Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест смужки Accu-Chek, пульсоксиметр
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2021-09-02-004249-a 37c82349b4324fcdaeba80a124b40f42
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Питльована

+380983163693 natalipytl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Байковецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43876182
Місцезнаходження: 47706, Україна , Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Шляхтинці, вул. Джерельна, будинок 1
Контактна особа: Наталія Питльована
+380983163693
natalipytl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Тест смужки Accu-Chek, пульсоксиметр
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Тест смужки Accu-Chek
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47710, Україна, Тернопільська область, с. Шляхтинці, вул. Джерельна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 штуки
пульсоксиметр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47710, Україна, Тернопільська область, с. Шляхтинці, вул. Джерельна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 вересня 2021 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РАЄВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА
#3231202489
Переможець 9 000,00
UAH
02 вересня 2021 11:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 18:57
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 000,00
UAH