Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара,гаряча вода та пов'язана продукція
Очікувана вартість
951 040,00 UAH
UA-2021-09-01-003536-b 4c12a4ff03f14b78860bd589e35e54fc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лейченко Тетяна Валентинівна

+380413431234 gvpunt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Головинське ВПУ НТ
Код ЄДРПОУ: 02543472
Вебсайт: http://gvpunt.org.ua/
Місцезнаходження: 12325, Україна , Житомирська обл., Головине, вул. Жовтнева 19
Контактна особа: Лейченко Тетяна Валентинівна
+380413431234
gvpunt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обгрунтування. Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) встановлено наступне: цей Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Відповідно до ч.4 ст.3 Закону відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до частини десятої статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Згідно п. 1 ст. 40 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тендерним комітетом Головинського ВПУ НТ двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги «Пара,гаряча вода та пов’язана продукція » код ДК 021:2015: 09320000-8 . Обидва рази торги були відмінені на підставі абзацу 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону, а саме: «Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару по предмету закупівлі «Пара,гаряча вода та пов’язана продукція », код ДК 021:2015: 09320000-8 за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 2 ч.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами); 2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-14-001688-а 3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-06-000848-с

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021 16:10
Оскарження наміру укласти договір: 12 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
731 Гкал
Пара,гаряча вода та пов'язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12325, Україна, Житомирська область, смт.Головине Черняхівського району, вул Жовтнева 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

01 вересня 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2021 15:49
Протокол _63.pdf
01 вересня 2021 15:49
Протокол _62.pdf
01 вересня 2021 15:49
Повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ЕНЕРГІЯ ТЕПЛА+"
#41592652
Переможець 951 040,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 16:10

Документи

01 вересня 2021 16:09
Електронний підпис
01 вересня 2021 16:06
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2021 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ЕНЕРГІЯ ТЕПЛА+"
#41592652
951 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2021 16:09
Електронний підпис
01 вересня 2021 16:06
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:37
акт _ 390.pdf укладений
28 січня 2022 15:35
акт _3.pdf укладений
28 січня 2022 15:35
Акт _2.pdf укладений
28 січня 2022 15:35
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:10
Угода _3.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 14:49
Додоткова угода _2.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 14:22
Додоткова угода _2.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 10:09
Договір _142.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 10:06
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 09:26
Договір зміни до договору
13 вересня 2021 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 142
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 758 122,05
UAH