Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний пристрій А4), Багатофункціональний пристрій Xerox Work Centre 3335DNI
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2021-09-07-011964-c 56b48fa9bdc542a88eb1a9eed4b450ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Малахова

+380975017960 marschool46@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська спеціалізована школа з поглибленим вивченням новогрецької мови І-ІІІ ступенів № 46 маріупольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 30322280
Місцезнаходження: 87591, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЛЕНІНА , будинок 41-А
Контактна особа: Наталія Олександрівна Малахова
+380975017960
marschool46@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2021 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2021 18:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2021 18:44
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний пристрій А4), Багатофункціональний пристрій Xerox Work Centre 3335DNI

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний пристрій А4), Багатофункціональний пристрій Xerox Work Centre 3335DNI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87591, Україна, Донецька область, Маріуполь, смт Старий Крим, вулиця Центральна, буд.41а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2021 18:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 7 988,00
UAH з ПДВ
7 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 15:34
Електронний підпис
18 вересня 2021 18:54
Електронний підпис
18 вересня 2021 18:35
Електронний підпис
18 вересня 2021 18:34
Установчі документи ФОП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Переможець 7 988,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
7 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 20:29
Доп Ксерокс.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 20:28
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 14:54
договор Хсерокс.PDF укладений
01 листопада 2021 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди про розірвання Договору куплі-продажу №46 від 22.10.2021р. 2. Ця додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з дати її підписання Сторонами та скріплена печатками сторін. з моменту підписання даної Додаткової угоди Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими забов'язаннями.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML