Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщення операційної №6 операційного блоку хірургічного корпусу №1 КНП «Клінічна лікарня №5» СМР, за адресою: м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2)
Очікувана вартість
1 816 869,60 UAH
UA-2021-08-30-007761-a 5646fabf4bb64a97aae5cbb7884693dc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662806 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
по закупівлі по коду ДК 021:2015 «45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщення операційної №6 операційного блоку хірургічного корпусу №1 КНП «Клінічна лікарня №5» СМР, за адресою: м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2) на очікувану вартість 1 816 869,60 грн.:
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-23-014089-c
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-20-010284-b
було двічі відмінено процедуру відкритих торгів на підставі абз.2 пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій. Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не змінювалися.
Згідно ч.2 ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021 16:29
Оскарження наміру укласти договір: 10 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення операційної №6 операційного блоку хірургічного корпусу №1 КНП «Клінічна лікарня №5» СМР, за адресою: м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 серпня 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2021 16:22
ЗВІТ UA-2021-06-23-014089-c.pdf
30 серпня 2021 16:22
ЗВІТ UA-2021-07-20-010284-b.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИСТРІМБУД"
#42844212
Переможець 1 698 264,00
UAH
30 серпня 2021 16:29

Документи

30 серпня 2021 16:29
Електронний підпис
30 серпня 2021 16:28
протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИСТРІМБУД"
#42844212
1 698 264,00
UAH
Документи

Документи

30 серпня 2021 16:29
Електронний підпис
30 серпня 2021 16:28
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:05
дод угода 2 зменш під нуль.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 16:54
Дод угода 1 продовж.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 16:47
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 13:10
договір операціна 6_499_15_09.pdf укладений
16 вересня 2021 13:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 жовтня 2021 12:58
107 948,00 UAH UA178201720344351002100026076
КНП "Клінічна лікарня № 5" СМР
UA613808050000000026008635431
ТОВ "СУМИСТРIМБУД"
Оплачений
09 листопада 2021 10:52
348 748,00 UAH UA178201720344351002100026076
КНП "Клінічна лікарня № 5" СМР
UA613808050000000026008635431
ТОВ "СУМИСТРIМБУД"
Оплачений
07 грудня 2021 11:21
281 985,00 UAH UA178201720344351002100026076
КНП "Клінічна лікарня № 5" СМР
UA613808050000000026008635431
ТОВ "СУМИСТРIМБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт, при цьому термін дії та сума договору залишаються незмінні
Номер договору про закупівлю: 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору, у зв'язку з необхідністю змін у проектній документації
Номер договору про закупівлю: 499
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 738 681,00
UAH