Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград - Кубей – Арциз, км 39+500 – км 45+900 (додаткові роботи)
Очікувана вартість
26 800 790,00 UAH
UA-2021-09-02-010506-a b2a1116f2164437496eef3098cbb34a6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
7. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": - п.5 – якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. 8. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Проектно-кошторисна документація на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград – Кубей – Арциз, км 39+500 – км 45+900 була розроблена ТОВ «МОСТ» у 2018 році, отримано позитивний висновок державної експертизи від 12.06.2018 та затверджено наказом САД №4ПРс. На виконання основних видів робіт по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград – Кубей – Арциз, км 39+500 – км 45+900 за результатами відкритих торгів, з ТОВ «Евродор», укладено договір підряду № 22П/20 від 13.11.2020 року, договірна ціна складає 88 599 000,00 грн. За період експлуатації, з дня розробки проекту до початку виконання робіт сталися руйнування покриття та виникла необхідність виконання додаткових робіт. У травні-липні 2021 року ТОВ «МОСТ виконало коригування проектно-кошторисної документації, отримано позитивний висновок державної експертизи від 20.07.2021р. та затверджено наказом САД №12ПРс. Для досягнення необхідної перспективної несучої здатності шарів основи дорожнього одягу необхідно виконати додатковий обсяг робіт по всій протяжності ділянки, що ремонтується. Додаткові роботи є абсолютно аналогічні основним та мають бути виконані саме підрядником, що виконує основні роботи, оскільки вони є тісно пов’язані між собою і заміна підрядної компанії призведе до проблем технологічного характеру. Відповідно до п. 5, част. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Всі умови витримано, тому було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі на додаткові роботи по об’єкту поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград – Кубей – Арциз, км 39+500 – км 45+900. Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: • протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 22.02.2021р. №1; • експертний звіт від 20.07.2021р. №28-0314-21; • договір підряду № 22П/20 від 13.11.2020 року на виконання основних обсягів робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 16:21
Оскарження наміру укласти договір: 13 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Місце надання послуг - Одеська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград - Кубей – Арциз, км 39+500 – км 45+900 (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 вересня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2021 16:19
ПР ТР від 22 02 21 №1.pdf
02 вересня 2021 16:19
ЕЗ від 20.07.21р. №28-0314-21.pdf
02 вересня 2021 16:19
22П 20 Т-16-08 39-45 Евродор 13 11 20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор»
#33387560
Переможець 26 776 933,20
UAH з ПДВ
02 вересня 2021 16:21

Документи

02 вересня 2021 16:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2021 16:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор»
#33387560
26 776 933,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2021 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 11:53
22П20ДР ДУ7 ЕВРОДОР Т-16-08 39-45 від 13.12.23.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 11:53
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 12:17
22П 20 ДР ДУ4 01 08 22 Евродор.PDF зміни до договору
01 серпня 2022 12:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:19
22П 20 ДР 23 12 21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 14:40
22П 20 ДР Т-16-08 39-45 Евродор 14 09 21.pdf укладений
14 вересня 2021 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 18.1. та абз.3. пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору, викласти в наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 22П/20/ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до пункту 18.1. та абз.3. пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору, викласти в наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 22П/20/ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 18.1. та абз.3. пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору, викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 22П/20/ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML