Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Колістиметат натрію 2 млн. МО)
Очікувана вартість
7 400 135,00 UAH
UA-2021-09-03-011254-c 2edb7ce75ea7467bb6772fb1c2d5e12e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Колістиметат натрію 2 млн. МО))» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-05-24-015912-b; UA-2021-06-24-012044-c) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Учасників, які виявили б бажання взяти участь у зазначених торгах, не було. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі:
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-24-015912-b/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-24-012044-c/print/report/pdf.
Тому, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2021 18:13
Оскарження наміру укласти договір: 14 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64630 одиниця
Колістиметат натрію 2 млн. МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33651100-9 — Протибактеріальні засоби для системного застосування
МНН: Colistin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 вересня 2021 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕВА УКРАЇНА"
#34770471
Переможець 7 400 135,00
UAH
03 вересня 2021 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2021 18:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕВА УКРАЇНА"
#34770471
7 400 135,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2022 11:07
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 23:47
ДУ 2 від 18.02.2022 до дог 09260 Тева України.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 23:35
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 09:04
ДУ 1 до дог. 09-260 від 17.11 Тева Україна.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 09:00
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 15:19
дог 09260-092021 від 30.09.2021 Тева Україна.pdf укладений
30 вересня 2021 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне: 1.1 Керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, з урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА про продовження співпраці, гарантії виконання зобов’язань та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «01 грудня 2021 року» замінити цифрами та словами «04 лютого 2022 року»; 1.1.2. У п.10.1. Договору цифри та слова «31 грудня 2021 року» замінити цифрами та словами «18 лютого 2022 року». 1.2 Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/260-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №2 про наступне: 1.1 Керуючись пунктами 10.3, 15.7 Договору та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1.1.1 У п.10.1 Договору цифри та слова «18 лютого 2022 року» замінити цифрами та словами «01 травня 2022 року». 1.2 Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/260-09/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 01 травня 2022
Сума оплати за договором: 7 400 135,00
UAH