Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень будівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області, за адресою: Закарпатська область, Мукачівський район (Воловецький район), смт. Жденієво, вул. Шевченка, 183” (ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи; 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 434 695,00 UAH
UA-2021-09-07-010877-c 9e319e1306b749849ac03bcc46a58229
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чебан Олеся Петрівна

+380312672403 vetzak@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 40314229
Місцезнаходження: 88015, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Минайська 39 а
Контактна особа: Чебан Олеся Петрівна
+380312672403
vetzak@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2021 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 434 695,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 173,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 № 275/35897. Форма гарантії забезпечення пропозиції подається згідно Додатку 6 до оголошення. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Розмір забезпечення пропозиції: 5700,00 грн. (П’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції повинен складати не менше 90 дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Перебіг строку дії забезпечення пропозиції обчислюється відповідно до вимог Цивільного кодексу України. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківські реквізити Замовника: Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області, код ЄДРПОУ 40314229, IBAN: UA498201720343181001200094235 в ДКС України, м. Київ Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія -орган державної влади. Місцезнаходження:88015,м.Ужгород, вул.Минайська,39а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень будівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області, за адресою: Закарпатська область, Мукачівський район (Воловецький район), смт. Жденієво, вул. Шевченка, 183” (ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи; 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89120, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район,смт.Жденієво, вул.Шевченка.183
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом здійснення Замовником платежів за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 15 робочих днів. У разі затримки фінансування, протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 № 275/35897. Форма гарантії забезпечення пропозиції подається згідно Додатку 6 до оголошення. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Розмір забезпечення пропозиції: 5700,00 грн. (П’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції повинен складати не менше 90 дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Перебіг строку дії забезпечення пропозиції обчислюється відповідно до вимог Цивільного кодексу України. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківські реквізити Замовника: Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області, код ЄДРПОУ 40314229, IBAN: UA498201720343181001200094235 в ДКС України, м. Київ Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 5700 UAH
07 вересня 2021 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2021 16:41
Додаток 4 ПРОЄКТ 2021-вересень.doc
07 вересня 2021 16:41
Оголошення СП-Жденієво -2021-вересень кор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Г.К.ВЕСТБУД" 1 379 530,31
UAH з ПДВ
1 379 530,31
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2021 18:25
Електронний підпис
16 вересня 2021 18:23
Локальні кошториси.pdf
16 вересня 2021 18:23
Календарний план.pdf
16 вересня 2021 18:23
Довідка ПДВ.pdf
16 вересня 2021 18:23
Статут_.pdf
16 вересня 2021 18:23
Витяг з ЄДР (розширений).pdf
16 вересня 2021 18:23
Наказ директор.pdf
16 вересня 2021 18:23
Паспорт Глушко А.І..pdf
16 вересня 2021 18:23
Рішення засновника 1.pdf
16 вересня 2021 18:23
Інд.код Глушко(директор).pdf
16 вересня 2021 18:23
Накази працівники.pdf
16 вересня 2021 18:23
Опис реестратора.pdf
16 вересня 2021 18:23
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Г.К.ВЕСТБУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Г.К.ВЕСТБУД"
#43675976
Переможець 1 379 530,31
UAH з ПДВ
23 вересня 2021 16:30

Документи

23 вересня 2021 16:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2021 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Г.К.ВЕСТБУД"
#43675976
1 379 530,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2021 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 14:22
додаткова угода _2 з Додатком .pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 14:15
Протокольне рішення.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 10:16
ДУ 1 з Додатками.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 17:05
Договір кап ремонт.pdf укладений
29 вересня 2021 17:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 листопада 2021 14:09
210 836,30 UAH UA498201720343181001200094235
ГУ Держпродспоживслужби в Закарп.обл.
UA453052990000026001043602412
ТзОВ "Г.К.Вестбуд"
Оплачений
29 листопада 2021 15:31
208 904,02 UAH UA498201720343181001200094235
ГУ Держпродспоживслужби в Закарп.обл.
UA453052990000026001043602412
ТзОВ "Г.К.Вестбуд"
Оплачений
13 грудня 2021 16:35
758 061,01 UAH UA498201720343181001200094235
ГУ Держпродспоживслужби в Закарп.обл.
UA453052990000026001043602412
ТзОВ "Г.К.Вестбуд"
Оплачений
30 грудня 2021 17:28
8 149,27 UAH UA498201720343181001200094235
ГУ Держпродспоживслужби в Закарп.обл.
UA453052990000026001043602412
ТзОВ "Г.К.Вестбуд"
Оплачений
30 грудня 2021 17:29
193 579,61 UAH UA498201720343181001200094235
ГУ Держпродспоживслужби в Закарп.обл.
UA453052990000026001043602412
ТзОВ "Г.К.Вестбуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічної помилки (описки)
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (уточнення календарного плану на виконання будівельних робіт)
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 379 530,21
UAH (в тому числі ПДВ 229 921,70 UAH)