Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ліфти пасажирські, ліфти для модернізації (ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої)
CPV 021: 2015: 42410000-3 – lifting and transporting equipment (passenger elevators, elevators for modernization (DK 021: 2015 42416100-6 Lifting devices)
CPV 021: 2015: 42410000-3 – lifting and transporting equipment (passenger elevators, elevators for modernization (DK 021: 2015 42416100-6 Lifting devices)
Очікувана вартість
40 399 310,88 UAH
UA-2021-08-30-003807-c ● 23e5abee0b6a49259c62bb11d0bdc578
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43927048 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська область обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Лавошник Діана 0955967762 dogovir.dgkg.kom@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Housing and Communal Services of the Kharkiv City Council |
National ID: | 43927048 |
Contact point: |
Lavoshnik Diana 0955967762 dogovir.dgkg.kom@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2021 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 40 399 310,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 201 996,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, підписаний шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно до вимог діючого законодавства та оформлений відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: ліцензія НБУ; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо) завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 201 996,56 грн. (двісті одна тисяча дев’ятсот дев’яносто шість грн. 56 коп) (0,5 % від очікуваної вартості закупівлі). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 91 день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 201996.56 UAH |
Publication date: | 30 серпня 2021 17:09 |
Enquiries until: | 21 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 жовтня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 40 399 311 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 201 997 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ліфти пасажирські, ліфти для модернізації (ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
CPV 021: 2015: 42410000-3 – lifting and transporting equipment (passenger elevators, elevators for modernization (DK 021: 2015 42416100-6 Lifting devices)
CPV: 42410000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Згідно постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), оплата за даним Договором здійснюється з авансовим платежем у розмірі 30% від суми договору, зазначеній в п. 3.1 цього Договору та складає: _________________________грн. _________ коп. (_________________________________________________грн. ____ коп.), у тому числі ПДВ - прописом _________грн. ____ коп. (якщо ПДВ передбачено), на строк не більше трьох місяців. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Замовником грошових коштів на банківській рахунок Постачальника на підставі пред'явлення ним видаткових накладних на оплату Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2021 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 14:47 |
Перелік змін від 09.09.2021.docx | |
09 вересня 2021 14:47 |
Оголошення Ангійською мовою.docx | |
09 вересня 2021 14:47 |
Оголошення.docx | |
09 вересня 2021 14:47 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx | |
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 6.docx | |
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 1 зі змінами.doc | |
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 4 зі змінами.doc | |
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 5.docx | |
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 2.docx | |
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 3 зі змінами.docx |
09 вересня 2021 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Перелік змін від 09.09.2021.docx
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Оголошення Ангійською мовою.docx
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Оголошення.docx
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 6.docx
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 1 зі змінами.doc
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 4 зі змінами.doc
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 5.docx
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 2.docx
|
|||
09 вересня 2021 14:47 |
Додаток № 3 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Витяг ЄДР
Дата подання: 03 вересня 2021 11:24
Дата відповіді: 08 вересня 2021 11:51
Провимо видалити вимогу надання Оригінал (або завірена копія) витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що отримано не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів.. Ці дані є у відкритих реєстрах. Антимонопольний комітет України вважає це порушенням прав Учасників, так як Замовник може самостійно та безкоштовно переглянути інформацію з витягу ЄДР у відкритому реєстрі. Ршення АМКУ - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-005636-c?fbclid=IwAR0H5Z1zRkJ1EYIG2KE3oF6jY-UB4d1IgVX7kpEyom-yHkMif7mx6FndTnM
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня, шановний учасник.
За результатами розгляду Вашого звернення, керуючись ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, буде внесено зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!»
За результатами розгляду Вашого звернення, керуючись ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, буде внесено зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!»
Щодо не повної інформації у додатку 1 дотендерної документації
Дата подання: 16 вересня 2021 11:32
Дата відповіді: 20 вересня 2021 11:08
Доброго дня!
У технічній специфікації (Додаток№1 до тендерної документації) не визначена кількість ліфтового обладнання за класифікацією характеристик та вимог. У тендерної документації зазначена загальна кількість товару, але це не достатньо для повного розрахунку цінової пропозиції, щодо постачання якісного товару. Просимо, для більш обґрунтованого визначення цінової пропозиції учасника, надати кількість товару за класифікацією їх характеристик та вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
В Додатку № 1 до тендерної документації зазначена колонка «Найменування об`єкту”, яка відповідає кількості товару.В Додатку№ 1 до тендерної документації зазначені: класифікація, характеристика та вимоги до кожного з ліфтів.
