Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини по вулиці Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
215 032,55 UAH
UA-2021-09-06-002037-b ● a6c6ad4fe93842c68eb66216c9d0dfc1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2021 12:22 |
Очікувана вартість: | 215 032,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість. Закупівля на 2021-2022 роки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини по вулиці Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить оплату виконаних послуг протягом 10 банківських днів з моменту підписання Замовником і Виконавцем акту здавання-приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 12:45 |
Додаток 1 технічне завдання реконструкція Я. Мудрого .rtf | |
06 вересня 2021 12:45 |
ОСЗ тех. нагляд вул Я.Мудрого. .docx | |
06 вересня 2021 12:45 |
Додаток 2 загальні вимоги до учасника Я.Мудрого.docx | |
06 вересня 2021 12:44 |
Додаток 3 проект договору тех. нагляд Я.Мудрого.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
працівники
Дата подання: 07 вересня 2021 13:55
Дата відповіді: 07 вересня 2021 17:00
Доброго дня! Шановний замовнику, відповідно ТД, у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає скановані копії* наказів про їх призначення на відповідні посади або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, трудових книжок), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці.
Дана вимога є дискимінаційню, оскільки відповідно чинного законодавства, працівники можуть працювати на підприємстві не тільки на підставі трудового договору, але й цивільно-правового договору. Просимо внести зміни у тендерну документацію. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником у пункті 5 додатку 2 до оголошення, встановлено вимогу надати підтвердження наявності в Учасника працівника(-ків) відповідної кваліфікації (інженера технічного нагляду) які мають кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, що повністю узгоджується із положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає скановані копії* наказів про їх призначення на відповідні посади або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, трудових книжок), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці.
Водночас рішенням Верховного суду України по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 року зроблено висновок про те, що особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, а тому вимоги пункту 5 додатку 2 до оголошення, щодо підтвердження наявності працівників, є законними та не містять ознак дискримінаційності. Учасники на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури до власної пропозиції можуть надати скановані копії наказів, або трудових договорів або трудових книжок.
Водночас рішенням Верховного суду України по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 року зроблено висновок про те, що особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, а тому вимоги пункту 5 додатку 2 до оголошення, щодо підтвердження наявності працівників, є законними та не містять ознак дискримінаційності. Учасники на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури до власної пропозиції можуть надати скановані копії наказів, або трудових договорів або трудових книжок.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" |
145 800,00
UAH з ПДВ
|
139 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ" |
170 100,00
UAH з ПДВ
|
139 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" #41832384 |
Переможець |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 09:35
|
865-3.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:39
|
865-2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:55
|
865-1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 16:22
|
865.pdf | укладений |
28 вересня 2021 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 865/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 865/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 865/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |