Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по улаштуванню пандусу у житловому будинку за адресою: просп. Слобожанський, 69
Очікувана вартість
20 200,00 UAH
UA-2021-09-01-004023-a a1fd26096bb9489e819349fbb6fed8d9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сосницька

+380964882260 andvkg@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43938788
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31
Контактна особа: Олена Сосницька
+380964882260
andvkg@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Виконавець повинен надати послуги відповідно до обсягів зазначених у дефектному актів. Якість наданих послуг повинна відповідати умовам чинного законодавства, нормативно-технічним та санітарним нормам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по улаштуванню пандусу у житловому будинку за адресою: просп. Слобожанський, 69
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Слобожанський 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за наданні послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг безпосередньо після надходження відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

01 вересня 2021 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2021 13:16
протокол 94.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОЕКСПО"
#13418847
Переможець 20 200,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 13:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:50
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 15:09
дод. угода від 01.09.2021 №1.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 13:22
договір 22.PDF укладений
01 вересня 2021 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у реквізити Сторін
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 366,66 UAH)