Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148508 mdibrova@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає у складі тендерної пропозиції забезпеченні тендерної пропозиції у формі страхової гарантії, відповідно до умов, викладених у тендерній документації та додатках до неї. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами відповідно до календарного графіку виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Платіжні зобов’язання Замовника виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Порядок їх виконання залежить від обсягів реального фінансування. Реєстрація фінансових зобов’язань за цим договором в органах Державного казначейства України відбуватиметься при надходженні коштів по даному об’єкту на реєстраційний рахунок Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, передання Підрядником Замовнику Документації за актом прийому-передачі разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної експертизи Документації з урахуванням раніше проведених платежів. Замовник здійснює оплату виконаних робіт за умови наявності фінансування за відповідним бюджетним призначенням коштів на рахунку. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Підряднику органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, а також у випадку затримки фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 16:39 |
зміни до ТД Кароліно-Бугаз.doc | |
06 вересня 2021 16:38 |
Додатки до тендерної документації.docx | |
03 вересня 2021 13:42 |
Тендерна документація Кароліно-Бугаз.docx |
06 вересня 2021 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2021 16:39 |
зміни до ТД Кароліно-Бугаз.doc
|
|||
06 вересня 2021 16:38 |
Додатки до тендерної документації.docx
|
|||
03 вересня 2021 13:42 |
Тендерна документація Кароліно-Бугаз.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-15-000040 ● 13edbab99eea4e91b355ef5e368ff98d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2022 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.06.2022 №21-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.06.2022 № 21-З
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-09-03-006624-c 03.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 13:44:41
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція будівель та споруд КЗ «Кароліно-Бугазький обласний ліцей Одеської обласної ради» за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 186» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-03-006624-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Гіпроград» те, що ним на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації» не надано кваліфікаційний сертифікат на архітектора Семікопа Валерія Станіславовича, який вказаний у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації від 16.09.2021 №01/т, як вимагалось у пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД)?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Гіпроград» те, що ним не надано:
- детальне обґрунтування запропонованої ціни для виконання робіт за предметом закупівлі у вигляді гарантійного листа з додатками, як вимагалось у підпункті 1.5 пункту 1 розділу V ТД;
- лист про ознайомлення з формальними помилками із переліком таких помилок, як вимагалось у пункті 2 розділу V ТД;
- згоду з оплатою відповідно до умов Договору з посиланням на пункти Договору, як вимагалось у підпункті 3.2 пункту 3 розділу VI ТД;
- реєстр наданих документів, як вимагалось у підпункті 1.3 пункту 1 розділу ІІІ ТД ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-23 13:31:52
відповідь на звернення
Ознайомившись з вищезазначеною інформацією, надаємо пояснення.
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «1.1. Завірену підписом учасника довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі – Довідка) додаються кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, на архітекторів (в частині архітектурного об’ємного проектування), інженерів – проектувальників (в частині забезпечення механічного опору та стійкості, в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва, в частині кошторисної документації, в частині дотримання вимог пожежної безпеки), експерта з технічного обстеження будівель і споруд, які мають необхідні знання та досвід (не менше 7 років) за наступною формою».
Учасником у складі пропозиції надані:
1. Довідка №01/т від 16.09.2021 про наявність працівників відповідної кваліфікації;
2. Кваліфікаційний сертифікат серія АА №002872 від 13.05.2016 архітектора Бронштейн Любов Авраамівни – архітектурне об’ємне проектування, Свідоцтво №3500 від 29.01.2021 про підвищення кваліфікації архітекторів;
3. Кваліфікаційний сертифікат серія АР №009050 від 25.11.2013 інженера-проектувальника Гелебана Івана Івановича – інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки, Свідоцтво №00224 від 02.11.2018 про підвищення кваліфікації;
4. Кваліфікаційний сертифікат серія АР №009055 від 25.11.2013 інженера-проектувальника Гуртовенко Алли Володимирівни – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, Свідоцтво №00191 від 20.12.2018 про підвищення кваліфікації;
5. Кваліфікаційний сертифікат серія АР №012129 від 06.07.2016 інженера-проектвальника Зайкової Лариси Федорівни – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, Свідоцтво №01049 від 30.07.2021 про підвищення кваліфікації;
6. Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №000458 від 23.07.2012 експерта Косяковського Сергія Леонідовича – технічне обстеження будівель і споруд, Свідоцтво №65 від 14.07.2017 про підвищення кваліфікації;
7. Кваліфікаційний сертифікат серія АА №004674 від 23.02.2021 архітектора Пермякової Дар’ї Олегівни – архітектурне об’ємне проектування, Свідоцтво №3385 від 30.10.2020 про підвищення кваліфікації;
8. Кваліфікаційний сертифікат серія АР №006926 від 18.03.2013 інженера-проектувальника Свенціцького Олексія Володимировича – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, Свідоцтво №00579 від 20.09.2018 про підвищення кваліфікації;
9. Кваліфікаційний сертифікат серія АА №000974 від 12.12.2012 архітектора Хомякова Дмитра Миколайовича – архітектурне об’ємне проектування, Свідоцтво №2103 від 07.09.2018 про підвищення кваліфікації.
Тобто, усі обов’язкові працівники, які визначені умовами тендерної документації – підтверджені відповідно до умов тендерної документації та чинним законодавством України. Умовами тендерної документації не передбачена кількість працівників, яких необхідно підтвердити. Зазначено лише кваліфікаційні посади, які підтверджені в повному обсязі. Про це свідчить багаторазова практика АМКУ.
Щодо детального обґрунтування запропонованої ціни для виконання робіт за предметом закупівлі у вигляді гарантійного листа з додатками, як вимагалось у підпункті 1.5 пункту 1 розділу V ТД. Учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист № 13/т від 16.09.2021, в якому надається обґрунтоване та повне пояснення щодо ціноутворення тендерної пропозиції. Також, Учасником надані інші документи у складі пропозиції, які гарантують виконання робіт відповідно до цінової пропозиції Учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасником виконується договір відповідно до умов. Так, Підрядником виконано проектування першої черги об’єкта, про ще свідчить Експертна оцінка щодо розгляду проектної документації по ескізному проекту № ЕП-4524/11-21 від 16.12.2021 видана ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ № ЕК-4545/12-21 від 30.12.2021 видано ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
Також, Підрядник надіслав лист № 2/нс від 22.03.2022 щодо призупинення робіт по даному Договору у зв’язку з обставинами непереборної сили, що відповідає умовам Договору та чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
на виконання рішення ДАСУ
2024-01-10 12:05:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок ДАСУ оскаржено у суді |
Дата публікації: | 11 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | Номер провадження - П/420/10643/22. номер справи -420/9960/22 |
Дата відкриття провадження: | 20 липня 2022 |
Документи:
27 липня 2022 16:01
|
Електронний підпис |
27 липня 2022 16:01
|
Електронний підпис |
11 липня 2022 12:18
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Гіпроград |
2 749 164,29
UAH з ПДВ
|
2 749 164,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПІВДЕНДІПРОВОДГОСП" |
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Гіпроград #40428411 |
Переможець |
2 749 164,29
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 17:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2021 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 12:04
|
ДУ 9 до 45 від 13.10.21 КЗ КБ ліцей.pdf | укладений |
10 січня 2024 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 17:20
|
ДУ 8 до 45 від 13.10.21.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:59
|
ДУ 7 до 45.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 10:43
|
ДУ 6 до 45.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 16:03
|
ДУ 5 до 45.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2022 13:15
|
ДУ 4 до 45.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2022 11:15
|
ДУ №3 від 10.06.2022 Дог.№45.pdf | зміни до договору |
10 червня 2022 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:43
|
ДУ №2 від 30.12.2021 Дог.№45.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 11:46
|
Договір №45 ДУ №1 від 23.10.2021.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2021 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 14:25
|
договір № 45 від 13.10.2021.PDF | укладений |
13 жовтня 2021 14:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція будівель та споруд КЗ «Кароліно-Бугазький обласний ліцей Одеської обласної ради» за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 186» | 1 | роботи |
2 749 164,29
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до розділу 10 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.9.1. р.9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.9.1 р.9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування у 2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів, зміни Плану фінансування робіт, календарного графіка виконання робіт. Продовження строку дії договору на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція будівель та споруд КЗ «Кароліно-Бугазький обласний ліцей Одеської обласної ради» за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 186» | 1 | роботи |
2 749 164,29
UAH з ПДВ
|