Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 22110000-4 Друковані книги "Конституція України: подарункове видання"
Очікувана вартість
97 920,00 UAH
UA-2021-09-06-009489-c c681810ae99941639bf19fbe5ff7e332
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Руда

+380680337650
+380442381200
galo4ka_@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Конституційний Суд України
Код ЄДРПОУ: 00013534
Вебсайт: http://ccu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14
Контактна особа: Галина Руда
+380680337650, +380442381200
galo4ka_@bigmir.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2021 16:00
Початок аукціону: 17 вересня 2021 15:33
Очікувана вартість: 97 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 489,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги


Відповідальний за закупівлю Данилюк Людмила Миколаївна 044-238-12-72
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
ДК 021:2015 - 22110000-4 Друковані книги "Конституція України: подарункове видання"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Украина, 01033, Київ, Київ, вул. Жилянська, буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2021
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015 - 22110000-4 Друковані книги Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2021 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2021 16:21
Договір.pdf
06 вересня 2021 16:21
Довідка про згоду на обробку П.Д.docx
06 вересня 2021 16:21
інформація 6.09.2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. Строк виконання
Дата подання: 06 вересня 2021 23:20
Дата відповіді: 07 вересня 2021 15:47
Річниця заснування КСУ - 16 жовтня. Чи означає це, що книжка має бути надрукована до цієї дати?
Відповідь: Строк поставки Товару має становити не більше 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Договору.
2. Коли можна починати?
Дата подання: 06 вересня 2021 23:21
Дата відповіді: 07 вересня 2021 15:47
В специфікації вказаний обсяг 324 стор. Коли переможець закупівлі зможе отримати текст для коректорської вичитки та макетування?
Відповідь: Після укладення договору.
3. Який предмет закупівлі - товар (як в проекті договору) чи послуги (як в специфікації)?
Дата подання: 06 вересня 2021 23:22
Дата відповіді: 07 вересня 2021 15:48
В проекті угоди нічого не сказано про потреби коректорської вичитки та макетування і взагалі це договір купівлі-продажу і не зрозуміло, учасник торгів повинен подати на торги вже готову надруковану книжку чи все-таки виконати послуги, вказані в специфікації?
Відповідь: В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено – коректорська вичитка тексту, макетування, дизайн блоку та обкладинки, друк.
4. ISBN та обов’язкові примірники
Дата подання: 06 вересня 2021 23:23
Дата відповіді: 07 вересня 2021 15:48
Чи потрібна послуга надання ISBN та розсилання обов’язкових примірників згідно Закону України "Про обов’язковий примірник"?
Відповідь: Так.
5. Який предмет закупівлі?
Дата подання: 07 вересня 2021 21:08
Дата відповіді: 08 вересня 2021 09:18
За законом "Про публічні закупівлі" предметом закупівлі можуть бути: - товари; - послуги; - роботи. Прошу відповісти, що є предметом вашої закупівлі відповідно до закону.
Відповідь: Згідно з Наказом Міністерства Фінансів від 12 березня 2012 № 333 зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 27 березня 2012 р. за № 456/20769 « Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» Код 2210 „Предмети, матеріали, обладнання та інвентар”: придбання або передплата періодичних, довідкових, інформаційних видань, в тому числі електронних, придбання та виготовлення підручників та книг.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" предметом зазначеної закупівлі є товар (Код КЕКВ 2210).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 65 000,00
UAH з ПДВ
62 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "7БЦ" 70 400,00
UAH з ПДВ
62 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2021 11:51
Електронний підпис
15 вересня 2021 11:51
Аналогічний договір.pdf
15 вересня 2021 11:43
Електронний підпис
15 вересня 2021 11:42
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "7БЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2765100675
Переможець 62 790,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 16:18

Документи

20 вересня 2021 16:18
Електронний підпис
20 вересня 2021 16:17
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2765100675
62 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2021 16:18
Електронний підпис
20 вересня 2021 16:17
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:46
Видаткова.pdf укладений
06 січня 2022 11:45
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 09:53
Договір Панов.pdf укладений
28 вересня 2021 09:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2021 14:30
62 790,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA183808050000000026007386554
ФОП ПАНОВ А.М.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 62 790,00
UAH