Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкція з двох обертових об'ємних шестерень (d 2500мм та d 1735мм) з білого пластику з металевим каркасом та електроприводом
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2021-09-06-010620-c fbb583586d6f4d06b672729417fd8c73
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жуков Є.В.

380577077165 zakupki.hnatob@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В.Лисенка"
Код ЄДРПОУ: 38385217
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 25
Контактна особа: Жуков Є.В.
380577077165
zakupki.hnatob@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Конструкція з двох обертових об'ємних шестерень (d 2500мм та d 1735мм) з білого пластику з металевим каркасом та електроприводом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання Договору Покупцем здійснюється передплата 70% від вартості протягом 5 робочих днів після підписання даного Договору для замовлення матеріалів. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 5 робочих днів після поставки 100% Товару відповідно специфікації до даного Договору. Аванс 5 Робочі 70
Поставка товару Після підписання Договору Покупцем здійснюється передплата 70% від вартості протягом 5 робочих днів після підписання даного Договору для замовлення матеріалів. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 5 робочих днів після поставки 100% Товару відповідно специфікації до даного Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 30

Тендерна документація

06 вересня 2021 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чалий Вячеслав Іванович
#2514417395
Переможець 47 000,00
UAH
06 вересня 2021 17:28

Документи

06 вересня 2021 17:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 17:29