Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 04393462 |
Місцезнаходження: | 47724, Україна , Тернопільська обл., селище Велика Березовиця, вулиця Ст. Бандери, буд. 26 |
Контактна особа: |
Татарин Надія Ігорівна +380352274231 nadiia.ihorivna.vbsr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 6 284 667,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 423,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або ЕЦП. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/ ЕЦП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП/ ЕЦП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 32 000,00 грн. (тридцять дві тисячі грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 32 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Великоберезовицька селищна рада ЄДРПОУ 04393462 р/р UA 25 8201720344261030100043836 МФО 838012 УДКСУ м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (надання послуг). Виконавець зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 30 календарних днів з дня його отримання. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 14:31 |
Перелік змін.docx | |
10 вересня 2021 14:31 |
Нова редакція_Тендерна документація-культурно-мистецькии_ центр.docx | |
03 вересня 2021 15:55 |
Проєкт договору_Капітальний ремонт с.Настасів.doc |
10 вересня 2021 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2021 14:31 |
Перелік змін.docx
|
|||
10 вересня 2021 14:31 |
Нова редакція_Тендерна документація-культурно-мистецькии_ центр.docx
|
|||
03 вересня 2021 15:55 |
Проєкт договору_Капітальний ремонт с.Настасів.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000085 ● 9d78d887bdbb4c4695c775cde3210096
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 №57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
101. UA-2021-09-03-009921-c 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 09:57:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт культурно-мистецького центру села Настасів Тернопільського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-03-009921-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 17:57:01
Звернувши увагу на Ваш запит про надання пояснень від 16.02.2022 року, Великоберезовицька селищна рада повідомляє яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт культурно-мистецького центру села Настасів Тернопільського району Тернопільської області» (UA-2021-09-03-009921-c) та визначено його очікувану вартість. А також, надання інформації щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Усі необхідні документи додаємо(Додаток 1 – Експертний звіт, Додаток 2 - Зведений кошторис, Додаток 3 - безкоштовний запит з ЄДР).
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам: ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та іншим. А саме: ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, ДСТУ-Н Б Д.1.1.-2:2013 "Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва", ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 "Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт", ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва", ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 "Настанова щодо визначення розміру коштів на титульні тимчасові будівлі та споруди і інші витрати у вартості будівництва", ДБН А.3.2-2-2009 Охорона праці і промислова безпека в будівництві, перелік робіт та іншим нормативним документам, кошторисній документації відповідно до технічних вимог, зазначених в подальшому у тендерній документації. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегульованою організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. Згідно п. 3.17 розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014 проектна документації - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Згідно п. 5.1.1 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 кошторисна вартість будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. При цьому, кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. За результатом виконання та за результатом розгляду проектної документації, яка розроблена у відповідності до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими можливостями та інших маломобільних груп населення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці, кошторисної вартості затверджено (схвалена) в установленому порядку, в результаті чого було отримано позитивний експертний звіт №13/19-09/21 від 13.09.2021р., виконаний ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА"(Додаток 1). Розробленим проектом кошторисної документації, за яким отримано позитивний експертний звіт, за об'єктом та з урахуванням його технічного стану, визначено зокрема обсяг робіт, кількість та якість матеріалів, які мають використовуватись при виконання робіт за об'єктом "капітальний ремонт культурно-мистецького центру села Настасів Тернопільського району Тернопільської області". Виходячи із визначених у проектній документації технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі замовником у тендерній документації визначено технічні вимоги до предмета закупівлі, які визначають суть робіт, які мають бути виконані за результатом проведеної процедури закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та наказу Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно Зведеного кошторисного розрахунку(Додаток 2), який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва, за результатом перевірки отримано позитивний експертний звіт №13/19-09/21 від 13.09.2021 р. (Додаток 1). З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено розрахунок наступним чином у зведено кошторису розрахунку об’єкта будівництва За формулою: разом – графа 12 – графа 10 * 1,2 ; графи разом ми віднімаємо графу 12, тобто вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення технічного нагляду за мінусом графи 10 тобто кошти на утримання служби замовника (1%), кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) додавши ставку податку на додану вартість у грошовому еквіваленті (помножити на 1,2). За результатом проведеного розрахунку визначено суму очікуваної вартості за вище визначеним предметом закупівлі.
Про надання інформації щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Взявши до уваги постанову КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» надає наступну інформацію.
