Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наволочки атласні
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2021-09-02-011800-a 4f6bcbf1eff74944bb39b12001dadc34
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левицька Катерина Павлівна

+380689310878 klevicka1306@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05456839
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5
Контактна особа: Левицька Катерина Павлівна
+380689310878
klevicka1306@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальним підприємством «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі КП «СККПО») двічі оголошувалась закупівля по предмету : Готові текстильні вироби – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39520000-3 (Наволочкиі атласні). Перший раз закупівля оголошена 09.07.2021 року (індикатор закупівлі UA-P-2021-07-09-001391-b) і відмінена 30.07.2021 в зв’язку з недостатньою кількістю учасників. Другий раз закупівля оголошена 04.08.2021 року (індикатор закупівлі UA-P-2021-08-04-000820-c) і відмінена 20.08.2021 в зв’язку з недостатньою кількістю учасників. Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у пункті 1 частини другої статті 40 Закону. Так, згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, КП «СККПО» двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, предметом закупівлі в яких були ті самі товари з тими самими технічними характеристиками, що є предметом закупівлі у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вимоги до учасників залишаються ті самі. Ураховуючи викладене і керуючись вимогами пункту 1 частини другої статті 40 Закону, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно статті 40 Закону. Тому, у даному випадку є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 17:46
Оскарження наміру укласти договір: 13 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 шт
Наволочки оздоблені мереживом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок Козубського будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби
350 шт
Наволочки з синтепоном та оздоблені мереживом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок Козубського будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби
200 шт
Наволочки з золотим глітерним напиленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок Козубського будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після реалізації товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2021 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Прус Людмила Олексіївна
#2446002701
Переможець 57 000,00
UAH
02 вересня 2021 17:46

Документи

02 вересня 2021 17:46
Електронний підпис
02 вересня 2021 17:44
Протокол
02 вересня 2021 17:44
Тендерна пропозиція
02 вересня 2021 17:44
Запрошення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2021 17:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Прус Людмила Олексіївна
#2446002701
57 000,00
UAH
Документи

Документи

02 вересня 2021 17:46
Електронний підпис
02 вересня 2021 17:44
Протокол
02 вересня 2021 17:44
Тендерна пропозиція
02 вересня 2021 17:44
Запрошення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:05
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 16:56
договір укладений
20 вересня 2021 16:53
договір 2009-21 3 наволочки атласні.pdf укладений
20 вересня 2021 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 350,00
UAH