Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання.(монітор,флеш-пам’ять,мишки для комплектації кабінетів НУШ))
Очікувана вартість
4 700,00 UAH
UA-2021-09-06-000543-b e2c7e279af1e40bca9a025ef9860712f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярошинська Людмила

380508374764 tendernvk3bucha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанський навчально-виховний комплекс "спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" № 3 Бучанської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 25897592
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Вокзальна 46 - А
Контактна особа: Ярошинська Людмила
380508374764
tendernvk3bucha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2021 08:00
Очікувана вартість: 4 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Товар повинен відповідати показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам якості. На упаковці повинна бути нанесена інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення. Учасник повинен дотримуватися гарантійних зобов’язань щодо поставленого товару. Товар що постачається повинен бути новим з датою виробництва не раніше 2020 року, та не бути таким, що вживався чи експлуатувався та мати відповідну технічну документацію.У разі поставки неякісного товару або не відповідного товару, такий товар повертається Учаснику (постачальнику) або підлягає обміну за рахунок Учасника. Доставка здійснюється учасником, її вартість включається в ціну пропозиції. Товар повинен бути без зовнішніх пошкоджень, не брудний. Не порушена оригінальна упаковка.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Вокзальна 46 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штуки
Флеш-пам’ять
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Вокзальна 46 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Мишки бездротова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Вокзальна 46 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за переданий Товар проводяться шляхом оплати Покупцем після підписання Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару.Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару. У разі затримки у виділенні Покупцю бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Постачальник не може вимагати від Покупця проведення будь-яких додаткових оплат. Основні вимоги щодо умов оплати Договору визначаються згідно з положеннями статей 46-49 Бюджетного кодексу України. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки за Договором, є гривня Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2021 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2021 09:56
дод.3Проєкт договору 3023.docx
06 вересня 2021 09:55
оголошення ,дод 1,2.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій