Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонер
Очікувана вартість
37 500,00 UAH
UA-2021-08-31-004310-a 495cddf8f6e34a178c793475b9491bc5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубіковська Галина Михайлівна

+380542665729 crkl.sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01981498
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Марко Вовчок, б. 2
Контактна особа: Дубіковська Галина Михайлівна
+380542665729
crkl.sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2021 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2021 13:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2021 13:43
Початок аукціону: 10 вересня 2021 15:04
Очікувана вартість: 37 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Контактна особа для уточнення технічних умов закупівлі – головний інженер, Валькова Яна, тел. 0668099555.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Кондиціонер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. М. Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти НСЗУ Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2021 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2021 13:39
Оголошення кондиціонер серпень 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-31-004310-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІТОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2857816851
Дата подання: 20 вересня 2021 18:05
Скарга на невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією, тендер - UA-2021-08-31-004310-a
Скарга
на невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям,
установленим тендерною документацією, тендер - UA-2021-08-31-004310-a

Замовник - КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради в оголошенні для проведення спрощеної закупівлі чітко зазначив критерії тендерної документації, а саме:
- копія виписки (Свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб та фізичних осіб – підприємців, або витяг з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорту (для фізичних осіб);
- копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору
- копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження відповідного виду господарської діяльності
- монтаж здійснюється в приймальному відділенні, тому монтажники повинні мати вакцинацію (надати копії довідок про щеплення).
- гарантійне обслуговування кондиціонеру – протягом 2 років з дати встановлення (надати лист-гарантію).
- п. 14. Учасник в складі своєї пропозиції подає форму пропозиції згідно з Додатком 1.

У наданих учасником ТОВ «Клімайкон» документів є чітка невідповідність документів, які стосуються кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією /тендер - UA-2021-08-31-004310-a/, а саме:
- не надана копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість,
- не надана форма пропозиції згідно з Додатком 1 (форма пропозиції, проект договору, та додаток 1 до договору)
- не надана копія Довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору
- не надані копії довідок про щеплення від Covid 19.

І взагалі ТОВ «Клімайкон» не надав жодної завіреної копії документів, як того вимагає оголошення для проведення тендерної закупівлі.

Враховуючі вищезазначені грубі порушення при поданні документів для участі в тендерній закупівлі - вважаю, що документи ТОВ «Клімайкон» не можуть бути враховані до уваги і відхилені, як ті, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією.

ФОП Тітов В.В.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 вересня 2021 18:23
Причина: відсутність документа
Номер вимоги: UA-2021-08-31-004310-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІТОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2857816851
Дата подання: 20 вересня 2021 18:27
Скарга на невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією, тендер - UA-2021-08-31-004310-a
Скарга на невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією, тендер - UA-2021-08-31-004310-a Замовник - КНП "Клінічна лікарня Святого Пантелеймона"; Сумської міської ради в оголошенні для проведення спрощеної закупівлі чітко зазначив критерії тендерної документації, а саме: - копія виписки (Свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку; - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - копія паспорту (для фізичних осіб); - копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору - копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження відповідного виду господарської діяльності - монтаж здійснюється в приймальному відділенні, тому монтажники повинні мати вакцинацію (надати копії довідок про щеплення). - гарантійне обслуговування кондиціонеру – протягом 2 років з дати встановлення (надати лист-гарантію). - п. 14. Учасник в складі своєї пропозиції подає форму пропозиції згідно з Додатком 1. У наданих учасником ТОВ "Клімайкон"; документів є чітка невідповідність документів, які стосуються кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією /тендер - UA-2021-08-31-004310-a/, а саме: - не надана копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, - не надана форма пропозиції згідно з Додатком 1 (форма пропозиції, проект договору, та додаток 1 до договору) - не надана копія Довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору - не надані копії довідок про щеплення від Covid 19. І взагалі ТОВ "Клімайкон"; не надав жодної завіреної копії документів, як того вимагає оголошення для проведення тендерної закупівлі. Враховуючі вищезазначені грубі порушення при поданні документів для участі в тендерній закупівлі - вважаю, що документи ТОВ "Клімайкон"; не можуть бути враховані до уваги і відхилені, як ті, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією. ФОП Тітов В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2021 10:35
Стосовно вашої скарги по проведеній спрощеній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-004310-a) КНП «Клінічна лікарня Сумської міської ради» СМР уважно вивчила документи поданої пропозиції учасника та повідомляє наступне:
1. В пропозиції учасника ТОВ "КЛІМАЙКОН" надана довідка про взяття на облік платника податків
2. Форма пропозиції надана (проект договору не є додатком до форми пропозиції)
3. Наданий протокол зборів учасників про надання повноважень директору на підписання всіх договорів
4. Не були надані копії довідок про щеплення від Covid 19.
Враховуючи норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі», учаснику була відправлена вимога про усунення невідповідностей щодо ненадання довідок про щеплення від Covid 19. Протягом 24 годин з моменту відправлення листа учасником була надана відповідь із надання зазначених сертифікатів. Враховуючи вищезазначене та принцип економічності проведення закупівель було прийняте відповідне рішення укладення договору із переможцем закупівлі.

Документи подані скаржником

20 вересня 2021 18:27
Оскарження.docx

Документи

22 вересня 2021 10:35
Відповідь
22 вересня 2021 10:35
Лист про невідповід.pdf
22 вересня 2021 10:35
Сертифікати вакцинації.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІМАЙКОН" 34 800,00
UAH з ПДВ
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІТОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 37 400,00
UAH з ПДВ
37 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2021 23:20
Електронний підпис
08 вересня 2021 23:01
Garantiyniy list.pdf
08 вересня 2021 23:01
Proekt dogovoru (3).pdf
08 вересня 2021 23:01
Dokumenti.pdf
08 вересня 2021 23:01
TSinova propozitsiya (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІМАЙКОН"

ФОП ТІТОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІМАЙКОН"
#37430200
Переможець 34 800,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 14:05

Документи

17 вересня 2021 14:03
Електронний підпис
17 вересня 2021 14:01
Рішення про переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2021 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІМАЙКОН"
#37430200
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2021 14:03
Електронний підпис
17 вересня 2021 14:01
Рішення про переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 20:38
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 09:49
Договір укладений
24 вересня 2021 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 800,00 UAH)