Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2021-09-01-003083-a 0b5c8ca9373f4d429029a0eee99e1277
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтюк Людмила Василівна

+380459732915 kpgostomel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УЖКГ Гостомель
Код ЄДРПОУ: 35413136
Місцезнаходження: 08290, Україна , Київська обл., Гостомель, вулиця Свято-Покровська 125
Контактна особа: Войтюк Людмила Василівна
+380459732915
kpgostomel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021 12:56
Оскарження наміру укласти договір: 12 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08290, Україна, Київська область, селище Гостомель, Свято-Покровська,125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

01 вересня 2021 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-14-000005 ● c3ca77332f63486cb2ec9bc21242d735
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022 13:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.09.2022 № 201

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-09-01-003083-a 01.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-16 09:58:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-003083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію) та нормативні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону та укладання договору з ПП «ОККО КОНТРАКТ»;
2. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
3. Враховуючи те, що строк дії за договором від 17.09.2021 № 106-2021 встановлено до 31.07.2022 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-09-23 09:43:24

Пояснення з власної ініціативи

На запит надаємо наступні пояснення.
1. Переговорна процедура в закупівлі UA-2021-09-01-003083-a була застосована на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. Перший раз замовником була оголошена закупівля UA-2021-06-29-001771-a, друга закупівля була оголошена замовником UA-2021-07-16-000470-c.
2. Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися замовником шляхом моніторингу та аналізу інформації з загальнодоступних джерел. Очікувана вартість визначалася виходячи з середньозважених цін на ринку нафтопродуктів на дату оголошення закупівлі.
3. Термін дії договору №106-2021 від 17.09.2021 року закінчився 31.07.2022 року. За договором замовнику було поставлено 2000 літрів бензину А-95, 1500 літрів газу скрапленого автомобільного, 4000 літрів дизельного пального загальною вартістю 198 085,00грн. Розрахунки з постачальником здійснені в повному обсязі. На підтвердження надаємо копію рахунку №1900323824. У зв’язку з бойовими діями в селищі Гостомель, де зареєстроване та фактично перебуває КП «УЖКГ «Гостомель», первинні документи частково втрачені, тому надати більш детальну інформацію підприємство на даний час не має можливості.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2022-09-26 14:40:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-003083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень з документальним підтвердженням з наступних питань:
1. Чи укладалась додаткова угода про зменшення ціни за договором від 17.09.2021 № 106-2021 (далі – Договір);
2. Надати пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 2 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-26 14:45:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-003083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень з документальним підтвердженням з наступних питань:
1. Чи укладалась додаткова угода про зменшення ціни за договором від 17.09.2021 № 106-2021 (далі – Договір);
2. Надати пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 2 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-09-29 13:48:14

Пояснення з власної ініціативи

На вимогу Державної аудиторської служби України надаємо наступні пояснення.
Додаткова угода до Договору №106-2021 від 17.09.2021р. на зменшення ціни договору сторонами не укладалася. Додаток №2 до Договору №106-2021 від 17.09.2021р. не був опублікований помилково.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На час проведення закупівлі уповноваженою особою замовника було призначено фахівця з публічних закупівель Войтюк Л.В. На даний час Войтюк Л.В. перебуває за межами України у зв'язку з воєнним станом, тому ознайомити її особисто з наказом відсутня можливість . Звіт про виконання договору опубліковано 14.10.2022р.

2022-10-14 17:05:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
  3. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 4 195 845,37
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 12:56

Документи

01 вересня 2021 12:56
Електронний підпис
01 вересня 2021 12:55
Протокол про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2021 12:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
4 195 845,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2021 12:56
Електронний підпис
01 вересня 2021 12:55
Протокол про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 11:11
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 15:24
Підписаний контракт укладений
17 вересня 2021 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2021 — 31 липня 2022
Сума оплати за договором: 198 085,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 014,16 UAH)