Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Замки, ключі та петлі» код CPV за ДК 021:2015 44520000-1 (Петля FO,ф35, відповідний код за ДК 021:2015 44523100-3)
Очікувана вартість
1 248,75 UAH
UA-2021-09-01-000311-a aee2827fc881484d978a63be3aa28d09
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сергіївна Трунякова

+380577884992 studgorodok-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім.М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут в особі Студентського містечка Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"
Код ЄДРПОУ: 23912896
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, буд.1.
Контактна особа: Ірина Сергіївна Трунякова
+380577884992
studgorodok-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


«Замки, ключі та петлі» код CPV за ДК 021:2015 44520000-1 (Петля FO,ф35, відповідний код за ДК 021:2015 44523100-3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Петля FO,ф35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чкалова, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44523100-3 — Петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару, згідно видаткової накладної, протягом 7 (семи)банківських днів з моменту належної поставки Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

01 вересня 2021 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛАПШИНА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2721414265
Переможець 1 248,75
UAH
01 вересня 2021 09:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 09:06
4452.PDF укладений
01 вересня 2021 09:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 248,75
UAH