Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26320759 |
Місцезнаходження: | 27500, Україна , Кіровоградська обл., м. Світловодськ, вул. Павлова, 16 |
Контактна особа: |
Ірина Салтикова +380963661574 saltykovairina988@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2021 14:37 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 2 361 281,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 806,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Попередня оплата здійснюється Замовником згідно Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 1070 від 04.12.2019, протягом 7 (семи) банківських днів з дня надання рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, відкритий в Державній казначейській службі. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №1070 від 4 грудня 2019 року "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти",попередня оплата ЗАМОВНИКОМ – розпорядником бюджетних коштів здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я ПІДРЯДНИКА в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. ПІДРЯДНИК зобов'язаний використати одержану попередню оплату на придбання обладнання, матеріалів, виробів та конструкцій для проведення будівельних робіт протягом трьох місяців з дня отримання попередньої оплати та надати ЗАМОВНИКУ копії накладних, сертифікати якості на закупівлю обладнання, матеріалів, виробів та конструкцій, що будуть використовуватися при виконанні будівельних робіт, акти виконаних робіт. По закінченню трьохмісячного терміну невикористані суми попередньої оплати повертаються ЗАМОВНИКУ. Тільки після виконання будівельних робіт, в яких використана в повному обсязі сума попередньої оплати на придбання обладнання, матеріалів, виробів та конструкцій для проведення будівельних робіт, ПІДРЯДНИК може пред'явити ЗАМОВНИКУ рахунки для оплати за наступні об'єми виконаних робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані послуги здійснюються на протязі 10 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 14:59 |
6._Додаток_№_5.docx | |
03 вересня 2021 14:59 |
5. Додаток_№_4.docx | |
03 вересня 2021 14:59 |
4. Додаток_№_3.docx | |
03 вересня 2021 14:59 |
3. Додаток_№_2.docx | |
03 вересня 2021 14:59 |
2._Додаток_№_1_Технiчна_специфiкацiя.doc | |
03 вересня 2021 14:59 |
1. Тендерна документація Світловодськ.docx | |
03 вересня 2021 14:59 |
7._Додаток_№_ 6.docx |
03 вересня 2021 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 вересня 2021 14:59 |
6._Додаток_№_5.docx
|
|||
03 вересня 2021 14:59 |
5. Додаток_№_4.docx
|
|||
03 вересня 2021 14:59 |
4. Додаток_№_3.docx
|
|||
03 вересня 2021 14:59 |
3. Додаток_№_2.docx
|
|||
03 вересня 2021 14:59 |
2._Додаток_№_1_Технiчна_специфiкацiя.doc
|
|||
03 вересня 2021 14:59 |
1. Тендерна документація Світловодськ.docx
|
|||
03 вересня 2021 14:59 |
7._Додаток_№_ 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-30-000005 ● 042f305631444427b4a4ed2fac9e1142
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2022 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 № 26
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 29.08.2022 № 26
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-09-03-008265-c 03.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-07 16:22:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції зовнішньої мережі теплопостачання та ІТП КНП "Центральна районна лікарня", вул. Героїв України, 110 у м.Світловодськ (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 2 361 281,69 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-03-008265-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 14 Договору на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція зовнішньої мережі теплопостачання та ІТП КНП "Центральна районна лікарня", вул. Героїв України, 110 у м.Світловодськ» від 07.10.2021 № 07/10, укладеного між Управлінням охорони здоров’я Світловодської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД», договір діє до 31.12.2021 року включно. Просимо повідомити про стан виконання договору. У разі продовження терміну дії договору зазначити причини його продовження та надати підтверджуючі документи. У разі виконання договору – надати інформацію та документи які це підтверджують, а також зазначити, з яких причин не було оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-14 17:21:10
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції зовнішньої мережі теплопостачання та ІТП КНП "Центральна районна лікарня", вул. Героїв України, 110 у м. Світловодськ (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 2 361 281,69 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-03-008265-c), проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 2022-09-07 надаємо пояснення:
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Права, обов'язки, функції та повноваження ДАСУ визначені законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Положенням «Про державну аудиторську службу України», затвердженим постановою КМУ від 03.02.2016 № 43 з подальшими змінами.
Після обстеження температурного режиму "Центральна районна лікарня", вул. Героїв України, 110, який не відповідав санітарним нормам, для сталого проходження опалювального сезону 2021р-2022 р в хірургічному корпусі КНП «Світловодська ЦРЛ» було прийнято рішенням сесії Світловодської міської від 27.04.2021 № 374 виділити кошти з місцевого бюджету на оплату виконання робіт.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартість вираховувалось на основі ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА.
Щодо вимоги надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто не обов`язковим для виконання.
2. Договір на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція зовнішньої мережі теплопостачання та ІТП КНП "Центральна районна лікарня", вул. Героїв України, 110 у м.Світловодськ» від 07.10.2021 № 07/10, укладеного між Управлінням охорони здоров’я Світловодської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД», було продовжено,що підтверджується додатковою угодою № 2 від 30.12.2021.Договір між замовником та переможцем вже виконано в розрізі будівництва в термін до 31.12.2021р. Завершення пусконалагоджувальних робіт були перенесені на період початку опалювального сезону в 2022 році для цього була підписана Додаткова угода до Договору № 07/10 від 07.10.2021р. Оприлюднення Додаткової угоди здійснювалося на акредитованому торгівельному майданчику відповідальним працівником який вважай дії виконані. При надходженні запиту від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ відповідальний працівник виявив, що я якихось технічних причин вона не була опублікована. Зобов’язуюсь виправити допущену помилку та в подальшій роботі не допускати подібних помилок.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД" |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
2 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Совик Ігор Васильович |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 245 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД" #42892451 |
Переможець |
2 230 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Календарний план, додаткова угода.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2022 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 14:54
|
додаткова угода.JPG | зміни до договору |
22 жовтня 2021 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2021 13:02
|
Договір.pdf | укладений |
09 жовтня 2021 12:59
|
Локальний кошторис 2-1-1.pdf | укладений |
09 жовтня 2021 12:59
|
Локальний кошторис 2-1-2.pdf | укладений |
09 жовтня 2021 12:59
|
Локальний кошторис 2-1-3.pdf | укладений |
09 жовтня 2021 12:59
|
Локальний кошторис 2-1-4.pdf | укладений |
09 жовтня 2021 12:59
|
Локальний кошторис 2-2-1.pdf | укладений |
09 жовтня 2021 12:59
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
09 жовтня 2021 12:59
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
25 жовтня 2021 11:45
|
669 000,00 UAH | UA738201720344241005100138136 УОЗ |
UA118201720355949107000706705 ТОВ"БУДIВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВЕСТБУД" |
Оплачений |
10 грудня 2021 12:19
|
743 533,19 UAH | UA738201720344241005100138136 УОЗ |
UA933052990000026009001209172 ТОВ "Будiвельний альянс Вестбуд" |
Оплачений |
10 грудня 2021 12:19
|
783 795,54 UAH | UA738201720344241005100138136 УОЗ |
UA933052990000026009001209172 ТОВ "Будiвельний альянс Вестбуд" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 07/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |