Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт виробничих приміщень будівлі за адресою: 52500, Дніпропетровська обл., м. Синельникове, вул. Богми, буд. 4
Очікувана вартість
286 900,00 UAH
UA-2021-09-02-005452-b 33a6b6d58f8849ffa9d1f8c17eef6cb9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анисимова Олена

380674564592 ANYSYMOVA-OV@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 25771603
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 49999, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 62
Контактна особа: Анисимова Олена
380674564592
ANYSYMOVA-OV@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2021 17:00
Очікувана вартість: 286 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт виробничих приміщень будівлі за адресою: 52500, Дніпропетровська обл., м. Синельникове, вул. Богми, буд. 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, Синельникове, вул. Богми, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг озрахунки здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунка на оплату, який Підрядник надає після підписання Сторонами Акту виконаних робіт, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дніпропетровська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта», місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62, ЄДРПОУ 25771603. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2021 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2021 19:19
proekt dohovora.zip
02 вересня 2021 19:19
vymohy do predmetu zakupivli.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХАУЗ БІЛДІНГ" 286 750,00
UAH з ПДВ
286 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2021 16:44
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХАУЗ БІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХАУЗ БІЛДІНГ"
#41420481
Переможець 286 750,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 08:50

Документи

17 вересня 2021 08:50
Електронний підпис
17 вересня 2021 08:43
Rishennia UO pro namir ukl dohovoru.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2021 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХАУЗ БІЛДІНГ"
#41420481
286 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2021 08:50
Електронний підпис
17 вересня 2021 08:43
Rishennia UO pro namir ukl dohovoru.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 17:48
звіт про виконання договору.pdf укладений
06 січня 2022 17:47
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 18:19
лист щодо продовження дії договору.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 18:19
додаткова угода №1 до договору.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 18:19
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 12:46
додатки хауз 290921-01.pdf укладений
04 жовтня 2021 12:45
договор хауз 290921-01.pdf укладений
04 жовтня 2021 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність в продовженні строку дії договору у зв'язку тим, що з введенням у Дніпропетровскій області "червоного рівня" епідемічної небезпеки, заборонена (обмежена) робота всіх обєктів торгівельного обслуговування населення, у Підрядника є проблема в закупівлі необхідних будівельних матеріалів для завершення необхідних ремонтних робіт. Ціна договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 290921-01/2.4Р15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2021 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 286 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 791,67 UAH)