Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка локального web-ресурсу що містить карту міста з розміщеними на ній тимчасовими спорудами та об’єктами зовнішньої реклами
Очікувана вартість
199 950,00 UAH
UA-2021-09-02-009946-a 1737bcd24502462884849fb4a11765b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобозєв Олександр Володимирович

+380680730021 tender.kpda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство «Дніпровські активи» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21927416
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, просп. Пушкіна буд. 55
Контактна особа: Кобозєв Олександр Володимирович
+380680730021
tender.kpda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38220000-3: Геологорозвідувальна апаратура


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка локального web-ресурсу що містить карту міста з розміщеними на ній тимчасовими спорудами та об’єктами зовнішньої реклами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Пушкіна, б. 55, 9 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38221000-0 — Географічні інформаційні системи (ГІС або аналогічні системи)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг З дня підписання акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2021 15:59
оголошення про проведення закупівлі.docx
02 вересня 2021 15:59
Додаток 5 - Лист-згода.docx
02 вересня 2021 15:59
Додаток 4 - Проект договору.doc
02 вересня 2021 15:59
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx
02 вересня 2021 15:59
Додаток 2 - Пропозиція .doc
02 вересня 2021 15:59
Додаток 1 - Технічні _ кількісні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк укладення Договору
Дата подання: 03 вересня 2021 13:57
Дата відповіді: 03 вересня 2021 15:02
Просимо внести зміни до Умов закупівлі, що визначено в пункті 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Термін укладення договору", який має відповідати ч.15 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь: У пункті 7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Термін укладання договору зазначено як у строк не пізніше ніж через 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця, що не суперечить ч.15 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" яка містить граничні строки укладання договору.
Вимоги спрощеної закупівлі
Дата подання: 03 вересня 2021 14:03
Дата відповіді: 03 вересня 2021 15:09
Доброго дня, шановний Замовник! Оскільки учасник має надати проект договору з приміткою "Згодні з умовами договору", просимо привести у відповідність проект Договору до вимог зазначених у технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі в частині можливості виїзду до Замовника протягом години з моменту виклику і прибрати дану вимогу, як дискримінаційну для більшості учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору не суперечить вимогам зазначеним у Додатку 1 до оголошення про проведення
допорогової закупівлі "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі". У Вимогах зазначено "- Підтримка системи до 31.12.2021 (з можливістю приїзду до Замовника протягом години з моменту виклику)", що відповідає п.п. 6.6 проекту договору "6.6 Під час періоду супроводження, у разі виклику, Виконавець зобов’язується прибути до Замовника протягом 1 години з моменту виклику. У разі недотримання цих вимог, без об’єктивних підстав, на Виконавця накладається штраф у розмірі 1% від загальної вартості договору за кожен випадок порушення цього пункту."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ 196 000,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2021 20:21
Електронний підпис
12 вересня 2021 20:21
HoMep y Prozorro UA-2021-09-02-009946-a.pdf.p7s
12 вересня 2021 20:21
HoMep y Prozorro UA-2021-09-02-009946-a.pdf
10 вересня 2021 17:59
Електронний підпис
10 вересня 2021 17:59
витяг эдр.pdf.p7s
10 вересня 2021 17:59
витяг эдиний податок.pdf.p7s
10 вересня 2021 17:59
паспорт все стр.pdf
10 вересня 2021 17:59
витяг эдр.pdf
10 вересня 2021 17:59
ИНН Кузьменко.jpg
10 вересня 2021 17:59
паспорт все стр.pdf.p7s
10 вересня 2021 17:59
витяг эдиний податок.pdf
10 вересня 2021 17:59
ИНН Кузьменко.jpg.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ
#2948520437
Переможець 196 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 11:24

Документи

13 вересня 2021 11:24
Електронний підпис
13 вересня 2021 11:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ
#2948520437
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2021 11:24
Електронний підпис
13 вересня 2021 11:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 09:28
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 09:10
Договір укладений
17 вересня 2021 09:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 196 000,00
UAH