Також в Оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою зазначена інформація щодо кількості товару:
Назва предмета закупівлі Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ліфти пасажирські, ліфти для модернізації (ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої) ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання 27 штук 61000, Україна, Відповідно до документації до 31 грудня 2021
року
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
В Додатку № 1 до тендерної документації зазначена колонка «Найменування об`єкту”, яка відповідає кількості товару.В Додатку№ 1 до тендерної документації зазначені: класифікація, характеристика та вимоги до кожного з ліфтів.
Також в Оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою зазначена інформація щодо кількості товару:
Назва предмета закупівлі Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ліфти пасажирські, ліфти для модернізації (ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої) ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання 27 штук 61000, Україна, Відповідно до документації до 31 грудня 2021
року
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-30-003807-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 05 вересня 2021 17:09
Terms
Dear Buyer,
Your contract is missing a key terms and requiring improvements:
1. Absent a term of payment of the balance 70% of invoice. Please provide.
2. 30 days for delivery is absolutely unrealistic. Lifts are not made "for stock", but manufactured per order. As manufacturers are located overseas, it is necessary to have at least 45 days for delivery (at least 15 days for land transportations, customs etc and at least 30 days for sea transportation). Plus at least 90-100 days for production (production must be scheduled, raw materials ordered and received, production made). So, we require to amend delivery time from 30 to 140 days. Otherwise it is not realistic.
We may propose you to use more advanced contract form with partial payments as attached. It was published, so it is not protected.
Sincerely,
-----------------------------------------
Шановний покупець,
У вашому контракті відсутні ключові умови та потребують вдосконалення:
1. Відсутній термін сплати залишку 70% рахунку -фактури. Будь ласка, надайте.
2. 30 днів на доставку абсолютно нереальні. Підйомники виготовляються не «на складі», а виготовляються за замовленням. Оскільки виробники знаходяться за кордоном, необхідно мати принаймні 45 днів для доставки (принаймні 15 днів для наземних перевезень, митниці тощо та щонайменше 30 днів для морських перевезень). Плюс щонайменше 90-100 днів на виробництво (виробництво має бути запланованим, сировина замовлена та отримана, виробництво зроблено). Отже, ми вимагаємо змінити термін доставки з 30 до 140 днів. В іншому випадку це нереально.
Ми можемо запропонувати вам використовувати більш просунуту форму договору з частковими платежами, що додаються. Вона була опублікована, тому не охороняється.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Your contract is missing a key terms and requiring improvements:
1. Absent a term of payment of the balance 70% of invoice. Please provide.
2. 30 days for delivery is absolutely unrealistic. Lifts are not made "for stock", but manufactured per order. As manufacturers are located overseas, it is necessary to have at least 45 days for delivery (at least 15 days for land transportations, customs etc and at least 30 days for sea transportation). Plus at least 90-100 days for production (production must be scheduled, raw materials ordered and received, production made). So, we require to amend delivery time from 30 to 140 days. Otherwise it is not realistic.
We may propose you to use more advanced contract form with partial payments as attached. It was published, so it is not protected.
Sincerely,
-----------------------------------------
Шановний покупець,
У вашому контракті відсутні ключові умови та потребують вдосконалення:
1. Відсутній термін сплати залишку 70% рахунку -фактури. Будь ласка, надайте.
2. 30 днів на доставку абсолютно нереальні. Підйомники виготовляються не «на складі», а виготовляються за замовленням. Оскільки виробники знаходяться за кордоном, необхідно мати принаймні 45 днів для доставки (принаймні 15 днів для наземних перевезень, митниці тощо та щонайменше 30 днів для морських перевезень). Плюс щонайменше 90-100 днів на виробництво (виробництво має бути запланованим, сировина замовлена та отримана, виробництво зроблено). Отже, ми вимагаємо змінити термін доставки з 30 до 140 днів. В іншому випадку це нереально.
Ми можемо запропонувати вам використовувати більш просунуту форму договору з частковими платежами, що додаються. Вона була опублікована, тому не охороняється.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2021 14:16
«Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Перед усім, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). Відповідно до п. 31-32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва.
Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
п. 4.1. Розділу IV Порядок здійснення оплати Проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено:
«4.1. Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Замовником грошових коштів на банківській рахунок Постачальника на підставі пред'явлення ним видаткових накладних на оплату Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання фінансування.».
У п.8. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою зазначений термін сплати залишку 70% рахунку -фактури :
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виставлення рахунку Згідно постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), оплата за даним Договором здійснюється з авансовим платежем у розмірі 30% від суми договору, зазначеній в п. 3.1 цього Договору та складає: _________________________грн. _________ коп. (_________________________________________________грн. ____ коп.), у тому числі ПДВ -
прописом
_________грн. ____ коп. (якщо ПДВ передбачено), на строк не більше трьох місяців. Аванс 30 Календарні 30
Інша подія Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Замовником грошових коштів на банківській рахунок Постачальника на підставі пред'явлення ним видаткових накладних на оплату Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання фінансування. Післяоплата 5 Банківські 70
Для забезпечення безперебійної роботи ліфтового господарства міста Харкова для ліквідації несправностей, які виникли є необхідність отримувати товар у короткі строки, а саме до 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання заявки.
Запропонований Вами проект Договору не відповідає вимогам Тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що данні вимоги, та вимоги, що наведені в проекті Договору, у складі Тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в своій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.»
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Перед усім, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). Відповідно до п. 31-32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва.
Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
п. 4.1. Розділу IV Порядок здійснення оплати Проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено:
«4.1. Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Замовником грошових коштів на банківській рахунок Постачальника на підставі пред'явлення ним видаткових накладних на оплату Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання фінансування.».
У п.8. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою зазначений термін сплати залишку 70% рахунку -фактури :
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виставлення рахунку Згідно постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), оплата за даним Договором здійснюється з авансовим платежем у розмірі 30% від суми договору, зазначеній в п. 3.1 цього Договору та складає: _________________________грн. _________ коп. (_________________________________________________грн. ____ коп.), у тому числі ПДВ -
прописом
_________грн. ____ коп. (якщо ПДВ передбачено), на строк не більше трьох місяців. Аванс 30 Календарні 30
Інша подія Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Замовником грошових коштів на банківській рахунок Постачальника на підставі пред'явлення ним видаткових накладних на оплату Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання фінансування. Післяоплата 5 Банківські 70
Для забезпечення безперебійної роботи ліфтового господарства міста Харкова для ліквідації несправностей, які виникли є необхідність отримувати товар у короткі строки, а саме до 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання заявки.
Запропонований Вами проект Договору не відповідає вимогам Тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що данні вимоги, та вимоги, що наведені в проекті Договору, у складі Тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в своій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.»
Номер вимоги: UA-2021-08-30-003807-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Hongfeng Heavy Industry Machinery (Shandong) Co., Ltd., Код ЄДРПОУ:91370704MA3UUC3056
Дата подання: 09 вересня 2021 14:50
your answer
We asked you for reasonable amendments and clarifications. But we receive inadequate and casuistic (not to say tricky) answer. We go out of this tender. When you will re-issue it, we advise you to take our remarks into consideration.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2021 14:18
«Доброго дня!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідь на усі питання та вимоги, що ставились до Замовника за даною закупівлею були розглянуті відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та надана аргументована відповідь на кожен з зазначених пунктів.».
"Good day!
Having considered your request, we inform you of the following.
The answer to all questions and requirements to the Customer for this procurement were considered in accordance with Art. 24 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" and provided a reasoned response to each of these points. "
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідь на усі питання та вимоги, що ставились до Замовника за даною закупівлею були розглянуті відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та надана аргументована відповідь на кожен з зазначених пунктів.».
"Good day!
Having considered your request, we inform you of the following.
The answer to all questions and requirements to the Customer for this procurement were considered in accordance with Art. 24 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" and provided a reasoned response to each of these points. "
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 16:29 |
Кінець періоду оскарження: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 32 відмінити відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ліфти пасажирські, ліфти для модернізації (ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої) у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг . |
Документи:
20 вересня 2021 16:29
|
Електронний підпис |
20 вересня 2021 16:28
|
Протокол відміни.pdf |