів від дати отримання Замовником належно оформленої Заявки, та за умови відсутності зауважень щодо такої Заявки. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплату виконаних та прийнятих Робіт Замовник здійснює згідно підписаних Сторонами Актів, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Актів Сторонами. При здійсненні оплати Замовник враховує суму авансу, фактично перераховану Постачальнику Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 15.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше тридцяти робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій (строк дії забезпечення пропозиції повинен відповідати строку дії пропозиції). Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше. У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо. Розмір забезпечення пропозиції: 5 773,80 грн (П’ять тисяч сімсот сімдесят три гривні 80 копійок). Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції вказані у пункті 15.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Сума забезпечення: 5773.8 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно пункту 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається, не пізніше дати укладення договору, внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 2 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем зобов’язань за договором, а також у разі визнання судом результатів спрощеної закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою. встановленою Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно пункту 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
08 вересня 2021 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 15:07
Оголошення (тротуар Машинобудівників, від буд.4) (08.09).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ" 1 141 486,73
UAH з ПДВ
1 141 486,73
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2021 22:49
Електронний підпис
16 вересня 2021 22:48
Пропозиція 3ч.rar
16 вересня 2021 22:48
Пропозиція 4 ч.rar
16 вересня 2021 22:48
Формат word.rar
16 вересня 2021 22:48
Пропозиція 2ч.rar
16 вересня 2021 22:48
Пропозиція 1ч.rar
16 вересня 2021 22:48
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.rar

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ"
#42793650
Переможець 1 141 486,73
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 17:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРИТЕТ БЦ"
#42793650
1 141 486,73
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 11:58
Додаткова угода №3_.pdf укладений
20 грудня 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 08:47
Додаткова угода №2(30.09-01).pdf зміни до договору
16 лютого 2022 08:47
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 18:05
Додаткова угода №1 30_09_01.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 18:05
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 18:03
Договір №30.09-01.pdf укладений
30 вересня 2021 18:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 лютого 2022 11:50
342 446,02 UAH UA668201720344261045100022800
Чабанівська селищна рада
UA778201720355359117000705771
ТОВ"ПАРИТЕТ БЦ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили обсяг фінансування на 2021р. в сумі 50 000,00грн (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) , в тому числі ПДВ 20% - 8333,33грн (Вісім тисяч триста тридцять три гривні, 33 копійки), у відповідності до виділених бюджетних асигнувань Замовника.
Номер договору про закупівлю: 30/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг виконаних та профінансованих за 2021 рік робіт склав 0,00 грн. Сторони погодили обсяг фінансування на 2022 рік у сумі 1 141 486,73 грн., у т.ч. ПДВ – 190 247,79грн.
Номер договору про закупівлю: 30/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 19 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі п.11.1 та 11.5 у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин форс-мажору і їх наслідків, які підтверджуються листом торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, що унеможливлюють виконання зобов'язань передбачених Договором, Сторони вирішили припинити дію Договору. Загальна вартість Робіт становить 0,0 грн в т.ч. ПДВ 20%-0,0 грн.