Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням, передавання тривожних сповіщень в будівлі комунального закладу «Красiвський навчально-виховний комплекс (загальноосвiтня школа I-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад)» Криворізької районної ради Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район с. Kpaсівське вул. Центральна, 48.
Очікувана вартість
1 130 492,00 UAH
UA-2021-09-07-008278-c 4edcec303ed544dd86fd292469941bf3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бондаренко

+380975769326 osvita_2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44082119
Місцезнаходження: 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Новопілля, вул.Садова, будинок 46
Контактна особа: Катерина Бондаренко
+380975769326
osvita_2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2021 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2021 14:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2021 14:27
Очікувана вартість: 1 130 492,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 652,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням, передавання тривожних сповіщень в будівлі комунального закладу «Красiвський навчально-виховний комплекс (загальноосвiтня школа I-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад)» Криворізької районної ради Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район с. Kpaсівське вул. Центральна, 48.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53071, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Красівське, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2021 15:00
Пожежка Красівське 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 10 вересня 2021 16:55
Дата відповіді: 13 вересня 2021 12:02
Добрий день. Вимога:2.9. Документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовновиконання робіт з монтажу, систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації України, для підтвердження надати копію атестату про акредитацію. Копія атестату повинна бути завірена органом, що її надав). Чи можливо Учаснику надати ідентичні даному стандарту Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015????Ві є аналогічним відносно Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, замовник повідомляє наступне, згідно наказу Кабінету Міністрів України на 20.02.2018  № 47 «Про затвердження Програми робіт з національної стандартизації на 2018 рік» де вказано наступне:
   - Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року.
Даним наказом є приведення національного сертифікату України типу ДСТУ  ISO 9001:2015, до європейських і міжнародних стандартів, а саме сертифікату нового типу ДСТУ  ISO 9001:2018.
Згідно наказу Кабінету Міністрів, ДСТУ  ISO 9001:2018 - це оновлена версія, що гармонізує в собі національні стандарти з міжнародними та європейськими уніфікаціями.
А згідно українських та міжнародних домовленостей про співпрацю Національних і Міжнародних стандартів, Україна несе відповідальність за правочинні дії стосовно впровадження іноземних стандартів на території  нашої країни, згідно чого Замовником передбачено , що саме сертифікат ДСТУ  ISO 9001:2018 має  бути наданий учасником. Сертифікат ДСТУ  ISO 9001:2018 та сертифікату типу ДСТУ  ISO 9001:2015 – старої редакції,  обидва, як сертифікати самостійні один від одного. І згідно чого дана зміна є підставою для рішення Замовником мати найкомпетентніших учасників, що мають сертифікат міжнародного стандарту, яким воно передбачено в законодавстві згідно наказу №47 від 20.02.2018 .
Дискримінація
Дата подання: 10 вересня 2021 17:01
Дата відповіді: 13 вересня 2021 12:02
Добрий день. Вимога:Документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовновиконання робіт з монтажу, систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації України, для підтвердження надати копію атестату про акредитацію.Копія атестату повинна бути завірена органом, що її надав. Про наяність в органу сертифікації атестату виданий Національним агентством з акредитації України, можливо перевірити на сайті Національного агентства з акредитації України. Навіщо Учасникам надавати даний атестат, якщо вся необхідна інформація знаходиться у відкритому доступі.Видаліть вимогу про надання завіреної копії атестату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, замовником не встановлено дискримінаційних умов. Так як для Учасника встановлено, що саме Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Тому функція  сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит.
Також згідно наказу Кабінету Міністрів України на 20.02.2018 № 47 «Про затвердження Програми робіт з національної стандартизації на 2018 рік» де вказано наступне:
- Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року.
З вище наведеного, Замовником встановлено, що згідно українських та міжнародних домовленостей про співпрацю Національних і Міжнародних стандартів, Україна несе відповідальність за правочинні дії стосовно впровадження іноземних стандартів на території нашої країни.
Тому умови Оголошеня (ТД) Замовника несуть в собі характер чесної конкуренції і на сам перед протидіють нечесній конкуренції.
Також згідно Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація замовника визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД (Оголошення).
Вимоги до ТД (Оголошення). викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД (Оголошення). є підставою для її відхилення замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРОХОДА ЛАРИСА ЄВГЕНІЇВНА 1 094 981,00
UAH з ПДВ
1 094 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2021 10:58
Електронний підпис
15 вересня 2021 10:58
3.1.1. ТП Опель.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.1.2Поверка МОСТ.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.10. Ліцензія Прохода Л.Є..pdf
15 вересня 2021 10:58
9. Згода з договором.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
8.2. Місце дислокації.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.12 Сертифікат.pdf
15 вересня 2021 10:58
2.1. Паспорт та ІПН.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.2.11 Дефектний акт - 2.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.2.1 Договірна ціна.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.12 Сертифікат.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
8.2. Місце дислокації.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.2.16 ПЗ.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.2. Довідка працівники.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.5-6. Паспорт та ІПН.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.1.2Поверка МОСТ.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.2.11 Дефектний акт - 2.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.3 Довідка про досвід.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.5-6. Паспорт та ІПН.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.1. Акт огляду.pdf
15 вересня 2021 10:58
4. Довідка ст 17.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.2.1 Договірна ціна.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
6. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
9. Згода з договором.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.9 Витяг від 15.09.21.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.2. Довідка працівники.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.9.2 Наказ COVID-19.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.8. Довідка субпідряник.pdf
15 вересня 2021 10:58
7. Цінова пропозиція.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.9. Лист-гарантія COVID19.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.3.2 Копії договорів.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.3 Довідка про досвід.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.11. Декларація.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.1.1. ТП Опель.pdf
15 вересня 2021 10:58
4. Довідка ст 17.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.2.16 ПЗ.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.9.2 Наказ COVID-19.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.1. Акт огляду.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.2.11 Дефектний акт - 1.pdf
15 вересня 2021 10:58
7. Цінова пропозиція.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.2.13 Наказ Прохода О.В..pdf
15 вересня 2021 10:58
6. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.4. Гарантія поставки.pdf
15 вересня 2021 10:58
3.9 Витяг від 15.09.21.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.9. Лист-гарантія COVID19.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.4. Розяснення Статут.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.3. Гарантія якості.pdf
15 вересня 2021 10:58
5.2.11 Дефектний акт - 1.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.3.2 Копії договорів.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.4. Гарантія поставки.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
2.1. Паспорт та ІПН.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.2.13 Наказ Прохода О.В..pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.11. Декларація.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
5.3. Гарантія якості.pdf.p7s
15 вересня 2021 10:58
3.4. Розяснення Статут.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРОХОДА ЛАРИСА ЄВГЕНІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРОХОДА ЛАРИСА ЄВГЕНІЇВНА
#3088823141
Переможець 1 094 981,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2021 15:13

Документи

16 вересня 2021 15:13
Електронний підпис
16 вересня 2021 15:12
295.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРОХОДА ЛАРИСА ЄВГЕНІЇВНА
#3088823141
1 094 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2021 15:13
Електронний підпис
16 вересня 2021 15:12
295.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:27
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 10:28
ДУ 1 240 від 21.09.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 10:27
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 09:01
240 від 21.09.2021.pdf укладений
22 вересня 2021 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 094 981,00
UAH