Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
9 987,00 UAH
UA-2021-09-06-008939-c 171b0e555c4f4d20ab711c029a57c528
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Карайван

+380963961531 urist.bomj.centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання»
Код ЄДРПОУ: 26044590
Місцезнаходження: 65013, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2
Контактна особа: Василь Карайван
+380963961531
urist.bomj.centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


1.Багато функціональний пристрій (БФП) Canon i-SENSES MF3010 (бандл з 2-ма картриджами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
1.Багато функціональний пристрій (БФП) Canon i-SENSES MF3010 (бандл з 2-ма картриджами).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65102, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балтська дорога, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

06 вересня 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЯСКІН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2670601778
Переможець 9 987,00
UAH
06 вересня 2021 16:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 16:12
91-1 Прот. 91-1 ФОП Яскін О.В. Скасування = 9987,00 ДК 30120000-6 від 04.10.21.doc укладений
04 жовтня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 16:08
91 -А Прот. 91-А Виправ. техн. помилки ФОП Яскін О.В. = 9987,00 ДК 30120000-6 від 23.09.21.doc зміни до договору
23 вересня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 17:04
91 -А Прот. 91-А Виправ. техн. помилки ФОП Яскін О.В. = 9987,00 ДК 30120000-6 від 23.09.21.doc зміни до договору
23 вересня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 16:21
90-2 Дод.укгода до Дог. 91 Яскін принтер.PDF зміни до договору
23 вересня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 16:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1.Багато функціональний пристрій (БФП) Canon i-SENSES MF3010 (бандл з 2-ма картриджами). 1 штуки 9 987,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із непередбачуваною затримкою бюджетного фінансування закупівлі за кодом ДК 021:2015:30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-06-008939-c, пункт 8.1. розділу 8 СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, викласти в наступній редакції: «8.1. Даний Договір укладений «22» 09. 2021р. і діє до «31» грудня 2021р., а в частині виконання – до повного виконання сторонами прийнятих зобов’язань. Датою Договору вважати дату « 22 » 09.2021р.».
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної помилки у тексті додаткової угоди. Правильно:... договір укладений "23" 09.2021р.. Датою Договору вважати дату "23" 09. 2021р.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної помилки у тексті додаткової угоди. Правильно:... договір укладений "23" 09.2021р.. Датою Договору вважати дату "23" 09. 2021р.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1.Багато функціональний пристрій (БФП) Canon i-SENSES MF3010 (бандл з 2-ма картриджами). 1 штуки 9 987,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: згідно п. 2 частини 17 ст. 14 Закону «Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: не можливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель», а саме: «Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетних зобов’язань подають до органу казначейства оригінали документів, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання».