Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво лінії вуличного освітлення в с.Тернавка Журавненської селищної ради Львівської області
Очікувана вартість
464 780,60 UAH
UA-2021-09-05-000017-b cbfe2273e09941e5be28a4c7cb7a3ffd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузик Ірина Сергіївна

+380323972318 zuravnobyh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Журавненська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04374890
Місцезнаходження: 81780, Україна , Львівська обл., Журавно, пл.Ст.Бандери,2
Контактна особа: Кузик Ірина Сергіївна
+380323972318
zuravnobyh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2021 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2021 09:00
Очікувана вартість: 464 780,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 647,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу, до початку строку подання пропозицій. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 2 300,00 грн. (Дві тисячі триста грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 60 календарних днів, з дня розкриття пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону. В разі відсутності забезпечення – пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2300 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник торгів вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, у вигляді коштів грошової застави в розмірі 5% (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем умов такого договору, та за відсутності претензій зі сторони замовника щодо дотримання визначених цією документацією строків надання послуг, відсутності фактів в частині часткової або повної відмови учасника від надання послуг, або фактів тимчасового припинення надання послуг, що сталось з вини учасника, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник набуває права на безумовне звернення стягнення на кошти грошової застави в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме: недотримання визначених цією документацією строків надання послуг, наявність фактів в частині часткової або повної відмови учасника від надання послуг, або фактів тимчасового припинення надання послуг, що сталось з вини учасника. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно ст. 33 Закону..

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво лінії вуличного освітлення в с.Тернавка Журавненської селищної ради Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81798, Україна, Львівська область, с. Тернавка, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу, до початку строку подання пропозицій. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 2 300,00 грн. (Дві тисячі триста грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 60 календарних днів, з дня розкриття пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону. В разі відсутності забезпечення – пропозиція учасника відхиляється Замовником.

Сума забезпечення: 2300 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник торгів вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, у вигляді коштів грошової застави в розмірі 5% (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем умов такого договору, та за відсутності претензій зі сторони замовника щодо дотримання визначених цією документацією строків надання послуг, відсутності фактів в частині часткової або повної відмови учасника від надання послуг, або фактів тимчасового припинення надання послуг, що сталось з вини учасника, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник набуває права на безумовне звернення стягнення на кошти грошової застави в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме: недотримання визначених цією документацією строків надання послуг, наявність фактів в частині часткової або повної відмови учасника від надання послуг, або фактів тимчасового припинення надання послуг, що сталось з вини учасника. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно ст. 33 Закону..
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Депозит
05 вересня 2021 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2021 09:38
ТД_Тернавка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка МВС
Дата подання: 08 вересня 2021 16:16
Дата відповіді: 09 вересня 2021 22:21
Доброго дня! Згідно Вашої ТД Учасник закупівлі повинен надати Замовнику довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень. Запитання. Чому Ви вимагаєте дану довідку, якщо згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 17 п.3 та п. 6 цей документ має надаватися лише переможцем закупівлі і то це стосується відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі? Закон не просто так прописує, що довідка надається учасником-переможцем, адже для виготовлення цього документу необхідно 9 днів. Учасник, який припустимо побачив закупівлю за 5 днів до її завершення просто не взмозі буде зробити такої довідки і відповідно взяти участь у закупівлі. Звертаємо вашу увагу, що в ЗУ "Про публічні закупівлі" в ст. 5 зазначено такий приницип як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також в ст.22 в частині 4 зазначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога обмежує взяти участь потенційних учасників. Просимо надати обгрунтовано відповідь згідно чинного законодавствана поставлене запитання, а також внести зміни у тендерну документацію, шляхом вилучення даного пункту, щоб оголошення відповідало чинному законодавству. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що зазначена довідка вимагається замовником, не в порядку ст. 17 Закону, а для підтвердження відповідності учасника вимогам оголошення про спрощену закупівлю, в порядку ст. 14 Закону.
Окремо зазначаємо, що зазначену довідку можливо замовити і отримати протягом декількох днів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович 464 780,00
UAH з ПДВ
464 780,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 вересня 2021 10:55
Електронний підпис
13 вересня 2021 10:03
1_Банківська гарантія.rar
13 вересня 2021 09:59
44_Технічна специфікація.pdf
13 вересня 2021 09:59
27_Наявність працівників.pdf
13 вересня 2021 09:59
29_Аналогічні договора.pdf
13 вересня 2021 09:59
22_Проект договору.pdf
13 вересня 2021 09:59
32_Паспорт.pdf
13 вересня 2021 09:59
19_Довідка про ліцензію.pdf
13 вересня 2021 09:59
36_Довідка з банку.pdf
13 вересня 2021 09:59
47_Обєктний кошторис.pdf
13 вересня 2021 09:59
37_ПДВ.pdf
13 вересня 2021 09:59
2_Довідка покриття.pdf
13 вересня 2021 09:59
38_Виписка з держреєстру.pdf
13 вересня 2021 09:59
47_Локальний кошторис 1.pdf
13 вересня 2021 09:59
35_Довідка про санкції.pdf
13 вересня 2021 09:59
42_Звіт за 2020р.pdf
13 вересня 2021 09:59
30_31_Лист відгук Журавно.pdf
13 вересня 2021 09:59
23_Пропозиція.pdf
13 вересня 2021 09:59
34_ІПН.pdf
13 вересня 2021 09:59
45_46_Договірна ціна.pdf
13 вересня 2021 09:59
47_Локальний кошторис 2.pdf
13 вересня 2021 09:59
49_Розрахунок зарплати.pdf
13 вересня 2021 09:59
53_59.imd
13 вересня 2021 09:59
33_Довідка про прописку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович
#2768807258
Переможець 464 780,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2021 11:47

Документи

16 вересня 2021 11:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2021 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гриців Роман Іванович
#2768807258
464 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2021 11:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 09:43
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 14:14
Д.у. Тернавка.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 15:38
Договір укладений
29 вересня 2021 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 270921/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 464 780,00
UAH