Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 19:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 13:40 |
Очікувана вартість: | 35 339 612,05 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 353 396,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | згідно умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 176698.06 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | згідно умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в, Актів приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідок КБ-3, з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.4.1. п. 4.4. грошових коштів (у разі погодження Сторонами такої оплати у відповідних додаткових угодах). | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 19:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 19:32 |
Dodatok_5_do_TS_(nulova_model).imd | |
06 вересня 2021 19:32 |
ТД 2021_БМР_35.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000080 ● 4ee226a673c141c0bd66e1a322de4953
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2021-09-06-011195-c 06.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 16:00:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання будівельно-монтажних робіт за об'єктом: "Реконструкція теплової мережі ТМ-1,5 СТ-2 на ділянці від ТК-516 до ТК-123 на вул. Набережно-Луговій та вул. Набережно-Хрещатицькій» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-06-011195-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пунктом 9 частини другої статті 21 Закону передбачено, шо оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Однак, оглошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-06-011195-c не містить вищезазначену інформацію
3. Пунктом 5 Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога надання у складі тендерної документації окремих документів, зокрема: розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; розрахунок на інші витрати, враховані розрахунком договірної ціни, якщо такі мають місце; податки відповідно до вимог чинного законодавства (в довільній формі), якщо такі мають місце.
Прошу надати пояснення, як саме учасник-переможець ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» виконав зазначену вимогу Замовника, викладену в тендерній документації.
4. Додатком 7 до тендерної документації встановлена вимога надання інформації щодо тендерної документації в електронній банківській гарантії.
Пунктом 5 частини десятої статті 11 Закону визначено, що Уповноважена особа забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. Одночасно, пунктом 7 частини десятої статті 11 Закону передбачено, що рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Прошу надати пояснення, як саме учасник-переможець ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» виконав вимогу Замовника, викладену в тендерній документації, в частині надання інформації щодо тендерної документації в електронній банківській гарантії
5. Додатком 7 до тендерної документації встановлена вимога надання Довідки за Формою 1, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі у тому числі: наявність на підприємстві Учасника не менше 2-х екскаваторів та 2-х самоскидів.
При цьому, відомістю обсягів робіт, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема передбачено виконання робіт, що передбачає залучення окремої техніки, а саме:
- підвішування підземних комунікацій при перетинанні їх трасою трубопроводу, площа перерізу короба до 0,1 м2 (ЕН22-49-1) передбачає використання крану трубопрокладального для труб, діаметром до 700мм, вантажопідйомністю 12,5 т.;
- витягання стальних шпунтових паль масою 1 м до 50 кг, довжиною до 10 м з ґрунту групи 2 (Е5-13-2) – кран на гусеничному ходу, вантажопідйомністю до 16т;
- заглиблення віброзанурювачем стальних шпунтових паль масою 1 м до 50 кг на глибину до 10 м (Е5-12-2) – кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т, кран на гусеничному ходу, вантажопідйомністю 16 т; кран трубопрокладального для труб, діаметром до 700мм, вантажопідйомністю 12,5 т;
- улаштування стін і плоских днищ при товщині понад 150 мм, прямокутних споруд (ЕН6-33-4) – кран на гусеничному ходу, вантажопідйомністю 16 т.
Прошу надати пояснення, як саме учасник-переможець ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» виконав вимогу Замовника, викладену в тендерній документації, в частині надання Довідки за Формою 1, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 13:27:12
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі UA-M-2021-11-29-000080
Файли додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 11:56:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання будівельно-монтажних робіт за об'єктом: "Реконструкція теплової мережі ТМ-1,5 СТ-2 на ділянці від ТК-516 до ТК-123 на вул. Набережно-Луговій та вул. Набережно-Хрещатицькій» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-06-011195-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Пунктом 5 Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога надання у складі тендерної документації окремих документів, зокрема: розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; розрахунок на інші витрати, враховані розрахунком договірної ціни, якщо такі мають місце; податки відповідно до вимог чинного законодавства (в довільній формі), якщо такі мають місце.
Договірна ціна надана у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» містить зокрема наступні витрати:
Загальновиробничі витрати в сумі 468,04731 тис.грн,
Інші супутні витрати, в сумі 76,74 тис.грн,
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій в сумі 27,2556 тис.грн,
Кошти на покриття ризику в сумі 570,43165 тис.грн,
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» надано файл «48. Розрахунок ЗВВ.pdf», датований 11.01.2021 року та містить розрахунки витрат учасника-переможця за 2020 рік. Тобто, надані розрахунки не мають жодного відношення до статей витрат, врахованих в договірній ціні, а також не містять розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; розрахунок на інші витрати, враховані розрахунком договірної ціни містить розрахунки статей витрат, що не є витратами.
Крім того, в наданому файлі «48. Розрахунок ЗВВ.pdf» на сторінка 7-9 надано розрахунок адміністративних витрат, що становить 863966,3 грн.
Отже, прошу надати пояснення щодо вищезазначеного та щодо підтвердження факту виконання учасником-переможцем ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» вищевикладеної вимоги Замовника.
2. Додатком 7 до тендерної документації встановлена вимога надання інформації щодо тендерної документації в електронній банківській гарантії.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» надано банківську гарантію, що не містить інформацію стосовно протоколу із зазначенням дати прийняття рішення уповноваженою особою щодо затвердження тендерної документації.
Отже, прошу надати пояснення щодо підтвердження факту виконання учасником-переможцем ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» вимоги Замовника, викладеної в Додатку 7 до тендерної документації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-14 15:11:08
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі UA-M-2021-11-29-000080
Файли у вкладенні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником вжито заходи по усуненню порушень в частині укладеного договору шляхом його розірвання.
2021-12-22 16:44:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІНАРА ЕНЕРДЖИ" |
35 272 235,12
UAH з ПДВ
|
34 565 433,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІД БУДПРОЕКТ" |
35 303 242,29
UAH з ПДВ
|
34 596 450,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІНАРА ЕНЕРДЖИ" #41400774 |
Переможець |
34 565 433,50
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 21:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2021 19:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 17:16
|
Угода про розірвання Договору про виконання робіт № 1105_КТМ_31_21_БК.pdf | укладений |
22 грудня 2021 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 16:59
|
Договір_1105_КТМ-31-21-БК_Набережно-Хрещатицька_compressed.pdf | укладений |
27 жовтня 2021 16:58
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 жовтня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Висновок Державної аудиторської служби України щодо моніторингу процедури відкритих торгів від 16.12.2021р. Угода про розірвання №1105/КТМ-31-21-БК від 20.12.2021. |