Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Жданюк Вікторія 380456399482 zhdaniukviktoriia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 5 258 052,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робітпротягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 15:41 |
ТД Реконструкція території в районі КЗ БШМ №1 з облаштуванням скверу по б-ру Олександрійський, 7.docx | |
03 вересня 2021 15:41 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-12-000004 ● 418a5abfb7c34000adf7bb4b22912807
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-09-03-004493-b 03.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-17 15:50:29
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-19 10:14:57
пояснення
На Ваш запит про надання пояснень щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником
здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, а також здійснення посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, який надійшов 17.11.2021 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із Реконструкції території в районі КЗ БМШ №1 з облаштуванням скверу по бульвару Олександрійський 7 в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015-45454000-4-Реконструкція) ) ідентифікатор тендеру UA-2021-09-03-004493-b, надаємо наступну інформацію.
1.Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації на Реконструкцію території в районі КЗ БМШ №1 з облаштуванням скверу по бульвару Олександрійський 7 в м. Біла Церква Киї вської області (код ДК 021:2015-45454000-4-Реконструкція). Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу і отримала позитивний висновок. Очікувана вартість закупівлі робіт визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації та з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» і складає 5 258 052,00 грн.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://bc-rada.gov.ua/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-24 11:39:58
Запит про надання пояснень
Просимо надати документи що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-26 12:10:16
пояснення
На Ваш запит щодо надання документів, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо), який надійшов 24.11.2021 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із Реконструкції території в районі КЗ БМШ №1 з облаштуванням скверу по бульвару Олександрійський 7 в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015-45454000-4-Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2021-09-03-004493-b, надаємо скановані копії наступних документів:
1) Експертний звіт (позитивний) № 962/е/21-КД/П від 17 серпня 2021 року;
2) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
3) Локальний кошторис на будівельні роботи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок за результатами моніторингу UA-M-2021-11-12-000004 процедури закупівлі UA-2021-09-03-004493-b Аудиторами Північного офісу Держаудитслужби України підчас проведення моніторингу UA-M-2021-11-12-000004 відкритих торгів UA-2021-09-03-004493-b встановлено порушення замовником законодавства у сфері закупівель в частині не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Так в ході проведення моніторингу встановлено, що згідно з Додатком 4 до ТД Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати копії дипломів працівників, які мають вищу освіту. Разом з тим, Переможцем не надано копії дипломів про вищу освіти на Рубленка Володимира Григоровича, Савицького Сергія Анатолійовича, Мацюка Володимира Івановича, Шкляра Петра Андрійовича, Марценюка Юрія Васильовича, Фещенка Юрія Вікторовича, Яремка Руслана Олександровича, Журавського Леоніда Стаховича, Кошового Олега Івановича, Зварича Євгенія Станіславовича, які вказані в довідці про працівників відповідної кваліфікації, та відповідно до інформації, що міститься у довідці, вищевказані працівники мають вищу освіту. Таким чином, на думку аудиторів, замовник в порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МЖК-БУД БЦ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір 12.10.2021 № 884/2021 на суму 5 227 000,00 грн. Разом із тим, згідно статті 5 ЗУ «Про вищу освіту» вища освіта в Україні має такі рівні: - Початковий (молодший бакалавр); - Бакалаврський (бакалавр); - Магістерський (магістр); - Освітньо-науковий/освітньо-творчий (доктор філософії). Документом про здобуття вищої освіти, згідно положень статті 7 ЗУ «Про вищу освіту», є диплом, виданий особі, яка успішно виконала відповідну освітню програму та пройшла атестацію за відповідним ступенем освіти. При цьому у відповідності до пунктів 2, 4 частини 2 перехідних положень Закону України «Про вищу освіту» - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повна вища освіта) після набрання чинності цим Законом прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра, а диплом про вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста (початкова вища освіта) прирівнюється до диплома про вищу освіту за освітньо-професійним ступенем молодшого бакалавра. З викладеного вбачається, що здобуття ВИЩОЇ освіти в Україні підтверджується виключно дипломами «молодшого спеціаліста», «молодшого бакалавра», «бакалавра», «спеціаліста», «магістра» та «доктора-філософії». В свою чергу у відповідності до частини 2 статті 10 ЗУ «Про освіту» - рівнями освіти в Україні є: дошкільна освіта; початкова освіта; базова середня освіта; профільна середня освіта; перший (початковий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти; другий (базовий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти; третій (вищий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти; фахова передвища освіта; початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти; перший (бакалаврський) рівень вищої освіти; другий (магістерський) рівень вищої освіти; третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень вищої освіти, що повністю узгоджується із положеннями Закону «Про вищу освіту». З огляду на зазначене вище можна стверджувати, що особами, які отримали вищу освіту в Україні, є виключно фізичні особи, які успішно пройшли навчання та атестацію за відповідним ступенем вищої освіти, та отримали диплом «молодшого спеціаліста», «молодшого бакалавра», «бакалавра», «спеціаліста», «магістра» та/або «доктора-філософії». Всі інші особи, які проходили навчання за освітніми програмами, що не відносяться до зазначених вище, мають рівень дошкільної, початкової або середньої освіти певного рівня. На виконання вимог підпункту 5.2.