Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелаж-органайзер (ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі)
Очікувана вартість
14 200,00 UAH
UA-2021-09-03-001575-c ba4c3f86cdb045ec9824c515425d76ab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Крупка

+380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Тетяна Крупка
+380442007907
krupka.tm@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Електронною системою закупівель двічі автоматично відмінено тендер за предметом закупівлі Стелаж-органайзер (ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі) у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (унікальні номери процедур закупівель в електронній системі закупівель: UA-2021-07-05-005989-с, UA-2021-07-28-011284-b).
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного та відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Офісу Генерального прокурора встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі та прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі за предметом Стелаж-органайзер (ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі) з ФОП Науменко І.С.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2021 10:00
Оскарження наміру укласти договір: 14 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стелаж-органайзер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39135100-8 — Стелажі-органайзери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Науменко І.С.
#2889708288
Переможець 14 200,00
UAH
03 вересня 2021 10:00

Документи

03 вересня 2021 10:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2021 10:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Науменко І.С.
#2889708288
14 200,00
UAH
Документи

Документи

03 вересня 2021 10:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:54
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 09:56
Договір.pdf укладений
14 вересня 2021 09:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 жовтня 2021 12:55
14 200,00 UAH UA058201720343190001000000164
Офіс Генерального прокурора
UA563805260000002600190117057
ФОП Науменко Ірина Сергіївна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 200,00
UAH