Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт спортивного ядра комунального закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради” по вул. Хмельницьке шосе, 27 в м. Вінниця
Очікувана вартість
1 416 574,80 UAH
UA-2021-08-31-007204-a ae9405a0afe54c7ebbc001f028d0cbf4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сніжана Резнік

+380432592182 zsh26@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №26 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26176570
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 27
Контактна особа: Сніжана Резнік
+380432592182
zsh26@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2021 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 416 574,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 165,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення: Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради» Адреса: 21036, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 27. Код ЄДРПОУ 26176570, МФО 820172 р/р UA188201720355109004000063187 Держказначейська служба України м. Київ. У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт спортивного ядра комунального закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради” по вул. Хмельницьке шосе, 27 в м. Вінниця ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення: Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається Підряднику не пізніше п’яти банківських днів з дня настання зазначених наступних обставин: 1. Після виконання Підрядником договору про закупівлю. 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання Підрядником своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням, підлягають перерахуванню до місцевого бюджету. Ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю до моменту його підписання або його невідповідність вищезазначеним вимогам, буде розцінено Замовником як відмову від підписання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється за рахунок виділення додаткових коштів. Місцезнаходження замовника: 21036 Україна Вінницька область місто Вінниця вулиця Хмельницьке шосе, будинок 27. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладені в Додатку 2 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціновий критерій 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт спортивного ядра комунального закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради” по вул. Хмельницьке шосе, 27 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 100% післяоплата, розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі форм КБ-2в та КБ-3 протягом 20 календарних днів з дати підписання документів про виконані роботи. Місцезнаходження замовника: 21036 Україна Вінницька область місто Вінниця вулиця Хмельницьке шосе, будинок 27. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладені в Додатку 2 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціновий критерій 100%. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення: Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради» Адреса: 21036, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 27. Код ЄДРПОУ 26176570, МФО 820172 р/р UA188201720355109004000063187 Держказначейська служба України м. Київ. У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт спортивного ядра комунального закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради” по вул. Хмельницьке шосе, 27 в м. Вінниця ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення: Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається Підряднику не пізніше п’яти банківських днів з дня настання зазначених наступних обставин: 1. Після виконання Підрядником договору про закупівлю. 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання Підрядником своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням, підлягають перерахуванню до місцевого бюджету. Ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю до моменту його підписання або його невідповідність вищезазначеним вимогам, буде розцінено Замовником як відмову від підписання договору про закупівлю.
31 серпня 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2021 16:35
ОГОЛОШЕННЯ.docx
31 серпня 2021 16:35
Договір пiдряду.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 1 357 000,00
UAH з ПДВ
1 357 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 вересня 2021 23:00
Електронний підпис
08 вересня 2021 22:59
8.Лист гарантія роботи.PDF
08 вересня 2021 22:59
14.1Довідки ст.17 ч.2.PDF
08 вересня 2021 22:59
9.3. Техніка орендована.PDF
08 вересня 2021 22:59
12. Лист відгук№1.pdf
08 вересня 2021 22:59
9.2.Техніка власна 1.PDF
08 вересня 2021 22:59
16.1 Ліцензія АВК.PDF
08 вересня 2021 22:59
протокол огляду.jpg
08 вересня 2021 22:59
16. Довідка АВК.PDF
08 вересня 2021 22:59
20.Проект договору.PDF
08 вересня 2021 22:59
23.Лист гарантія.PDF
08 вересня 2021 22:59
19.Лист технічні вимоги.PDF
08 вересня 2021 22:59
10. Довідка працівники.PDF
08 вересня 2021 22:59
17. Довідка ліцензія.PDF
08 вересня 2021 22:59
5. Кошторис.zip
08 вересня 2021 22:59
9. Довідка техніка.PDF
08 вересня 2021 22:59
18.Довідка субпідрядник.PDF
08 вересня 2021 22:59
21. Довідка витрати.pdf
08 вересня 2021 22:59
5.1. Кошторис.PDF
08 вересня 2021 22:59
12.3.Відгук БВВ-Буд.pdf
08 вересня 2021 22:59
4. Цінова пропозиція.PDF
08 вересня 2021 22:59
17.1Декларація, ліцензія.PDF
08 вересня 2021 22:59
9.4. Документи склад, офіс.PDF
08 вересня 2021 22:59
12.1Лист відгук №2.jpg
08 вересня 2021 22:59
1. Лист -згода перс.дані.PDF
08 вересня 2021 22:59
9.1.Техніка власна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Переможець 1 357 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 14:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

13 вересня 2021 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
1 357 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2021 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 17:22
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 13:08
Договір підряду №91 від 21.09.2021р..pdf укладений
21 вересня 2021 13:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2021 13:25
1 357 000,00 UAH UA848201720344231013161063187
КЗ "ЗШ І - ІІІ ст.№26 ВМР"
UA753057490000002600131148402
ТОВ "ДИМАНО IНВЕСТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 357 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 226 166,66 UAH)