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт із реконструкції території в районі КЗ БМШ №1 з облаштуванням скверу по бульвару Олександрійський 7 в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015-45454000-4-Реконструкція), учасник закупівлі ТОВ «МЖК-БУД БЦ» приєднало до тендерної пропозиції довідку (вих. № 604 від 13.09.2021р.) про наявність працівників відповідної кваліфікації які братимуть участь у виконання робіт. Крім того у відповідності до вимог додатку 4 у складі тендерної пропозиції учасником надано копії дипломів працівників, які мають вищу освіту, зокрема: директор Яровий Є.В.- диплом магістра; начальник дільниці Сухорук Віталій Васильович – диплом спеціаліста; начальник дільниці Кашуба Олексій Миколайович – диплом техніка будівельника; головний механік Ільніцький Вадим Валерійович – диплом бакалавра; виконавець робіт Чернов Михайло Костянтинович – диплом інженера-будівельника; інженер з охорони праці Бондар Андрій Федорович – диплом інженера-гідротехніка; інженер з проектно-кошторисної роботи Заєць Ольга Іванівна – диплом бакалавра; головний енергетик Горовий Володимир Констянтинович – диплом інженера-електрика. Інші працівники, зазначені учасником в довідці № 604 від 13.09.2021р, а саме: Рубленко Володимир Григорович, Савицький Сергій Анатолійович, Мацюк Володимир Іванович, Шкляр Петро Андрійович, Марценюк Юрій Васильович, Фещенко Юрі Вікторович, Яремко Руслан Олександрович, Журавський Леонід Стахович, Кошовий Олег Іванович, Зварич Євгеній Станіславович, є працівниками, які перебувають на робітничих посадах і зазначені в довідці, як такі, що мають неповну вищу освіту. Так як наявність неповної (з будь яких причин) вищої освіти не передбачає отримання документа, що підтверджує отримання одного із рівнів ВИЩОЇ освіти, учасник не був зобов’язаний приєднувати такі документи до тендерної пропозиції, оскільки це суперечило би положенням статті 7 ЗУ «Про вищу освіту». Більше того положеннями тендерної документації, встановленими замовником, не передбачалося підтвердження наявності у працівників неповної вищої освіти. Відтак спеціалістами Північного офісу Держаудитслужби України зроблено неправомірний висновок щодо наявності у замовника закупівлі підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЖК-БУД БЦ» з причини не надання дипломів про вищу освіту Рубленка Володимира Григоровича, Савицького Сергія Анатолійовича, Мацюка Володимира Івановича, Шкляра Петра Андрійовича, Марценюка Юрія Васильовича, Фещенка Юрія Вікторовича, Яремка Руслана Олександровича, Журавського Леоніда Стаховича, Кошового Олега Івановича, Зварича Євгенія Станіславовича. Крім того висновком Північного офісу Держаудитслужби України замовника зобов’язано вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Варто зауважити, що за результатами аналізу питань: дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - орган Державної аудиторської служби України порушень не встановив. Відтак замовником закупівлі, у відповідності до вимог Закону та тендерної документації правомірно укладено договір з переможцем торгів, роботи по якому на сьогодні виконуються без зауважень зі сторони замовника. Тобто підстави для його розірвання згідно положень Господарського і Цивільного кодексів України, а також статті 43 ЗУ «Про публічні закупівлі» у замовника відсутні. Вищенаведене свідчить про неправомірність вимоги Держаудитслужби щодо розірвання договору про закупівлю від 12.10.2021 № 884/2021 на суму 5 227 000,00 грн. з ТОВ «МЖК-БУД БЦ».
2021-12-16 15:47:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини дев'ятої статті 26, частини одинадцятої та частини шістнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява на ім'я Київського окружного адміністративного суду відправлена 20.12.2021р |
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Документи:
21 грудня 2021 17:03
|
Електронний підпис |
21 грудня 2021 17:02
|
опис.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЖК-БУД БЦ" |
5 253 404,78
UAH з ПДВ
|
5 227 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ"ЕРКАС ГРУП" |
5 258 014,82
UAH з ПДВ
|
5 231 714,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЖК-БУД БЦ" #13701218 |
Переможець |
5 227 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 12:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2022 14:13
|
884-02.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2022 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 21:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 21:12
|
884-1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 21:11
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 12:51
|
884.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 884/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 884/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |