Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-08-20 Якимівка – Кирилівка, на ділянці км 2+848 – км 44+415 (додаткові роботи) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Очікувана вартість
116 835 708,00 UAH
UA-2021-08-31-007517-a a946e8348132405e945229576735c474
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгополов Денис Олексійович

380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Долгополов Денис Олексійович
380617875140
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера», замовником застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2021 17:01
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-08-20 Якимівка – Кирилівка, на ділянці км 2+848 – км 44+415 (додаткові роботи) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Українська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 серпня 2021 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2021 16:55
Протокол №1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-26-000026 ● e620cce5e4ca4e208c81e78ea0e07d3e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2021 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.11.2021 № 585
Дніпро

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі UA-2021-08-31-007517-a, ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Службою автомобільних доріг у Запорізькій області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника
управління – начальник відділу Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-06 11:09:31

Запит замовнику на пояснення

Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-08-20 Якимівка – Кирилівка, на ділянці км 2+848 – км 44+415 (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-31-007517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо питання наявності підстав для обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, з обов’язковим посиланням на відповідні експертні, нормативні, технічні та інші документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-09 08:17:04

Пояснення замовника по суті запиту

Щодо питання наявності підстав для обрання переговорної процедури закупівлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 116 835 708,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 17:01

Документи

31 серпня 2021 17:01
Електронний підпис
31 серпня 2021 17:00
Протокол №2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
116 835 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2021 17:01
Електронний підпис
31 серпня 2021 17:00
Протокол №2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 10:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:24
Додаткова угода №7ДУ_415-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:49
Додаткова угода №5ДУ_415-21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 12:36
Додаткова угода №3ДУ 415-21.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:35
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 09:16
Договір №415-21.pdf укладений
07 жовтня 2021 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника від «27» жовтня 2021 року №2710/1-КДВ, а також згідно п. 6.4.4. Договору №406-21/1 від «25» червня 2021 року. внести зміни до Додатку 3 «Перелік Субпідрядників» та викласти його у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 415-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3ДУ/415-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника від 23.12.2021 № 1223/1-ТК ,та п. 3.3. Договору № 415-21 від «05» жовтня 2021 року (далі - Договір) та п.5. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ,внести зміни до п.3.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору за результатами аукціону та згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 96 822 912,30 грн. (Дев'яносто шість мільйонів вісімсот двадцять дві тисячі дев'ятсот дванадцять гривень, 30 коп.) ПДВ 19 364 582,46 грн. (Дев'ятнадцять мільйонів триста шістдесят чотири тисячі п'ятсот вісімдесят дві гривні, 46 коп.) З ПДВ 116 187 494,76 грн. (Сто шістнадцять мільйонів сто вісімдесят сім тисяч чотириста дев'яносто чотири гривні, 76 коп.) Фінансування Договору здійснюється з Державного бюджету. Обсяги фінансування по додаткових джерелах фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. На підставі листа Генпідрядника від 23.12.2021 № 1223/1-ТК ,та п. 3.3. Договору № 415-21 від «05» жовтня 2021 року та п.5. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ,внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору, та викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 415-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5ДУ/415-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника від 27.12.2021 № 1227/6 ,та п. 3.2. Договору № 415-21 від «05» жовтня 2021 року (далі - Договір) та п.1. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ,внести зміни до п.3.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору за результатами аукціону та згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 75 177 209,33 грн. (Сімдесят п'ять мільйонів сто сімдесят сім тисяч двісті дев'ять гривень, 33 коп.) ПДВ 15 035 441,87 грн. (П'ятнадцять мільйонів тридцять п'ять тисяч чотириста сорок одна гривня, 87 коп.) З ПДВ 90 212 651,19 грн. (Сто шістнадцять мільйонів сто вісімдесят сім тисяч чотириста дев'яносто чотири гривні, 19 коп.) Фінансування Договору здійснюється з Державного бюджету. Обсяги фінансування по додаткових джерелах фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. На підставі листа Генпідрядника від 27.12.2021 № 1227/6 ,та п. 3.2. Договору № 415-21 від «05» жовтня 2021 року та п.1. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ,внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору, та викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 415-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ДУ/415-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 90 062 646,77
UAH (в тому числі ПДВ 15 010 441,13 UAH)