Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дитячого та спортивного майданчика по вул. Генерала Карпенка, 77, 75 у Заводському районі міста Миколаєва
Очікувана вартість
359 400,00 UAH
UA-2021-09-06-010759-c b45e15f722854e46bd66a54a872ec2a8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Свергун

+380512478389 a.sverhun@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Свергун
+380512478389
a.sverhun@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2021 17:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2021 17:38
Початок аукціону: 16 вересня 2021 13:09
Очікувана вартість: 359 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 594,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія повинна відповідати формі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1797 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дитячого та спортивного майданчика по вул. Генерала Карпенка, 77, 75 у Заводському районі міста Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021  —  01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату виконаних Робіт протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості Робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів Робіт та їх вартості за одиницю виміру. Замовник бере на себе бюджетні фінансові зобов’язання відповідно до п. 2.1. наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309 виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. Оплата Робіт здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Підрядника проміжними платежами. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія повинна відповідати формі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.

Сума забезпечення: 1797 UAH
Форма підтвердження: документ
06 вересня 2021 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2021 17:40
Додаток №5 Цінова пропозиція.docx
06 вересня 2021 17:40
Додаток №4 Кваліф.критеріїї.docx
06 вересня 2021 17:40
Додаток №3 Вимоги Замовника.docx
06 вересня 2021 17:40
Додаток №2 проєкт договору.doc
06 вересня 2021 17:40
Додаток №1 відомості про учасників.docx
06 вересня 2021 17:40
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГИНГАРС" 358 390,00
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЄВРОАРХ" 359 100,00
UAH з ПДВ
355 506,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 вересня 2021 16:14
Електронний підпис
15 вересня 2021 16:14
Документи ТОВ.pdf.p7s
15 вересня 2021 16:14
Довідка ст17.pdf
15 вересня 2021 16:14
Довідка ст17.pdf.p7s
15 вересня 2021 16:14
Цінова пропозиція.pdf.p7s
15 вересня 2021 16:14
Відгук.pdf.p7s
15 вересня 2021 16:14
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip
15 вересня 2021 16:14
Документи ТОВ.pdf
15 вересня 2021 16:14
Відгук.pdf
15 вересня 2021 16:14
Довідки.pdf.p7s
15 вересня 2021 16:14
Довідки.pdf
15 вересня 2021 16:14
Цінова пропозиція.pdf
15 вересня 2021 16:14
Проєкт договору підряду.pdf
15 вересня 2021 16:14
Аналогічний договір 107.pdf

Публічні документи

14 вересня 2021 18:15
Електронний підпис
14 вересня 2021 18:14
204173_Г_3605_1797.zip
14 вересня 2021 18:14
Dovirenist_Nazarenko (1).ZIP
14 вересня 2021 18:14
Накази на працівників.pdf.p7s
14 вересня 2021 18:14
Статут (нова редакція).zip
14 вересня 2021 18:14
Bank_licenzia.ZIP
14 вересня 2021 18:14
204173_Г_3605_1797.zip
14 вересня 2021 18:14
Накази на працівників.pdf
14 вересня 2021 18:14
Аналогічний договір.pdf.p7s
14 вересня 2021 18:14
Nakaz.ZIP
14 вересня 2021 18:14
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГИНГАРС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ЄВРОАРХ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

204173_Г_3605_1797.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГИНГАРС"
#43334500
Переможець 352 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 15:15

Документи

20 вересня 2021 15:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГИНГАРС"
#43334500
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2021 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 14:22
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 11:04
Додаткова угода від 29.10.2021 № 1 до договору від 28.09.2021 №.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 16:25
Протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 15:17
ДОГОВІР № 171 СЗ ВІД 28.09.2021.pdf укладений
28 вересня 2021 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки, допущеної при оприлюдненні Річного плану закупівель на 2021 рік (ідентифікатор плану закупівель UA-P-2021-09-06-011149-c) за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт дитячого та спортивного майданчика по вул. Генерала Карпенка, 77, 75 у Заводському районі міста Миколаєва на очікувану вартість 359 400 грн. з ПДВ, зазначивши код КЕКВ 3132 – Капітальний ремонт інших об’єктів
Номер договору про закупівлю: № 171/СЗ від 28.09.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол Уповноваженої особи від 05.10.2021 № 02/10/2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору до п. 2.3. Розділу 2. «Порядок виконання робіт»
Номер договору про закупівлю: № 171/СЗ від 28.09.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1. Розділу 3 «Ціна договору»
Номер договору про закупівлю: № 171/СЗ від 28.09.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 341 089,25
UAH