Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

заправка,регенерація та поточний ремонт картриджів з використанням витратних матеріалів , код ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
630,00 UAH
UA-2021-09-06-002012-a 2ee7640791604bfdb3d26281db6389e9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ятманова Анастасія Владиславівна

+380664467571 astiiyatmanovaa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Садівської сільської ради Сумського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 44082564
Місцезнаходження: 42343, Україна , Сумська обл., село Сад, вул. Паркова, 2А
Контактна особа: Ятманова Анастасія Владиславівна
+380664467571
astiiyatmanovaa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка, регенерація та поточний ремонт картриджів з використанням витратних матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42343, Україна, Сумська область, с.Сад, вул.Паркова, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

06 вересня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Науково-виробниче приватне комерційне підприємство " Спектр- АС"
#22590485
Переможець 630,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 15:12

Документи

06 вересня 2021 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:50
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 15:28
Договір укладений
06 вересня 2021 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 630,00
UAH (в тому числі ПДВ 105,00 UAH)