Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розроблення “Проекту ліквідації Державного підприємства “Шахта “Зарічна”
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2021-09-03-011503-c 8e4099f07ad447a98ee3e48a141aa0d6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Крупін

+380636481693 vm7z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАХТА "ЗАРІЧНА"
Код ЄДРПОУ: 40578553
Місцезнаходження: 80086, Україна , Львівська обл., Сокальський р-н, с. Сілець, ПРИСІЛОК КОПАНІ ВУЛ.КЛИМІВА "ЛЕГЕНДИ" будинок 40
Контактна особа: Олег Крупін
+380636481693
vm7z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оскільки на процедуру закупівлі, оголошену 19.07.2021р. ID:UA- 2021-07-19-009948-b у відкритих торгах, які відбувались вдруге, на закупівлю послуг (ДК 021:2015:71240000-2 “Архітектурні, інженерні та планувальні послуги” (розроблення Проекту ліквідації ДП “Шахта “Зарічна”) було подано для участі менше двох тендерних пропозицій, тендер автоматично вдруге був відмінений електронною системою закупівель на підставі ч.2 ст. 32 Закону. Для участі у процедурі відкриті торги на закупівлю вищевказаних послуг було подано лише одну тендерну пропозицію від Державного підприємства “Державний науково-дослідний, проектно-конструкторський і проектний інститут вугільної промисловості “Укрндіпроект”( код ЄДРПОУ 00174125) .
Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується, як вийняток, у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому, предмет закупівлі, його технічні, якісні та кількісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником в тендерній документації.
Підтвердженням відміни двічі процедури відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015:71240000-2 “Архітектурні, інженерні та планувальні послуги” (розроблення Проекту ліквідації ДП “Шахта “Зарічна”) з очікуваною вартістю закупівлі 3 600 000,00 грн.( три мільйони шістсот тисяч гривень, 00 коп.) є:
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-16-008336-b (дата формування звіту: 02 липня 2021р.)
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-19-009948-b (дата формування звіту: 04 серпня 2021р.) .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2021 20:40
Оскарження наміру укласти договір: 14 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення проекту ліквідації ДП “Шахта “Зарічна” (архітектурні, інжеженерні та планувальні послуги) ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, Сокальський р-н, с. Сілець, ПРИСІЛОК КОПАНІ ВУЛ.КЛИМІВА "ЛЕГЕНДИ" будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата проводиться Замовником шляхом: - передоплати у розмірі 50% в порядку, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 (з урахуванням змін, внесених Постановою КМУ від 02.12.2020р. №1198), за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та при наявності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку Замовника в Державній казначейській службі України Аванс 10 Робочі 50
Надання послуг - 50% по факту виконаних робіт, протягом 7 банківських днів з моменту отримання позитивного Звіту комплексної експертизи проекту, та підписання акту наданих послуг, при наявності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку Замовника в Державній казначейській службі України, та за умови фінансування замовника на відповідні цілі як одержувача бюджетних коштів, відповідно до умов ч.1 ст.23 та ч.4 ст.48 Бюджетного кодексу України. Джерело фінансування – бюджетні кошти Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

03 вересня 2021 20:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2021 20:36
39 прот.pdf
03 вересня 2021 20:36
38 прот.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ, ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "УКРНДІПРОЕКТ"
#00174125
Переможець 3 590 690,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2021 20:40

Документи

03 вересня 2021 20:40
Електронний підпис
03 вересня 2021 20:39
39 прот.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2021 20:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ, ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "УКРНДІПРОЕКТ"
#00174125
3 590 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2021 20:40
Електронний підпис
03 вересня 2021 20:39
39 прот.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 23:07
додаткова проект 2024.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 22:58
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 21:48
додаткова проект 2024.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 21:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 23:41
додаткова угода 2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 23:40
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 19:05
додаткова до 1-П.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 18:13
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2021 10:47
протокол42.pdf зміни до договору
28 листопада 2021 10:47
1-П.pdf зміни до договору
28 листопада 2021 10:47
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 11:08
договір 1-П.pdf укладений
24 вересня 2021 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних (механічних) помилок у тексті договору та додатках до нього згідно протоколу тендерного комітету №42 від 26.11.2021
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): “Замовник” та “Підрядник” дійшли згоди внести зміни до Договору №1-П від 24.09.2021р. про закупівлю послуг з розробки проектної документації, а саме — викласти п. 8.1. даного Договору у наступній редакції : “ Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами і в разі повного виконання п.1.3. цього Договору, діє до 31.12.2022року, а в частині зобов’язань — до повного їх виконання за умовами даного Договору.”
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода від 31 жовтня 2022р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): “Замовник” та “Підрядник” дійшли згоди внести зміни до Договору №1-П від 24.09.2021р. про закупівлю послуг з розробки проектної документації, а саме: Пункт 8.1. Договору викласти у новій редакції: “Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання “Сторонами” і в разі повного виконання умов п.1.3 цього Договору, діє до 31.12.2024 року, а в частині виконання зобов’язань — до повного та належного їх виконання Сторонами. У випадку, якщо за 1 місяць до закінчення терміну дії Договору жодна зі Сторін не заявить письмово про його розірвання, даний Договір вважається продовженим на той же строк на тих же умовах.” Продовження строку підтверджується : - Довідкою Торгово-Промислової Палати України від 28.02.2022р. №2024/02.0-7.1, якою засвідчуються форс-мажорні обставини ( обставини непереборної сили), згідно з якою підтверджуються, що вказані обставини є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними для суб’єктів господарської діяльності по договору, окремим зобов’язанням, виконання яких стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання форс-мажорних обставин . - Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021р. №590.
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода від 30.12.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 8.1 Договору викласти у новій редакції: "Даний договір набуває чинності з моменту його підписання "Сторонами" і в разі повного виконання умов п 1.3 цього Договору, діє до 01.07.2024 року, а в частині виконання забов'язань - до повного та належного їх виконання Стрононами. У випадку, якщо за 1 місяць до закінчення терміну дії Договора жодна зі Сторін не заявить письмово про його розірвання, даний Договір вважається продовженим на один календарний рік на тих же умовах."
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода від 20.12.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 8.1 Договору викласти у новій редакції: "Даний договір набуває чинності з моменту його підписання "Сторонами" і в разі повного виконання умов п 1.3 цього Договору, діє до 01.07.2024 року, а в частині виконання забов'язань - до повного та належного їх виконання Стрононами. У випадку, якщо за 1 місяць до закінчення терміну дії Договора жодна зі Сторін не заявить письмово про його розірвання, даний Договір вважається продовженим на один календарний рік на тих же умовах."
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода від 20.12.2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML