Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноострівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403901 |
Вебсайт: | https://chornoostrivska-otg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 31310, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чорний Острів, вулиця Незалежності,13 |
Контактна особа: |
Юзвина Марина Олегівна +380382622143 chorost@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 15:52 |
Очікувана вартість: | 2 236 170,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 180,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 10000.00 (десять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п. 3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Чорноострівська селищна рада (код ЄДРПОУ 04403901), IBAN UA318201720355149001001033577, в ДКС України, м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частині 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 10000.00 (десять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п. 3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Чорноострівська селищна рада (код ЄДРПОУ 04403901), IBAN UA318201720355149001001033577, в ДКС України, м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частині 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2021 18:21 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція.doc | |
07 вересня 2021 18:21 |
Додаток 2 Технiчне_завдання.doc | |
07 вересня 2021 18:21 |
Додаток 3 Проект_договору.doc | |
07 вересня 2021 18:21 |
Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
07 вересня 2021 18:21 |
Додаток 5 Iнформацiя.doc | |
07 вересня 2021 18:21 |
Додаток 6 Проформа_банкiвс_коi_гарантii.doc | |
07 вересня 2021 18:21 |
ТД водогін Захарівці.doc | |
07 вересня 2021 18:21 |
Оголошення про відкриті торги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 3.5.6. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, із урахуванням частини третьої та п’ятої ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:
1) по пунктах 5, 6 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- Довідку (витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дату подання тендерних пропозицій. Вказана довідка можу бути надана у вигляді електронного документу;
2) по пункту 12 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- Довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми станом не більше трьохмісячної давнини відносно дату подання тендерних пропозицій. Вказана довідка можу бути надана у вигляді електронного документу;
- Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
3) по частині другій ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
4) по пункту 2, 3, 8 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- Лист від учасника, що містить посилання на відкриті реєстри, які підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої ст.17 Закону.
Перелік вказаних документів підготовлений з урахуванням роз’яснень Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року.
Для однозначного розуміння застосування замовниками статті 17 Закону до вказаного листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надано додаток з переліком документів, необхідних для виконання вимог статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 12 вказаного Додатку для підтвердження відсутності підстави для відхилення - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Переможець процедури закупівлі надає довідку, видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Враховуючи вищевикладене, для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі потенційному переможцю достатньо буде надати довідку, видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000053 ● f3ad1b3f45554559a31c9c181403cc69
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 16:52 |
01.11.2022 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2022 № 317
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
30 UA-2021-09-07-003191-a 07.09.2021 Чорноострівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04403901 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-08 16:45:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-07-003191-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень(інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-11 13:32:06
Пояснення на запит
Доброго дня, Чорноострівською селищною радою розглянуло Ваш запит від 2022-11-08 16:45:27. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Поділля-Євробуд" |
1 926 453,00
UAH з ПДВ
|
1 895 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ДОБРО" |
1 999 811,00
UAH з ПДВ
|
1 895 756,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мельник Володимир Якович |
2 165 757,16
UAH з ПДВ
|
1 895 757,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Поділля-Євробуд" #41871879 |
Відхилено |
1 895 750,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 11:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ДОБРО" #38171305 |
Переможець |
1 895 756,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:55
|
ду водогін захарівці.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 14:39
|
ду 3 Буд-добро.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:48
|
додаткова 1 з листом.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 11:54
|
підписаний договір | укладений |
18 жовтня 2021 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |