Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металоконструкції (для огорожі адміністративного приміщення села Набутів)
Очікувана вартість
117 500,00 UAH
UA-2021-09-06-011525-c e5c079fb0f58408dbbadce11f4b8cfec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Іванович Пуха

+380683738586 nabutivsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Набутівської сільської ради Корсунь-Шевченківського району Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41066136
Місцезнаходження: 19425, Україна , Черкаська обл., с. Набутів, вул. Центральна, буд. 190/1
Контактна особа: Ігор Іванович Пуха
+380683738586
nabutivsr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021 22:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 117 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 587,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проєкт договору). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
Секція огорожі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19424, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, село Набутів, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 190/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за надані послуги здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника відповідно до наданих актів.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТИНЕНТ-ГРУП" 117 216,00
UAH з ПДВ
117 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2021 16:21
Електронний підпис
14 вересня 2021 14:12
2. Довідка транспорт.pdf
14 вересня 2021 14:12
2.2 Газель 5971.pdf
14 вересня 2021 14:12
1. Повноваження.pdf
14 вересня 2021 14:12
1.1Статут 28.09.2020.pdf
14 вересня 2021 14:12
4. Технічне завдання.pdf
14 вересня 2021 14:12
2.1 Газель 5967.pdf
14 вересня 2021 14:12
3. Гаранійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТИНЕНТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТИНЕНТ-ГРУП"
#40840970
Переможець 117 216,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 09:32

Документи

20 вересня 2021 09:32
Електронний підпис
20 вересня 2021 09:31
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТИНЕНТ-ГРУП"
#40840970
117 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2021 09:32
Електронний підпис
20 вересня 2021 09:31
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:53
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 23:21
Протокол техн.помилки №73 від 11.11.2021.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 23:20
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 09:29
Додаткова угода №1 від 02.11.2021 (Металоконструкції).pdf зміни до договору
05 листопада 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 11:08
ПРОТОКОЛ виправлення техн.помилки 21.10.2021 (огорожа Набутів).pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 12:48
Протокол технічної помилки (Металоконструкції).doc зміни до договору
20 жовтня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 22:23
Договір №17 від 11.10.2021 (Огорожа).pdf укладений
12 жовтня 2021 22:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2021 16:13
117 216,00 UAH UA458201720344270002000098379
Виконком Набутівської сільради
UA343805820000026003010324177
ТОВ "КОНТИНЕНТ-ГРУП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даний протокол фактично не являється зміною істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", а оприлюднюється виключно з метою надання інформації про внесення змін до преамбули та реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даний протокол фактично не являється зміною істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", а оприлюднюється виключно з метою надання інформації про внесення змін до преамбули та реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода не являється зміною істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі". Опис змін відповідно до змісту додаткової угоди, що додається.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даний протокол фактично не являється зміною істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", а оприлюднюється виключно з метою надання інформації про внесення змін до розділу "Умови оплати"
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 216,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 536,00 UAH)