Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя різне
Очікувана вартість
1 527,30 UAH
UA-2021-08-30-002409-a 91612eb900624e03b9498be6bf7cb294
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Драганчук

+380969275063 sadok34724011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загвіздянський ЗДО (ясла-садок) "Сонечко"
Код ЄДРПОУ: 34724011
Місцезнаходження: 77450, Україна , Івано-Франківська обл., Тисменський р-н, с. Загвіздя, вул. Липова-Осада, буд. 60С
Контактна особа: Христина Драганчук
+380969275063
sadok34724011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


згідно вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачка
Папір ксер.А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Папір д/з
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Скріпки вел.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Скріпки мал.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Папка з прижим.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Набір маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 штуки
Ручка чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Папка з/р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

30 серпня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ЛІК-ІФ"
#38330917
Переможець 1 527,30
UAH
30 серпня 2021 11:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 11:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір ксер.А4 10 пачка 108,00
UAH
Файли А4 200 штуки 0,69
UAH
Папір д/з 2 пачка 15,00
UAH
Скріпки вел. 1 пачка 21,00
UAH
Скріпки мал. 1 пачка 7,50
UAH
Папка з прижим. 3 штуки 30,00
UAH
Набір маркерів 1 пачка 30,00
UAH
Ручка чорна 12 штуки 6,90
UAH
Папка з/р 2 штуки 24,00
UAH