Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини по вулиці Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
215 032,55 UAH
UA-2021-09-06-002037-b a6c6ad4fe93842c68eb66216c9d0dfc1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Лілія

380989695078 pavliuk_l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Павлюк Лілія
380989695078
pavliuk_l@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2021 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2021 12:22
Очікувана вартість: 215 032,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Очікувана вартість. Закупівля на 2021-2022 роки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини по вулиці Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату виконаних послуг протягом 10 банківських днів з моменту підписання Замовником і Виконавцем акту здавання-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

працівники
Дата подання: 07 вересня 2021 13:55
Дата відповіді: 07 вересня 2021 17:00
Доброго дня! Шановний замовнику, відповідно ТД, у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає скановані копії* наказів про їх призначення на відповідні посади або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, трудових книжок), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці. Дана вимога є дискимінаційню, оскільки відповідно чинного законодавства, працівники можуть працювати на підприємстві не тільки на підставі трудового договору, але й цивільно-правового договору. Просимо внести зміни у тендерну документацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником у пункті 5 додатку 2 до оголошення, встановлено вимогу надати підтвердження наявності в Учасника працівника(-ків) відповідної кваліфікації (інженера технічного нагляду) які мають кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, що повністю узгоджується із положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає скановані копії* наказів про їх призначення на відповідні посади або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, трудових книжок), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці.
Водночас рішенням Верховного суду України по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 року зроблено висновок про те, що особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, а тому вимоги пункту 5 додатку 2 до оголошення, щодо підтвердження наявності працівників, є законними та не містять ознак дискримінаційності. Учасники на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури до власної пропозиції можуть надати скановані копії наказів, або трудових договорів або трудових книжок.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" 145 800,00
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ" 170 100,00
UAH з ПДВ
139 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2021 13:38
Електронний підпис
15 вересня 2021 13:34
3. Наказ директор.pdf
15 вересня 2021 13:34
2.Свідоцтво ПДВ.pdf
15 вересня 2021 13:34
8.Акт.pdf
15 вересня 2021 13:34
5. Довідка працівники.pdf
15 вересня 2021 13:34
9.Лист-відгук.pdf
15 вересня 2021 13:34
8. Договір.pdf
15 вересня 2021 13:34
11.Розрахунок.pdf
15 вересня 2021 13:34
4. Лист-згода Біушкін.pdf
15 вересня 2021 13:34
5, Дипломи про навчання.pdf
15 вересня 2021 13:34
4. Лист згода Возненко.pdf
15 вересня 2021 13:34
1.Довідка про учасника.pdf
15 вересня 2021 13:34
3. Статут.pdf
15 вересня 2021 13:34
6. Сертифікати.pdf

Публічні документи

15 вересня 2021 21:14
Електронний підпис
15 вересня 2021 21:13
довiдка_працiвники.pdf
15 вересня 2021 21:13
Статут_(3).pdf
15 вересня 2021 21:13
договiр_акт_64_т.pdf
15 вересня 2021 21:13
лист-відгук (1).pdf
15 вересня 2021 21:13
договiр_акт_72_т.pdf
15 вересня 2021 21:13
виписка_з_eдр.pdf
15 вересня 2021 21:13
довiдка_пдв.pdf
15 вересня 2021 21:13
довiдка_не_фiзична_особа.pdf
15 вересня 2021 21:13
сертифікат Кирилов.pdf
15 вересня 2021 21:13
Сертифікат Церковний.pdf
15 вересня 2021 21:13
розрахунок.pdf
15 вересня 2021 21:13
витяг_eдиний_податок.pdf
15 вересня 2021 21:13
договiр_акт_73_т.pdf
15 вересня 2021 21:13
Сертификат_Тимченко.pdf
15 вересня 2021 21:13
довiдка_уповнов.особа.pdf
15 вересня 2021 21:13
договiр_акт_71_т.pdf
15 вересня 2021 21:13
гарантiя_ТЗ.pdf
15 вересня 2021 21:13
довiдка_лiцензiя.pdf
15 вересня 2021 21:13
Сертифiкат_Бабак.pdf
15 вересня 2021 21:13
довiдка_досвiд_роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта"
#41832384
Переможець 139 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 09:35

Документи

22 вересня 2021 09:35
Електронний підпис
22 вересня 2021 09:33
протокол 329.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта"
#41832384
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2021 09:35
Електронний підпис
22 вересня 2021 09:33
протокол 329.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 16:23
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2022 09:35
865-3.pdf зміни до договору
03 жовтня 2022 09:34
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:39
865-2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 15:55
865-1.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 16:22
865.pdf укладений
28 вересня 2021 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 865/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 865/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 865/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 75 898,93
UAH (в тому числі ПДВ 12 271,93 UAH)