Відповідно до вищезазначеної постанови, а саме пункту 4 підпункту 1 зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Великоберезовицька селищна рада керується Законом України «Про місцеве самоврядування». Згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування» статті 2 пункту 2 «Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст». Так як Великоберезовицька селищна рада здійснює місцеве самоврядування, тому є органом місцевого самоврядування(додаємо скан-копію безкоштовного запиту з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань)(Додаток 3).
Взявши до уваги дані рекомендації замовник вирішив не оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-23 17:15:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт культурно - мистецького центру села Настасів Тернопільського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-03-009921-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
За яких документально підтверджених об’єктивних причин було змінено термін виконання робіт та подовжено термін дії договору від 12.10.2021 № 42/21 до 31.12.2022 року? Просимо надати пояснення та підтверджуючі документи.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-25 16:07:09
Звернувши увагу на Ваш запит про надання пояснень від 23.02.2022 року 17:15, Великоберезовицька селищна рада повідомляє, на підставі яких документально підтверджених об’єктивних причин було змінено термін виконання робіт та подовжено термін дії договору від 12.10.2021 № 42/21 до 31.12.2022 року предмета закупівлі «Капітальний ремонт культурно-мистецького центру села Настасів Тернопільського району Тернопільської області» (UA-2021-09-03-009921-c). Усі необхідні документи додаємо(Додаток 1 – довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2021 рік № 122; Додаток 2 – довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2021 рік №335).
Відповідно до статті 41 ч.5 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника Великоберезовицька селищна рада вирішила продовжити термін дії договору.
Так як у статті 41 ч.5 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» не вказано конкретних документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, яким замовник може підтвердити об’єктивні обставини продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, тому замовник залишає за собою надання потрібних документів для обґрунтування.
Великоберезовицька селищна рада для закупівлі «Капітальний ремонт культурно-мистецького центру села Настасів Тернопільського району Тернопільської області» очікувала фінансування від Мінеконом розвитку України, роботи повинні були виконанні до 2021 року. Оскільки, нам надійшла лише частина коштів (згідно рішення Великоберезовицької селищної ради від 25.06.2021 №364 за кодом 0117363 надаємо Додаток №1 – довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2021 рік №122) ми уклали договір з переможцем ТОВ «Країна Будсервіс» на цю частину коштів. Оскільки, нам не була відома інформація про надходження іншої частини коштів, було укладено додаткову угоду №1 від 18.10.2021 року про продовження терміну дії договору на наступний 2022 рік.
Після отримання решти коштів (згідно рішення Великоберезовицької селищної ради від 03.12.2021 №1093 за кодом 0117363 надаємо Додаток №2 – довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2021 рік №335), було укладено додаткову угоду №5 від 24.12.2021 року.
Усі додаткові угоди є опублікованими на платформі прозоро(UA-2021-09-03-009921-c).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-26 08:44:32
Про зупинення заходів державного фінансовго контролю
Відповідно до наказу ДАСУ від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
6 188 262,00
UAH з ПДВ
|
6 188 262,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
6 284 000,00
UAH з ПДВ
|
6 284 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" #42141004 |
Переможець |
6 188 262,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 11:53
|
Звіт про виконання договору | укладений |
26 січня 2023 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 17:28
|
Додаткова угода 5 | зміни до договору |
30 грудня 2022 20:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 15:03
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 17:07
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 15:11
|
Додаткова Угода 3.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 15:31
|
Додаткова Угода 2.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 09:40
|
Додаткова Угода 1.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 16:42
|
Договір 42/21 | укладений |
12 жовтня 2021 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік у зв'язку з виділенням коштів на 2021 р. - 3040000 грн., а на 2022 р. - 3148262 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 42/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 42/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статті 41 ч.5 п.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 42/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уповноваженою особою під час проведення закупівлі було виявлено технічну(механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про додаткову угоду №3, а саме «механічно відмічену причину внесення змін до Договору ще одну причину «Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)»». Для внесення змін до Договору є лише причина «Узгоджене зменшення ціни», у зв'язку з цим завантажено Додаткову угоду №3, а також змінено суму Договору. Так як технічно додати протокол про дану помилку немає, тому цей протокол можливо загрузити лише у графі «внесення змін». |
Номер договору про закупівлю: | 42/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/26.10.21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із збільшенням доходу за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Сторони дійшли згоди внести зміни в план фінансування (Додаток 3). |
Номер договору про закупівлю: | 42/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 42/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |