Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт (будівельні роботи з капітального ремонту фасаду та покрівлі будівлі АТ «Ощадбанк» за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 25)
Очікувана вартість
2 890 477,00 UAH
UA-2021-09-07-007855-c f28bc28f085c4cc3a5cde332dff8fe00
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2021 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 23:00
Початок аукціону: 24 вересня 2021 13:48
Очікувана вартість: 2 890 477,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,86%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи з капітального ремонту фасаду та покрівлі будівлі АТ «Ощадбанк» за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01034, Україна, Київська область, Київ, Володимирська 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі 40 (сорок) % від загальної вартості Робіт, яка визначена в п. 3.1. цього Договору, що складає _______грн. (___________грн. ____коп.), в тому числі ПДВ _______грн. (___________грн. _____коп.) протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін цього Договору. Аванс 5 Банківські 40
Iнша подія Авансовий платіж у розмірі 40 (сорок) % від загальної вартості Робіт, яка визначена в п. 3.1. цього Договору, що становить ______ грн. (___________грн. ____коп.), в тому числі ПДВ _____грн (___________грн. ____коп.), здійснюється Замовником після повного використання Підрядником авансових коштів, виплачених згідно п.3.2.1. Договору, та надання Замовнику фінансового звіту в довільній формі про використані кошти та документів, що підтверджують їх використання (копій підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт, копій договорів з субпідрядними організаціями, копій платіжних документів з відміткою банку, що підтверджують використання коштів (на оплату будівельних матеріалів, та/або обладнання, авансування субпідрядників; накладних на отримані матеріали/обладнання) Замовник здійснює перерахування коштів протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати прийнятого (без зауважень) Замовником фінансового звіту на підставі виставленого Підрядником оригіналу рахунку-фактури. Аванс 5 Банківські 40
Виконання робіт Решта суми у розмірі 20 (двадцять) % від загальної вартості Робіт, яка (вартість) визначається з урахуванням раніше сплачених передоплат (авансових платежів), що становить ______ грн. (___________грн. ______коп.), в тому числі ПДВ _____грн (___________грн. ______коп.), підлягає оплаті по закінченню повного комплексу будівельних Робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-3), та Загального акта приймання – передачі Об’єкту на підставі виставленого Підрядником оригіналу рахунку-фактури. Пiсляоплата 5 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП" 2 508 065,20
UAH з ПДВ
2 508 065,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТЕПС" 2 689 464,11
UAH з ПДВ
2 689 464,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2021 22:58
Електронний підпис
23 вересня 2021 22:58
Договір № 19-07 -2018.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
ліцензія.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Лист- Відгук 1.pdf
23 вересня 2021 22:58
Працівники 3.pdf
23 вересня 2021 22:58
Договір №44.pdf
23 вересня 2021 22:58
опис статут.pdf
23 вересня 2021 22:58
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2021 22:58
Працівники 1.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Лист-відгук 3.pdf
23 вересня 2021 22:58
Статут.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Лист-відгук 3.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Договір склад.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
наказ на директора.pdf
23 вересня 2021 22:58
опис статут.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
534.imd
23 вересня 2021 22:58
Працівники 2.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
ліцензія.pdf
23 вересня 2021 22:58
Договір склад.pdf
23 вересня 2021 22:58
Листи,довідки.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Цінова пропозиція.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Лист-відгук 2.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Лист- Відгук 1.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Декларація.pdf
23 вересня 2021 22:58
наказ на директора.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Статут.pdf
23 вересня 2021 22:58
534.imd.p7s
23 вересня 2021 22:58
Працівники 3.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Договір № 19-07 -2018.pdf
23 вересня 2021 22:58
Виписка з ЄДР.pdf
23 вересня 2021 22:58
Декларація.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Лист-відгук 2.pdf
23 вересня 2021 22:58
Працівники 2.pdf
23 вересня 2021 22:58
Працівники 1.pdf
23 вересня 2021 22:58
Договір №44.pdf.p7s
23 вересня 2021 22:58
Листи,довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП"

ПП "СТЕПС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП"
#39029289
Переможець 2 508 065,20
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 14:03

Документи

07 жовтня 2021 14:03
1214.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП"
#39029289
2 508 065,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 14:03
1214.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Кошторис_2.pdf укладений
27 жовтня 2021 12:41
ДОГОВІР-ДІА.pdf укладений
27 жовтня 2021 12:41
Кошторис-№1.pdf укладений
27 жовтня 2021 12:41